ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Σάββατο, 27 Νοεμβρίου 2021 - 7:43:05π.μ.

banner468x60

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 48
07
Ιανουαρίου

Θέλετε να χάσετε βάρος και γι' αυτό ακολουθείτε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής. Γνωρίζετε βέβαια ότι παράλληλα πρέπει να κάνετε και κάποιας μορφής άσκηση. Πόσες ώρες προπόνησης όμως χρειάζονται για να έχει αποτέλεσμα το πρόγραμμά σας;

05
Ιανουαρίου

Εάν καταναλώνετε την τροφή σας μέσα σε διάστημα 8 ωρών, π.χ. μέχρι τις 4 μ.μ. και όχι πέρα από αυτό το όριο, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι δεν θα πρέπει να ανησυχείτε κάθε φορά που καταναλώνετε λιπαρές τροφές και γλυκά,

04
Ιανουαρίου

Αν θέλετε να αδυνατίσετε, βάλτε τη γυμναστική στις πρωινές δραστηριότητές σας, καθώς νέα μελέτη δείχνει ότι έτσι μειώνεται η επιθυμία για φαγητό.

04
Ιανουαρίου

Αν η δουλειά σας απαιτεί να κάθεστε σε μια καρέκλα πολλές ώρες την ημέρα, πρέπει να φροντίσετε να… σηκώνεστε αρκετά τακτικά από αυτήν!

03
Ιανουαρίου

Αν δε σας αρέσει να τρέχει ο ιδρώτας σας… ποτάμι στο διάδρομο ενός γυμναστηρίου, αλλά θέλετε να ενισχύσετε την προσπάθειά σας για απώλεια βάρους με τα οφέλη της άσκησης, τότε δεν έχετε παρά να στραφείτε στην ηρεμία της γιόγκα.

02
Ιανουαρίου

Είναι γνωστά σε όλους μας πλέον τα πολυάριθμα οφέλη που απορρέουν από την άσκηση, όπως η καρδιαγγειακή ευρωστία, η δύναμη, η μυϊκή αντοχή, η ευλυγισία, η επιθυμητή σύσταση σώματος, ακόμα και οι θετικές επιδράσεις στην ψυχολογία μας.

30
Δεκεμβρίου

Αν θέλετε να χάσετε πόντους και λίπος από την περιφέρεια της κοιλιάς, τότε δεν έχετε παρά να ξεκινήσετε γυμναστική με βάρη.

24
Δεκεμβρίου

Ιδρώνετε με τις ώρες επάνω στο διάδρομο γυμναστικής προκειμένου να κάψετε τις παραπανίσιες θερμίδες και να απαλλαγείτε από το επίμονο λίπος, ωστόσο νέα αμερικανική μελέτη αποδεικνύει ότι η αεροβική γυμναστική δεν είναι αρκετή για να αποκτήσετε την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεστε.

23
Δεκεμβρίου

Το τρέξιμο μπορεί να επιβραδύνει τη διαδικασία του γήρατος, ακόμη και στους ανθρώπους τρίτης ηλικίας (60 ετών και άνω).

21
Δεκεμβρίου

Σας παρουσιάζουμε τις 10 καλύτερες ασκήσεις για να αποκτήσετε τα αδύνατα και γυμνασμένα πόδια που πάντα επιθυμούσατε.

19
Δεκεμβρίου

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η έντονη αερόβια άσκηση είναι αυτή που βοηθά τον οργανισμό να κάνει περισσότερες καύσεις και ως εκ τούτου, να κάψει το λίπος. Μία νέα μελέτη, όμως, αποκαλύπτει ότι το μεγαλύτερο μέρος του δεν αποβάλλεται με τις καύσεις, αλλά με την… ανάσα μας!

19
Δεκεμβρίου

Αν δε σας αρέσει να τρέχει ο ιδρώτας σας… ποτάμι στο διάδρομο ενός γυμναστηρίου, αλλά θέλετε να ενισχύσετε την προσπάθειά σας για απώλεια βάρους με τα οφέλη της άσκησης, τότε δεν έχετε παρά να στραφείτε στην ηρεμία της γιόγκα.

18
Δεκεμβρίου

Μόλις τρία λεπτά διαλειμματικής άσκησης την εβδομάδα έχει βρεθεί ότι βελτιώνουν την αντοχή και μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

17
Δεκεμβρίου

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι άσκησης για το χειμώνα, ακόμη κι αν ο καιρός είναι βροχερός και κρύος.

15
Δεκεμβρίου

Το τακτικό τρέξιμο για συνολική απόσταση πάνω από περισσότερο από 24 χιλιόμετρα την εβδομάδα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου από τη νόσο του Alzheimer,

14
Δεκεμβρίου

Οι περισσότεροι έχουμε αναφωνήσει κάποια στιγμή ότι είναι "τρελοί" εκείνοι που πηγαίνουν για μπάνιο στη θάλασσα μέσα στον χειμώνα.

13
Δεκεμβρίου

ΑΘΛΗΣΗ

Κατηγορία Fitness

Οι άνθρωποι που ακολουθούν φυσική και υγιεινή διατροφή ασκούνται συστηµατικά, φαίνονται 10-20 χρόνια νεότεροι.

12
Δεκεμβρίου

Αν είσαι από τις γυναίκες που μετρά τις θερμίδες και γυμνάζεται με μοναδικό σκοπό να κάψει όσες έχει εισπράξει από το εκάστοτε γεύμα της, πρέπει να αναθεωρήσεις! Η γυμναστική αποκλειστικά για την καύση θερμίδων απομυθοποιείται.

11
Δεκεμβρίου

Ο μεταβολισμός είναι ένας βασικός μηχανισμός του ανθρώπινου σώματος που ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος και τις ανάγκες μας σε ενέργεια.

06
Δεκεμβρίου

Για να απαλλαγούμε από το περιττό λίπος πρέπει να σπαταλάμε περισσότερη ενέργεια (θερμίδες) απ' όση λαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας.

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα