ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020 - 7:45:00π.μ.

banner468x60

13
Σεπτεμβρίου

5 γρήγοροι τρόποι για να κάψεις πολλές θερμίδες

Κατηγορία Fitness

Aκόμα και αν δεν έχεις άπλετο χρόνο στη διάθεσή σου για να γυμναστείς υπάρχουν μερικοί τρόποι να γυμναστείς στα διαλείμματά σου.

Δες τι μπορείς να κάνεις για να κάψεις θερμίδες χωρίς να το καταλάβεις στη διάρκεια της ημέρας σου.

 

1. Μην περιμένεις (απλά) Περιμένεις να έρθει το λεωφορείο ή στην ουρά για την τράπεζα; Μην αφήσεις το χρόνο σου να πάει χαμένος. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να γυμνάσεις τις γάμπες σου σηκώνοντας τα πόδια σου στις μύτες. Επανέλαβε την ίδια άσκηση για όσο θέλεις.

 

2. Πήγαινε πάντα από τις σκάλες Αντί να παίρνεις συνεχώς το ασανσέρ, προτίμησε να πηγαίνεις στις δουλειές σου από τις σκάλες. Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αλλά μόλις 3 λεπτά να ανεβοκατέβεις σκάλες θα κάψεις γύρω στις 150 θερμίδες.

 

3. Κάνε γιόγκα στο μπάνιο Όποτε κάνεις ένα διάλειμμα από τη δουλειά σου για να πας στην τουαλέτα μπορείς να κάνεις μερικές ασκήσεις γιόγκα (μέσα στο μπάνιο) για να τεντωθείς και να βελτιώσεις την κυκλοφορία σου.

 

4. Κάνε ένα διάλειμμα για διαφημίσεις Την επόμενη φορά που θα δεις διαφημίσεις στην τηλεόραση κάνε κάτι δημιουργικό για να χάσεις και καμιά θερμίδα. Κάνε μερικούς κοιλιακούς, λίγο σκοινάκι ή ό,τι άλλο θέλεις εσύ.

 

5. Ίδρωσε πριν το ντους Λίγο πριν κάνεις το ντους σου είναι η τέλεια ώρα για να κάνεις λίγη γυμναστική. Μπες στο youtube και βρες βιντεάκια γυμναστικής των 10 λεπτών.

 

 

πηγή: pronews.gr

Διαβάστηκε 134 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα