ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 - 12:17:12μ.μ.

banner468x60

06
Μαρτίου

Οκτώ τροφές που θα έπρεπε να τρώτε κάθε ημέρα

Απλά τρόφιμα, λαχανικά, δημητριακά ή όσπρια, τα οποία βρίσκονται στα περισσότερα σπίτια και αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να προστατευθεί κανείς από ασθένειες και να ενισχύσει το μυικό σύστημα ή το μυαλό του. Αυτές οι οχτώ τροφές, είναι εκείνες που θα έπρεπε να τρώνε όλοι κάθε ημέρα, σύμφωνα με την Huffington Post.

Σπανάκι

11445 spinach salad bacon vinaigrette 2 600


Πλούσιο σε ωμέγα-3 και φoλικό οξύ, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών νοσημάτων και οστεοπόρωσης. Παράλληλα, ενισχύοντας τη ροή του αίματος, έχει «αντιγηραντικές» ιδιότητες σε ό,τι αφορά τις σεξουαλικές επιδόσεις. Συνίσταται 1 κούπα φρέσκο ή μισή κούπα βρασμένο σπανάκι, κάθε ημέρα.

 

Γιαούρτι

giaourti-frouta


Η ζύμωση γεννά εκατοντάδες εκατομμύρια προβιοτικών οργανισμών που προστατεύουν τον οργανισμό. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει από τον καρκίνο. Δεν είναι όμως όλα τα γιαούρτια  προβιοτικά, καθώς πρέπει να υπάρχει η επισήμανση «ζωντανό». Συνίσταται 1 φλιτζάνι την ημέρα.

 

Ντομάτες

geniki


Όσο πιο κόκκινες είναι, τόσο περισσότερα αντιοξειδωτικά έχουν. Προστατεύει από καρκίνο του προστάτη, των πνευμόνων, του δέρματος και του στομάχου. Μειώνει την πιθανότητα αρτηριακών ασθενειών. Συνίσταται κατανάλωση ενός φλιτζανιού την ημέρα.

 

Καρότα

carrots-bio


Μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο, άσθμα και ρευματοειδή αρθρίτιδα. Συνίσταται κατανάλωση μισή κούπα την ημέρα.

 

Μύρτιλα

16588716 shutterstock 119686945.limghandler


Έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα περισσότερα φρούτα, προστατεύει από τον καρκίνο, το διαβήτη και προβλήματα μνήμης. Έρευνες έχουν δείξει ότι επειδή είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C, ενισχύουν την καρδιακή λειτουργία. Συνίσταται κατανάλωση μίας κούπας φρέσκα μύρτιλα την ημέρα, ή μισή κούπα κατεψυγμένα ή ξερά.

 

Μαύρα φασόλια

ygieines-trofes 590 b


Όλα τα είδη φασολιών είναι καλά για την καρδιά, αλλά κανένα δεν μπορεί να ενισχύσει το μυαλό τόσο όσο τα μαύρα φασόλια. Επιπλέον, έχουν ελάχιστες θερμίδες και δεν έχουν κορεσμένα λίπη. Συνίσταται κατανάλωση μισής κούπας την ημέρα.

 

Καρύδια

bf51585544b2196d61a2500eda03a04f L


Πιο πλούσια σε ωμέγα-3, που βοηθούν την καρδιά, από ότι ο σολομός, διαθέτουν περισσότερες πολυφαινόλες από το κόκκινο κρασί και ξεπερνά σε πρωτεΐνη το κοτόπουλο. Συνίσταται κατανάλωση επτά καρυδιών κάθε ημέρα και κατά προτίμηση μετά από τη γυμναστική.

 

Βρώμη

5EC0CA4A8A84761927C0CA61263BBC3D


Έχει διαλυτές φυτικές ίνες, που μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιακά νοσήματα, έχει υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης. Συνίσταται κατανάλωση μισής κούπας κάθε ημέρα.

 

 

πηγή: govastileto.gr

Διαβάστηκε 68 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα