×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 48
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
19
Σεπτεμβρίου

Την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου θα εγκαινιαστεί η έκθεση τριών καλλιτέχνών, των Απόστολου Ντελάκου, Νίκου Σεπετζόγλου, Πέτρου Τουλούδη

που ανταποκρίνονται πλήρως στον τίτλο της έκθεσης, στις 8.30 το βράδυ, στη γκαλερί Ζήνα Αθανασιάδου.


Ο Απόστολος Ντελάκος αναφαίρει για τη δουλειά του “Οι πηγές μου ήταν κατάλογοι δημοπρασιών, βιβλία ιστορίας, online βιβλιοθήκες, ψηφιακά αρχεία, το Google, γενικά οτιδήποτε υπήρχε στο τμήμα Εφαρμοσμένων Τεχνών της δημοτικής βιβλιοθήκης που είχε να κάνει με τους κλάδους της κεραμικής, του γυαλιού και του υφάσματος.

 

Μετά από ένα σύντομο διάστημα έγινε σαφές ότι αυτές οι επισκέψεις στη βιβλιοθήκη και η έρευνα που διεξαγόταν εκεί, γινόταν το ίδιο το έργο και όχι απλώς το προκαταρκτικό μέρος για κάτι άλλο. Από εκείνη τη στιγμή, άρχισα να λαμβάνω πολύ σοβαρά υπ’ όψιν μου τη μεθοδολογία βάση της οποίας συνέλεγα οπτικό και γραπτό υλικό, το τρόπο με τον οποίο το αρχειοθετούσα καθώς και τον τρόπο που αντιμετώπιζα την υλικότητα του.

 

Τα έργο αυτής της περιόδου λοιπόν εστιάζουν από τη μια μεριά στη διαδικασία της συλλογής, οργάνωσης και παρουσίασης πληροφορίας και από την άλλη πλευρά στους τρόπους με τους οποίους οι «παραδοσιακοί» τομείς των Εφαρμοσμένων Τεχνών συμπίπτουν εννοιολογικά με τη λεγόμενες Καλές Τέχνες.”

 


Το αντικείμενο της δουλειάς του Νίκου Σεπετζόγλου είναι η δημιουργία χώρων, αντικειμένων και εικόνων που αποτελούν ενδείξεις της καθημερινής του «προιστορίας». Το τελικό έργο , όπως η συνύπαρξη της δημιουργικής σκέψης, πρακτικής και βίαιου επαναπροσδιορισμού, είναι το αποτέλεσμα ενός καθημερινού εσωτερικού διαλόγου, σε αναζήτηση της εικόνας και της δομής της. Χρόνος, απώλεια, φθορά, εξέλιξη, καταστροφή και ανοικοδόμηση είναι όλα έννοιες που σχετίζονται με τα θέματα της δουλειάς του. Τα πεδία δράσης και οι τρόποι έκφρασης είναι η ζωγραφική, η χαρακτική και η χρήση των φθαρμένων woodblocks με διάφορους τρόπους. Η χρήση φθαρμένων woodblocks συνδέεται με τη χαρακτική παράδοση ως αρχετυπικό μέσο για την αναπαραγωγή εικόνων. Αναφέρεται επίσης στην ανεκπλήρωτη πρόθεση μιας κατεστραμένης εικόνας για να επικοινωνήσει το νόημα.


Ο Πέτρος Τουλούδης μέσα από τις εγκαταστάσεις και τις ιδιόρυθμες κατασκευές του, φανερώνει μια νηφάλια δραματικότητα, ενώ τα βίντεο-έργα του αποκαλύπτουν μια διακριτική (αυτό)ειρωνία. Διερευνώντας τις διασυνδέσεις μεταξύ των μέσων και όντας στη διασταυρωση διάφορων θεματικών, τα έργα του παίρνουν το χαρακτήρα ποιητικών χειρονομιών και πολιτικών στοχασμών πάνω στο χώρο και την ιστορικότητα, ενώ ταυτόχρονα επιστρέφουν ως αναφορά και σχόλιο στην ίδια την ιστορία της τέχνης.


Ο Απόστολος Ντελάκος σπούδασε στο Αμστερναμ της Ολλανδίας αποκτώντας μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο Sandberg Institute. To 2006 πήρε βραβείο Edith van der Aa, βραβείο καλύτερης αποφοίτησης στο Gerrit Rietvelt Academy στο Άμστερνταμ και το 2009 βραβείο DMY, βραβείο για καλύτερη ομαδική παρουσίαση στο Βερολίνο. Έχει συμμετάσχει σε σημαντικές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

 

Ο Νίκος Σεπετζόγλου έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ε.Μ.Π. και αποφοίτησε με άριστα από την Α.Σ.Κ.Τ. στην Αθήνα. Έχει πραγματοποιήσει 3 ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε συμαντικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


Ο Πέτρος Τουλούδης είναι απόφοιτος της Α.Σ.Κ.Τ. στην Αθήνα και έκανε την πρώτη του ατομική έκθεση με τίτλο This must be the place στην Kunsthalle Athena το 2013. Έχει συμμετάσχει σε συμαντικές εκθέσεις, μεταξύ αυτών Nαυτίλος: Ταξιδεύοντας την Ελλάδα στο Bozar Expo των Βρυξελλών το 2014, BRDG Bridge Project Αμβέρσα το 2014, Τέταρτη Μπιενάλε της Αθήνας AGORA, Η Μεσογειακή εμπειρία στην Τέταρτη Μπιενάλε της Θεσσαλονίκης το 2013 Μεσόγειος Έρημος στο Hall des Chars στο Στρασβούργο το 2012, Εικαστικοί Διάλογοι 2012 του Ιδρύματος Ωνάση, Manihesto στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη to 2011, Mountain / Hope στην Kunsthalle Athena το 2010, Dosto
Project στο Hellersdorf του Βερολίνου το 2003.

 

Έργο: Petros Touloudis Like-a-Tree-Like-a-Deer

 

 

πηγή: culturenow.gr

Διαβάστηκε 231 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)