ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 - 5:49:55μ.μ.
16
Μαΐου

Δεξιότητες παρουσίασης και επικοινωνίας

Κατηγορία Marketing

Η ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες - Προμηθευτές, η αποτελεσματική Ενδοεταιρική Επικοινωνία και οι Επιτυχημένες Παρουσιάσεις, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται η Διαδικασία της Επικοινωνίας, οι μορφές Επικοινωνίας, οι Παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμά της, τα εμπόδια και οι τρόποι που μπορούν αυτά να ξεπεραστούν, οι Καλές Πρακτικές, τα Συνήθη Λάθη και η Σωστή Αποκωδικοποίηση των λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων.


Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της επιτυχημένης παρουσίασης, τα αναλυτικά βήματα που την καθορίζουν και τα οποία θα πρέπει να ακολουθούνται κάθε φορά, από την προετοιμασία μέχρι την πραγματοποίησή της, τις τεχνικές διατήρησης του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, τη διαχείριση των αντιρρήσεων, τη διαχείριση της σιωπής, χρήσιμες πρακτικές, καθώς και σημεία που κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.


Με Case Studies και Role Playing θα γίνουν κατανοητά τα κύρια σημεία για τους συμμετέχοντες, ώστε να είναι άμεσα εφαρμόσιμα στην καθημερινότητά τους και παράλληλα θα πεισθούν ότι η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων τους, αποτελεί προϋπόθεση εταιρικής και προσωπικής επιτυχίας.


Ιούνιος
8
Θεσσαλονίκη
Grand Hotel Palace
Ώρες: 9:30-17:00


Ιούνιος
13
Αθήνα
Divani Caravel
Ώρες: 9:30-17:00
Πληροφορίες

 

Κόστος συμμετοχής: 400 Ευρώ. Στη δεύτερη συμμετοχή και κάθε επόμενη παρέχεται έκπτωση 20%.

 

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. και του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%. Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 210-6215105 ή στο tqm (at) tqm-training (dot) gr


    
Σε ποιους απευθύνεται:

Σε Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων (Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, CRM, Επικοινωνία, Διαφήμιση) καθώς και του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, τα οποία έρχονται σε επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές ή Εξωτερικούς Συνεργάτες, πραγματοποιούν παρουσιάσεις ή έχουν την ευθύνη της Εσωτερικής Επικοινωνίας και την Υλοποίηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

 

Οι συμμετέχοντες θα:

    Κατανοήσουν πλήρως τη σκοπιμότητα και τον σημαντικό ρόλο της αποτελεσματικής Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας και των επιτυχημένων παρουσιάσεων, καθώς και το πώς επηρεάζουν θετικά την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
    Σχεδιάζουν σωστά και ολοκληρωμένα ένα Πλάνο Εσωτερικής Επικοινωνίας, θα θέτουν Στόχους και θα τους αναλύουν σε Δράσεις.
    Μεταφέρουν σωστά και ολοκληρωμένα τα μηνύματα προς τους αποδέκτες εντός της εταιρείας και θα κατευθύνουν με τον κατάλληλο τρόπο τους συνεργάτες τους για τα συγκεκριμένα θέματα.
    Αξιοποιούν σωστά τη διαχείριση της σιωπής για την επιτυχία της Επικοινωνίας.
    Αποκωδικοποιούν σωστά τα μηνύματα που λαμβάνουν από τους συνεργάτες τους, καθώς και τα παραγλωσσικά στοιχεία της επικοινωνίας.
    Αναγνωρίζουν τα εξωλεκτικά μηνύματα για να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις αναθέρμανσης όταν αυτά είναι αρνητικά.
    Σχεδιάζουν και θα προετοιμάζουν τις κατάλληλες κάθε φορά παρουσιάσεις, ανάλογα με το κοινό που απευθύνονται, το περιεχόμενο και τον διαθέσιμο χρόνο.
    Κατανοήσουν πλήρως και θα εφαρμόζουν όλα τα βήματα μιας σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίασης.
    Δημιουργούν περιεκτικές παρουσιάσεις, απλής και κατανοητής έκφρασης, με βάση τη σύνθεση του ακροατηρίου και τις δυνατότητες κατανόησής του.
    Κερδίζουν το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού που απευθύνονται και κυρίως να κάνουν απολύτως κατανοητό το νόημα των παρουσιάσεών τους.
    Μπορούν να έχουν την κατάλληλη παρουσία, τις σωστές κινήσεις και εκφράσεις, να χρησιμοποιούν τον κατάλληλο τόνο της φωνής τους και να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης.

 

Ενότητες Σεμιναρίου

    Ο ρόλος της επικοινωνίας στη λειτουργία της επιχείρησης.
    Η επικοινωνία ως Διαδικασία. Έννοια και Μορφές Επικοινωνίας.
    Τα βασικά εμπόδια και προβλήματα της Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας.
    Η Διαχείριση των Προβλημάτων και οι τρόποι αντιμετώπισής τους.
    Τα κρίσιμα θέματα και οι τεχνικές της Αποτελεσματικής Επικοινωνίας.
    Η μη λεκτική Επικοινωνία και οι τεχνικές σωστής χρήσης της.
    Το τηλέφωνο ως μέσο επικοινωνίας. Ιδιαιτερότητες – Πλεονεκτήματα.
    Προετοιμασία και σχεδιασμός της Παρουσίασης. Καθορισμός Στόχων.
    Τα «μυστικά» της σωστής και κατανοητής παρουσίασης.
    Η εκμαίευση και ανάλυση των αναγκών του ακροατηρίου.
    Η Διαχείριση των αντιρρήσεων.
    Συνήθεις «παγίδες» και τρόποι αντιμετώπισής τους.
    Ο χειρισμός των διακοπών και των ερωτήσεων.
    Ο έλεγχος του χρόνου διάρκειας της παρουσίασης και η τήρηση του προγράμματος.
    Τρόποι και ενέργειες ελέγχου του άγχους παρουσίασης σε κοινό.
    Ο σωστός τονισμός της προστιθέμενης αξίας.
    Το σωστό «άνοιγμα» και το κατάλληλο «κλείσιμο» της παρουσίασης.
    Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος στο ακροατήριο.

 

Περιλαμβάνονται:

    Εγχειρίδιο «Δεξιότητες Παρουσίασης & Επικοινωνίας»
    Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
    Checklist Καλού Παρουσιαστή
    Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας για την λήψη του υλικού του σεμιναρίου
    Βεβαίωση Παρακολούθησης
    Ένα έτος δωρεάν υποστήριξη σε θέματα του σεμιναρίου

 

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Διαβάστηκε 554 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα