• ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ (ΤΙ ΕΙΝΑΙ. CLIENT SERVICE. ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ)
• MARKETING ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ MARKETING ΣΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟ MARKETING)
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΕΠΕΝΔΥΣΗ Η’ ΕΞΟΔΟ
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. ΤΟ ΚΟΙΝΟ)
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ (ΕΡΕΥΝΑ – Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ. ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ. ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑΣ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ)
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ BUDGET (ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ BUDGET. BUDGET ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ)
• ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΤΙ ΕΙΝΑΙ. ΠΟΣΟ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΦΟΡΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ)
• PRETEST ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ (ΠΟΤΕ. ΤΙ. ΠΩΣ)
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MEDIA (MEDIA PLANNING. SELECT & BUYING. MEDIA PLAN BUILDING. MEDIA SHOPS. NEW MEDIA DEVELOPMENT)
• ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ (ΤΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ)
• ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
• ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ (ΚΕΙΜΕΝΟ. ART. LAYOUT. ΠΑΡΑΓΩΓΗ)
• ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
• ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
• ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
• ΕΝΤΥΠΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
• ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
• ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ
ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ
• ΣΚΕΨΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
• ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
• ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΚΑ – LIFE STYLES – ΤΑΣΕΙΣ
• LINE EXTENSION
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
• ETHICS
• ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
• ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
• Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΟΛΗ:ΑΘΗΝΑ
ΤΟΠΟΣ: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24 ώρες