ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Σάββατο, 20 Απριλίου 2024 - 1:48:27π.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
19
Μαΐου

MARKETING & BRANDING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - TUV HELLAS Approved σε συνεργασία με το DKG IRTC

Κατηγορία Marketing

Εισηγητής: Χρήστος Κατσάνος.Σε ποιους απευθύνεται:
Εκτελεστικοί Διευθυντές, Managers, Retail Managers, Marketing Managers, Επιχειρηματίες, Υπεύθυνοι Πωλήσεων, Brand Managers και Υπεύθυνοι Εξυπηρέτησης Πελατών.

Περιγραφή:
Είναι γεγονός, ότι ο Αγροτικός Κλάδος σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους υστερεί στην κατανόηση και εφαρμογή των κανόνων του Marketing και του Branding.
Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο τα στελέχη Marketing μίας αγροτικής επιχείρησης ή οργανισμού θα μάθουν πώς να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού. Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία θα μπορέσουν να επιτύχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού. Όλα τα παραπάνω με τη σειρά τους σε πιστότητα (loyalty) των πελατών και τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών της αγροτικής επιχείρησης.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

Marketing
- Βασικές έννοιες marketing
- Ικανοποίηση πελάτη
- Συμπεριφορά καταναλωτή
- Ανάπτυξη νέων προϊόντων
- Κανάλια marketing
- Ηλεκτρονικό marketing

 

Branding
- Βασικές έννοιες branding
- Positioning και Επικοινωνία του Brand Positioning
- Brand Extension
- Τιμολογώντας το brand ως premium
- ROBI (Return on Brand Investment)
- Νόμοι του branding


Πληροφορίες Συμμετοχής:
Είναι διαδραστικό με μικρές παρουσιάσεις του εισηγητή που ακολουθούνται από συζητήσεις και εργασίες/ πειραματισμούς των συμμετεχόντων.

 

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Διαβάστηκε 386 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα