ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 - 9:19:44μ.μ.

banner468x60

26
Ιουνίου

Purchasing Skills - Εκπαίδευση Αγοραστών

Κατηγορία Marketing

Ο αγοραστής πρέπει να είναι εφοδιασμένος με τρεις βασικές δεξιότητες:

  1. Ικανότητα Αποδοτικής Έρευνας Αγοράς, Ελληνικής και Διεθνούς, ώστε να είναι σε θέση να επιλέξει την κατάλληλη πηγή Προμήθειας
  2. Ικανότητα Αξιολόγησης των οικονομικών στοιχείων και Διαχείρισης του Κόστους, έτσι ώστε να επιλέγει τα καταλληλότερα Υλικά – Υπηρεσίες στο χαμηλότερο δυνατό Κόστος συνεκτιμώντας όλους τους Παράγοντες του Κόστους και όχι μόνο της τιμής Αγοράς (Ολικό Κόστος, ιδιαιτερότητες Αγοράς Παγίων κλπ.). Ιδιαιτέρως για την επιλογή Πάγιων στοιχείων πρέπει να καθοριστούν οι παράγοντες που συμβάλλουν στο Κόστος Κύκλου ζωής του Παγίου.
  3. Ικανότητα Διαπραγματεύσεων ώστε να πετυχαίνει ευνοϊκότερους όρους για την Επιχείρηση ακολουθώντας μια δομημένη Διαδικασία.

 

Για τον σκοπό αυτόν, παρέχονται καλές πρακτικές και Εργαλεία μέσω των οποίων βελτιώνονται οι δεξιότητες του Αγοραστή και επιτυγχάνονται θετικά αποτελέσματα με βάση τη φιλοσοφία του αμοιβαίου οφέλους (win to win).


Αξιοποιείται το Εργαλείο της ABC Analysis των Προμηθευτών, με το οποίο καθορίζεται η σειρά προτεραιότητας για την διεξαγωγή Διαπραγματεύσεων ώστε να βελτιωθούν οι όροι συνεργασίας με τους Προμηθευτές, καθώς και Εργαλείο με το οποίο αξιολογείται κατά πόσον είναι συμφέρουσες πιθανές εκπτώσεις κλίμακας που δίνονται από Προμηθευτές.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Α. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

Διαθέσιμες πηγές Έρευνας Αγοράς
Εργαλεία ηλεκτρονικής αναζήτησης Προμηθευτών (e – supply)
Αξιολόγηση οικονομικής κατάστασης Προμηθευτών
Προετοιμασία check list επίσκεψης στον Προμηθευτή
Η επίσκεψη στον Προμηθευτή
Ποιοτική Αξιολόγηση
Ηλεκτρονικές Προμήθειες
Λογισμικό διαχείρισης Πληροφοριών Προμηθευτών (δίδεται δωρεάν στους συμμετέχοντες)
Incoterms


Β. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Τα κρυφά Κόστη των Αγορών
Μέθοδος Αξιολόγησης Προσφορών - κρίσιμα σημεία
Μοντέλο Λογισμικού υπολογισμού Ολικού Κόστους Αγοράς (δίδεται δωρεάν στους συμμετέχοντες)
Διαχείριση πίεσης Προμηθευτών για αύξηση τιμών
Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών


Γ. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ

Οι βασικοί Κανόνες και τα συνήθη λάθη των Διαπραγματεύσεων
Η προετοιμασία για την Διαπραγμάτευση
Ο καθορισμός των στόχων της Διαπραγμάτευσης
Ο καθορισμός της καλύτερης εναλλακτικής λύσης
Ο καθορισμός των κόκκινων γραμμών
Τεχνικές δημιουργίας θετικού κλίματος Διαπραγμάτευσης
Παραχωρήσεις (Πότε, Γιατί, Πώς)
Η διαμόρφωση της Ατζέντας
Η παρουσίαση των προτάσεων μας
Η διαλεύκανση των απόψεων του συνομιλητή
Ο σεβασμός της αξιοπρέπειας του συνομιλητή
Διαχείριση μη λεκτικής Επικοινωνίας
Η σημασία της οπτικής Επαφής
Χειρισμός δύσκολων Περιπτώσεων
Η ανάδειξη του κοινού Συμφέροντος (win to win)
Χειρισμός Αδιεξόδων
Η Αποδοτική Διαχείρισης της πίεσης της σιωπής
Το Κλείσιμο μιας Διαπραγμάτευσης
Ιδιαιτερότητες στις Διαπραγματεύσεις για αγορά Υλικών, Εξοπλισμού, Υπηρεσιών

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ


Παπαγλάστρας Θεόδωρος
Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και μεγάλη εμπειρία ως Διευθυντής Logistics Πολυεθνικών Εταιρειών (Pepsico Foods, Knorr - Bestfoods) στην Ελλάδα και στην Ευρώπη (υπεύθυνος εφοδιαστικής αλυσίδας για 59 Εργοστάσια στην Ευρώπη). Από την θέση αυτή διεξήγαγε εντατικές και πολύ συχνές Διαπραγματεύσεις με Προμηθευτές Υλικών και Υπηρεσιών, καθώς και με Πελάτες.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής
400 ευρώ.
Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%


Επιδότηση ΛΑΕΚ
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.


Περιλαμβάνονται
- Εγχειρίδιο «Purchasing Skills - Εκπαίδευση Αγοραστών»
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Εργαλείο υπολογισμού Ολικού Κόστους Αγορών
- Εργαλείο Διαχείρισης Πληροφοριών Προμηθευτών
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου


Δήλωση Συμμετοχής


Αθήνα: 7 Ιουλίου
Ξενοδοχείο Crowne Plaza

Διαβάστηκε 173 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα