ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2021 - 9:07:22π.μ.

banner468x60

24
Σεπτεμβρίου

Αν ανήκετε σε εκείνους που ακούν συνέχεια πως έστω και ένας περίπατος κάθε μέρα είναι ωφέλιμος για την υγεία αλλά εσείς δεν έχετε και πολύ όρεξη να βγείτε από το σπίτι σας, τότε η επιστήμη σας έχει καλά νέα.

22
Σεπτεμβρίου

Τι είναι αυτό που βασανίζει όλες τις γυναίκες του κόσμου σε αυτόν τον κόσμο σε ό,τι αφορά το σώμα μας πάντα; Μα φυσικά, αυτά τα εκνευριστικά πλαϊνά παχάκια γύρω από την κοιλιά μας, το λεγόμενο κοινώς και σωσίβιο.

22
Σεπτεμβρίου

Αν φάγατε ένα τοστ με ζαμπόν και τυρί ήδη έχετε πάρει 250 θερμίδες επιπλέον ή εάν καταναλώσατε 3 μπισκότα με σοκολάτα. Δείτε πόσο χρόνο χρειάζεστε και ποια άσκηση θα σας βοηθήσει να τα κάψετε!

21
Σεπτεμβρίου

Κανείς δεν ξεκινάει δίαιτα με την προοπτική να χάσει όλα τα κιλά που θέλει και μετά να τα ξαναπάρει. Δυστυχώς όμως αυτό συμβαίνει με τους περισσότερους ανθρώπους που χάνουν βάρος.

21
Σεπτεμβρίου

Η προσπάθεια για απώλεια των περιττών κιλών πρέπει –προφανώς– να εστιάζεται πρωτίστως στην ποιότητα και την ποσότητα των τροφών που καταναλώνουμε.

20
Σεπτεμβρίου

Προσπαθείς κι εσύ να χάσεις βάρος; Σου έχουμε καλά νέα! Μπορείς να βοηθήσεις το σώμα σου να αδυνατίσει ενώ ... κοιμάσαι.

19
Σεπτεμβρίου

Μετά από ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής έχετε την ανάγκη να φάτε και μάλιστα δικαιολογημένα, αφού έχετε κάψει πολλές θερμίδες.

18
Σεπτεμβρίου

Η συνεχής προσπάθεια να διατηρήσουμε τη μέση μας λεπτή αν και κάποτε θεωρούνταν κυρίως θέμα ματαιοδοξίας, στην πραγματικότητα ίσως αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους για να μειωθεί ο κίνδυνος θανάτου από πολλές αιτίες (π.χ. θνησιμότητα από οποιαδήποτε αιτία), αλλά κυρίως από καρδιακή προσβολή.

17
Σεπτεμβρίου

Κάθε φορά που πηγαίνεις γυμναστήριο, κάνεις ασκήσεις για τους κοιλιακούς, τους γλουτούς, το στήθος και τα χέρια.

17
Σεπτεμβρίου

Εάν θέλετε να αποκτήσετε έναν πιο υγιή τρόπο ζωής, εκτός από τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή πρέπει να ασκείτε και το σώμα σας. Πριν αρχίσετε τις δικαιολογίες του τύπου ότι δεν έχετε χρόνο ή ότι η γυμναστική δεν είναι για εσάς, διαβάστε τις παρακάτω πολύ απλές ασκήσεις που αρκούν για να γίνετε fit!

16
Σεπτεμβρίου

Το πρωινό μας γεύμα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι ενός ισορροπημένου προτύπου διατροφής, καθώς ρυθμίζει το αίσθημα της πείνας και παρέχει ενέργεια στον οργανισμό για όλη τη μέρα. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα ερευνητικά δεδομένα, φαίνεται πως άτομα που παραλείπουν το πρωινό γεύμα, τείνουν να έχουν υψηλότερο σωματικό βάρος και μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας.

15
Σεπτεμβρίου

Το Xtend Barre που φυσικά δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα συνδυάζει το μπαλέτο, τον χορό και το πιλάτες ενώ επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση και το τέντωμα των μυών ενώ γυμνάζει τον κορμό, τους γλουτούς, τα πόδια και τα χέρια.

14
Σεπτεμβρίου

Το συσσωρευμένο άγχος, από μία ακόμη δύσκολη ημέρα, δυσκολεύει πολλούς να κοιμηθούν.

14
Σεπτεμβρίου

Το CrossFit έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για μια μορφή άσκησης υψηλής έντασης που βοηθά στην αύξηση της μυϊκής δύναμης, τη βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας και την καύση λίπους. Συνδυάζει ασκήσεις από διάφορα αθλήματα και προγράμματα γυμναστικής, όπως η άρση βαρών, η ενόργανη γυμναστική και η καλλισθενική γυμναστική.

13
Σεπτεμβρίου

Aκόμα και αν δεν έχεις άπλετο χρόνο στη διάθεσή σου για να γυμναστείς υπάρχουν μερικοί τρόποι να γυμναστείς στα διαλείμματά σου.

12
Σεπτεμβρίου

Δε θες να αποχωριστείς την αγαπημένη σου άσκηση ούτε αυτή την περίοδο της ζωής σου ή ψάχνεις μία νέα ήπια μορφή γυμναστικής για να μείνεις σε φόρμα; Δοκίμασε τις βασικές ασκήσεις πιλάτες που σου προτείνουμε.

10
Σεπτεμβρίου

Σε έχει «καταπιεί»η ρουτίνα της καθημερινότητας και αισθάνεσαι πως όλα τα κάνεις πλέον μηχανικά;

10
Σεπτεμβρίου

Το περπάτημα είναι ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους άσκησης. Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάτε, μπορείτε να καταφέρετε να χάσετε εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα ή περισσότερο.

09
Σεπτεμβρίου

Το βίντεο δείχνει ένα detox yoga workout μιας ώρας που σε βοηθήσει να αποβάλλεις το stress και τη συσσωρευμένη ένταση καίγοντας 230 θερμίδες σε μία ώρα!

05
Σεπτεμβρίου

Αποφάσισες να βγεις το βράδυ και σκέφτεσαι να παραλείψεις το βραδινό γεύμα ώστε να έχεις περιθώριο για ένα παραπάνω ποτό. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι μπορείς να καταναλώσεις ανεξέλεγκτα αλκοόλ, αφού έτσι θα πάρεις πολύ περισσότερες θερμίδες από όσες θα έπαιρνες από το γεύμα σου. Η αλήθεια είναι ότι τα ποτά δίνουν πολλές θερμίδες και οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα πόσο παχυντικά είναι.

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα