ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2022 - 8:20:29π.μ.

banner468x60

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
28
Φεβρουαρίου

«Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι η άσκηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα κατάθλιψης. Ευεργετικά οφέλη έχει, επίσης, και η φυσική δραστηριότητα».

27
Φεβρουαρίου

Είστε στη δουλειά και νιώθετε πίεση από τις ευθύνες σας; Σε αυτό το άρθρο σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να ηρεμήσετε από το στρες και να έχετε εσωτερική ηρεμία.

26
Φεβρουαρίου

Η ρυθμική γυμναστική βελτιώνει την υγεία των οστών, σύμφωνα με νέα έρευνα. Ο επικεφαλής της έρευνας, Δρ. Συμεών Τουρνής, από το Πανεπιστήμιο της Αθήνας, δήλωσε ότι προηγούμενες έρευνες ανακάλυψαν σχέση μεταξύ της άσκησης με βάρη και της αυξημένης οστικής πυκνότητας και δύναμης.

25
Φεβρουαρίου

Τα υγιή, δυνατά πόδια μπορεί να είναι το μυστικό για να κρατήσει νέο το μυαλό της μία γυναίκα, σύμφωνα με νέα έρευνα, στα πλαίσια της οποίας, οι επιστήμονες παρατήρησαν μια σύνδεση μεταξύ αντοχής των ποδιών ενός ατόμου με την ικανότητα του εγκεφάλου να αντιστέκεται στις επιδράσεις της γήρανσης.

23
Φεβρουαρίου

Αν δεν διαθέτεις και τις τέλειες αναλογίες, μπορείς να βασιστείς στο σωματότυπό σου για να γυμναστείς σωστά. Δες σε ποια κατηγορία ανήκει ο δικός σου σωματότυπος, ποιες είναι οι προβληματικές σου περιοχές και δώσε βάση σε αυτές.

22
Φεβρουαρίου

Σύμφωνα με νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Diabetologia της Ευρωπαϊκής Εταιρίας για τη μελέτη του Διαβήτη, κάθε επιπλέον ώρα που
αφιερώνεται καθημερινά σε καθιστικές δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα η παρακολούθηση τηλεόρασης, συνδέεται με αύξηση της πιθανότητας εμφάνισης διαβήτη κατά 22%.

21
Φεβρουαρίου

Οι ανάγκες μας αυξάνονται καθημερινά και μαζί τους αυξάνονται και οι τρόποι να τις καλύψουμε. Μάθαμε για την μέθοδο Feldenkrais και πως μας βοηθά να νιώσουμε καλύτερα, να ανακουφιστούμε από πόνους αλλά και να ελαττώσουμε το στρες ή τις βλάβες που μας προκαλεί.

20
Φεβρουαρίου

Εάν υποφέρετε από πόνους στην περιοχή της μέσης και θέλετε να απαλλαγείτε από αυτούς η Μιράντα Ζαμπετάκη καθηγήτρια γιόγκα και πιλάτες  προτείνει να ενδυναμώσετε την περιοχή της μέσης σας και δίνει συμβουλές για  τη σωστή άσκηση του σώματος.

18
Φεβρουαρίου

Ενα μάθημα γιόγκα διαφέρει από τα υπόλοιπα προγράμματα γυμναστικής. Δεν είναι μόνο η αυτοσυγκέντρωση που απαιτείται για να ανταποκριθεί κανείς στη δυσκολία της κάθε στάσης.

17
Φεβρουαρίου
15
Φεβρουαρίου

Έχει κερδίσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, καθώς συνδυάζει τα οφέλη της γυμναστικής με… την ακινησία!

14
Φεβρουαρίου

Aκόμα και αν δεν έχεις άπλετο χρόνο στη διάθεσή σου για να γυμναστείς υπάρχουν μερικοί τρόποι να γυμναστείς στα διαλείμματά σου. Δες τι μπορείς να κάνεις για να κάψεις θερμίδες χωρίς να το καταλάβεις στη διάρκεια της ημέρας σου.

13
Φεβρουαρίου

Λίγο πολύ όλες ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να καταφέρουμε να αδυνατίσουμε. Σωστή διατροφή, πολύ νερό και εντατική άσκηση είναι τα τρία μαγικά κλειδιά της επιτυχίας!

12
Φεβρουαρίου

Το ποδήλατο, πέρα από ένα φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μεταφοράς, αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο εκγύμνασης. Είναι ένας διασκεδαστικός, πρακτικός και υγιεινός τρόπος να πάτε από το ένα μέρος στο άλλο ενώ γυμνάζεστε.

11
Φεβρουαρίου

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος, ο οποίος υπολογίζεται με βάση το ύψος και τα κιλά, δεν αποτελεί αξιόπιστο εργαλείο αξιολόγησης του βάρους και οι ειδικοί σύντομα θα σταματήσουν να τον χρησιμοποιούν προκειμένου να σχηματίσουν μια σαφή εικόνα για την υγεία ενός ατόμου.

10
Φεβρουαρίου

Εάν δεν θέλετε πια να φαίνεται ο χρόνος στο πρόσωπό σας, λίγες απλές ασκήσεις μπορούν να δυναμώσουν τους μυς του προσώπου και να προλάβουν τη χαλάρωση του δέρματος. Μία θεραπεία κατά της γήρανσης και, μάλιστα, δωρεάν!

09
Φεβρουαρίου

Όποια και αν είναι η διάθεσή σας, τα επιστημονικά στοιχεία δεν μπορείτε να τα αμφισβητήσετε: η άσκηση σας κάνει να νιώθετε καλύτερα. Μάλιστα, ακόμα και τα μικρά διαλείμματα φυσικής δραστηριότητας μέσα στη μέρα μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων, όπως το στρες και τα νεύρα.

08
Φεβρουαρίου

Σίγουρα είναι ένα από τα πιο δυναμικά και έντονα προγράμματα γυμναστικής, που ενδέχεται να σας φέρει στα όριά σας, αλλά θα σας προσφέρει άμεσα όλα όσα ονειρεύεστε: λιγότερους πόντους στην περιφέρεια, γερό κορμό, σφριγηλούς γλουτούς, γραμμωμένους κοιλιακούς και επίπεδη κοιλιά.

06
Φεβρουαρίου

Οι πολεμικές τέχνες ανέκαθεν θεωρούνταν μια πολύ δυνατή εκγύμναση. Μια πολύ διαδεδομένη τα τελευταία χρόνια είναι το kickboxing.

05
Φεβρουαρίου

Το περπάτημα είναι ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους άσκησης. Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάτε, μπορείτε να καταφέρετε να χάσετε εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα ή περισσότερο.

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα