ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2022 - 10:26:22π.μ.

banner468x60

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
23
Μαΐου

Οι κοιλιακοί μύες είναι σαν οποιοδήποτε άλλο μυ του σώματός μας, άρα θα πρέπει να τους γυμνάζετε με τον ίδιο τρόπο που θα γυμνάζατε, για παράδειγμα, τους δικεφάλους σας ή το στήθος σας. Αυτό σημαίνει προπόνηση ενδυνάμωσης 2-3 φορές την εβδομάδα, με ξεκούραση ενδιάμεσα και ποικιλία ασκήσεων ώστε να εστιάσετε σε διαφορετικές περιοχές τις κοιλιάς.

20
Μαΐου

Η ατμόσφαιρα που δημιουργείται από τη ζέστη και τον ιδρώτα στο γυμναστήριο, είναι ιδανική για την ανάπτυξη των μικροβίων. Μάθε πώς θα μείνεις μακριά από αυτά για να συνεχίσεις να απολαμβάνεις τη γυμναστική σου καθημερινά.

20
Μαΐου

Νέα βρετανική έρευνα επιβεβαιώβει και επιστημονικά ότι η μητέρα μπορεί να αποτελέσει καλό ή κακό πρότυπο σε ό,τι αφορά την άσκηση για το παιδί της.

20
Μαΐου

Η υπερβολική άσκηση μπορεί να κάνει κακό στην καρδιά, όπως προειδοποιούν δύο νέες επιστημονικές μελέτες.

20
Μαΐου

Τώρα που ο καιρός ζέστανε και η θερμοκρασία ανεβαίνει η άσκησή σας πρέπει να αυξηθεί, ειδικά σε εξωτερικούς χώρους. Φροντίστε μόνο να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές και θα περάσει το καλοκαίρι χωρίς τραυματισμούς.

20
Μαΐου

Ειδικά τις μέρες που πνιγόμαστε, ακόμα και μία ώρα για να επισκεφθούμε το γυμναστήριο μπορεί να είναι η απόλυτη πολυτέλεια. Έχετε ήδη εξασφαλίσει τα πολύτιμα, 60 λεπτά. Το ερώτημα τώρα είναι: τα αξιοποιείτε όσο καλύτερα γίνεται;

18
Μαΐου

Η άσκηση χαρακτηρίζεται ως ο υπ’ αριθμόν ένα σύμμαχος στη βελτίωση τόσο της ποιότητας όσο και της διάρκειας της ζωής όλων μας.

16
Μαΐου

Μία νέα μελέτη που πραγματοποίησαν επιστήμονες, με επικεφαλής τον δρ. Ντέιβιντ Τζέικομπς, καθηγητή Δημόσιας Υγείας στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα, δείχνει ότι το επίπεδο άσκησης σε μία συγκεκριμένη ηλικία, καθορίζει το πόσο καλά λειτουργεί το μυαλό, όταν φτάσει στη μέση ηλικία.

15
Μαΐου

Οσο ο καιρός ζεσταίνει και καλοκαιριάζει, οι μέρες ενδείκνυνται για βόλτες στην παραλία και περπάτημα στην άμμο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η άσκηση στην άμμο έχει καλύτερα και πιο εμφανή αποτελέσματα από την άσκηση σε στερεή επιφάνεια.

14
Μαΐου

Ποιες ασκήσεις να κάνετε και ποιες να αποφεύγετε. Τα προβλήματα με τα γόνατα είναι ένα αρκετά συχνό φαινόμενο, που ταλαιπωρεί πολύ κόσμο και τον αποθαρρύνει από το να γυμνάζεται.Αν έχετε κάποια ευαισθησία ή θέλετε να αποφύγετε την επιβάρυνση των γόνατών σας, ακολουθούν κάποιες βασικές οδηγίες εκγύμνασης.

09
Μαΐου

«…Όπως ακριβώς δεν πρέπει να επιχειρούμε να θεραπεύσουμε τα μάτια χωρίς το κεφάλι, ούτε το κεφάλι χωρίς το σώμα, έτσι ούτε το σώμα χωρίς την ψυχή», σύμφωνα με το Σωκράτη.

09
Μαΐου

“Θα μου άρεσε να τρέχω αλλά...”

Έχεις τραυματιστεί ελαφρά; Η θέλησή σου είναι στο μηδέν; Δεν έχεις χρόνο; Να πως θα σταματήσεις τις δικαιολογίες και θα πάρεις τους δρόμους.

09
Μαΐου

Ζηλεύετε το σώμα της Sharapova; Παίζετε φανατικά τένις στην κονσόλα του Wii; Μήπως έφτασε, λοιπόν, η στιγμή να ξεκινήσετε μαθήματα τένις; Η συγκυρία σάς ευνοεί, αφού το κόστος του αθλήματος έχει πλέον πέσει.

09
Μαΐου

Δεν μπορείτε να κρύβετε για πάντα τα χέρια σας, ιδιαίτερα τώρα που ο καιρός «ανοίγει» και η θερμοκρασία ανεβαίνει. Ακολουθήστε τις ασκήσεις που σας προτείνουμε και αποκτήστε χέρια σφιχτά και καλλίγραμμα.

30
Απριλίου

Είναι γνωστό ότι η γυμναστική βελτιώνει την υγεία του σώματός μας και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Οι επιστήμονες όμως μας πληροφορούν ότι η φράση "νους υγιής εν σώματι υγιεί" ισχύει και στην πράξη. Η γυμναστική επηρεάζει όχι μόνο την πνευματική διαύγεια του εγκεφάλου μας, αλλά ακόμα και την μορφή

Σελίδα 38 από 38

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα