ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Τετάρτη, 5 Οκτωμβρίου 2022 - 3:02:05μ.μ.

banner468x60

09
Απριλίου

Δοκιμάστε τα παρακάτω δύο δεκάλεπτα προγράμματα για γυμνασμένη κοιλία

Κατηγορία Fitness

Η γυμνασμένη κοιλιά είναι όχι μόνο ένα από τα πιο σέξι σημεία στο σώμα μίας γυναίκας, αλλά και σημαντική για τη σωστή στάση του σώματός μας και για την προστασία της μέσης μας από τραυματισμούς.

Εκτός όμως από τα γνωστά ροκανίσματα, που στοχεύουν κυρίως στον ορθό κοιλιακό, για να αποκτήσει κανείς ένα δυνατό κορμό, θα πρέπει να βάλει στο πρόγραμμά του κι άλλες ασκήσεις κοιλιακών.

 

Εμείς σου προτείνουμε δύο διαφορετικά μεταξύ τους 10λεπτα προγράμματα που μπορείς να εκτελέσεις στο σπίτι σου. Βάλ'τα εναλλάξ στο πρόγραμμά σου, εκτελώντας κάθε ένα μία φορά την εβδομάδα.

 

Διάλεξε, λοιπόν, ένα από τα δύο σήμερα και ξεκίνα!


Πρόγραμμα #1: Κοιλιακοί σε στρώμα

 

 

Πρόγραμμα #2: Κοιλιακοί με cardio

 

 

Extra tip: Συνδύασε τα 10λεπτα προγράμμα κοιλιακών με ασκήσεις με το βάρος του σώματος για τις υπόλοιπες μυικές ομάδες (καθίσματα, προβολές, push ups κλπ) και με μια σωστή διατροφή.

 

Αν ο στόχος σου είναι η γράμμωση, έχε στο νου σου ότι αυτή δεν έξαρτάται μόνο από τη μυική ενδυνάμωση αλλά κυρίως από το ποσοστό λίπους στο σώμα σου. Θυμήσου, λοιπόν, τους 10 βασικούς κανόνες για απώλεια λίπους.

 

 

πηγή: dutchesss.queen.gr

embed video plugin powered by Union Development
Διαβάστηκε 123 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα