ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024 - 4:03:50μ.μ.
05
Ιουλίου

Εμμηνόπαυση: Νικήστε τα συμπτώματα με γυμναστική

Κατηγορία Fitness

Οι γυναίκες που βρίσκονται στο στάδιο της εμμηνόπαυσης συχνά ταλαιπωρούνται από συμπτώματα όπως ο πόνος σε διάφορα σημεία του σώματος, ο κακός ύπνος και η πεσμένη διάθεση.

Σύμφωνα με επιστημονική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Menopause, οι ενοχλήσεις αυτές μπορούν να αντιμετωπιστούν με φυσικό τρόπο.

 

Οι γυναίκες που κάνουν διατάσεις για 10 λεπτά την ημέρα, κατά προτίμηση πριν τον ύπνο, παρουσιάζουν βελτίωση στα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης αλλά και της κατάθλιψης, δείχνουν τα νέα ευρήματα.

 

Στο πλαίσιο της μελέτης, οι ερευνητές εξέτασαν την επίδραση της ήπιας άσκησης σε γυναίκες μέσης ηλικίας, εστιάζοντας σε συμπτώματα όπως οι εξάψεις και τα ρίγη, οι πόνοι στο σώμα και οι διαταραχές διάθεσης και ύπνου.

 

Σαράντα γυναίκες από την Ιαπωνία, ηλικίας 40-61 ετών, συμμετείχαν στη μελέτη. Είκοσι από αυτές έπρεπε να κάνουν διατάσεις για 10 λεπτά την ημέρα πριν κοιμηθούν για τρεις εβδομάδες συνολικά, ενώ οι υπόλοιπες είκοσι έπρεπε να απέχουν από κάθε σωματική δραστηριότητα πριν τον ύπνο.

 

Οι ερευνητές αξιολόγησαν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, καθώς και ψυχολογικές παραμέτρους όπως πιθανές διαταραχές στον ύπνο και τη διάθεση αλλά και την ένταση του πόνου σε διάφορα σημεία του σώματος. Αξιολογήθηκαν επίσης τα συμπτώματα κατάθλιψης των γυναικών με τη χρήση ξεχωριστού ερωτηματολογίου.

 

Πάνω από το 50% των γυναικών είχαν περάσει το στάδιο της εμμηνόπαυσης και σχεδόν τα δύο τρίτα έπασχαν από κατάθλιψη.

 

Σε γενικές γραμμές, η ομάδα των διατάσεων παρουσίασε βελτίωση τόσο στα σωματικά όσο και στα ψυχολογικά συμπτώματα στο διάστημα των τριών εβδομάδων. Το μόνο σύμπτωμα στο οποίο δεν παρατηρήθηκε βελτίωση σε καμία από τις δύο ομάδες ήταν οι εξάψεις.

 

Η Δρ JoAnn Pinkerton, εκτελεστική διευθύντρια της Εταιρίας Εμμηνόπαυσης Βορείου Αμερικής, δηλώνει πως η ήπια άσκηση, με τη μορφή περιπάτου για 30 λεπτά την ημέρα και διατάσεων για 10 λεπτά την ημέρα μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση της υγείας, υποχώρηση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης, βελτίωση της διάθεσης και βελτίωση της νοητικής λειτουργίας.

 

Η Δρ Pinkerton επισημαίνει πως τα ευρήματα θα πρέπει να επιβεβαιωθούν από αντίστοιχη μελέτη σε μεγαλύτερο δείγμα γυναικών, όμως σε κάθε περίπτωση οι γυναίκες δεν πρέπει να ξεχνούν ότι η αποχή από τη σωματική δραστηριότητα συνδέεται γενικώς με χειρότερη σωματική και ψυχική υγεία και με πιο έντονες εξάψεις.

 

 

πηγή: onmed.gr

Διαβάστηκε 194 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας είναι ένα site που βοηθάει, ενημερώνει, ψυχαγωγεί και συναρπάζει τους αναγνώστες του παγκοσμίως.

Διαβάστε περισσότερα