ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2024 - 2:50:20μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 298
18
Ιουλίου

Επτά συμβουλές για να μην πάρετε κιλά στις διακοπές

Κατηγορία Fitness

Οι διακοπές είναι συνώνυμες με τους... διατροφικούς πειρασμούς, όπως τα λαχταριστά μεζεδάκια στην ταβέρνα, τα παγωτά αλλά και τα δροσερά κοκτέιλ.

Παρακάτω θα δείτε μερικές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε υγιεινές επιλογές ακόμη και την περίοδο των διακοπών.


1. Ξεχάστε τη δίαιτα και απλώς προσπαθήστε να διατηρήσετε το βάρος σας. Ο σκοπός είναι άλλωστε να απολαύσετε τις διακοπές σας, οπότε μην βάλετε στον εαυτό σας πολύ αυστηρούς περιορισμούς.

 

2. Πάρτε μαζί σας στην παραλία υγιεινά σνακ, όπως κομμένα φρούτα ή λαχανικά.


3. Οι σαλάτες και τα φρούτα, το ψητό κρέας και το ψάρι είναι μερικές καλές επιλογές για να πάρετε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά χωρίς πολλές θερμίδες.


4. Προσοχή με το αλκοόλ, καθώς όταν συνδυάζεται με χυμούς και αναψυκτικά παρέχει μεγάλη ποσότητα «άδειων» θερμίδων. Προτιμήστε το κρασί ή αναμείξτε το ποτό σας με αναψυκτικό διαίτης.


5. Φροντίστε μόνο ένα από τα γεύματα να είναι λίγο πιο ελεύθερο από άποψηθερμίδωνκαι συστατικών και επιλέξτε ελαφριά πιάτα και σνακ την υπόλοιπη μέρα.


6. Προτιμήστε τις γρανίτες και τα σορμπέ από το κανονικό παγωτό για να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες.


7. Η παραλία προσφέρετε για λίγη γυμναστική. Κολυμπήστε ή κάντε ένα περίπατο στην ακρογιαλιά, παίξτε ρακέτες ή βόλεϊ στην άμμο.

 


Πηγή: onmed.gr

Διαβάστηκε 167 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας είναι ένα site που βοηθάει, ενημερώνει, ψυχαγωγεί και συναρπάζει τους αναγνώστες του παγκοσμίως.

Διαβάστε περισσότερα