×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
28
Φεβρουαρίου

Οι μύθοι γύρω από τη γυμναστική

Κατηγορία Fitness

Με τις περισσότερες επαναλήψεις καίτε περισσότερο λίπος


Για να κάψετε περισσότερο λίπος πρέπει να επικεντρωθείτε στη χρήση της άσκησης για την μυϊκή οικοδόμηση και να δημιουργήστε ένα ευνοϊκό μεταβολισμό για την απώλεια λίπους. Χρησιμοποιήστε τη διατροφή σας για να χειριστείτε το σωματικό σας λίπος. Θα κάψετε πολύ λίγες θερμίδες από την άσκηση σε σύγκριση με το υπόλοιπο της ημέρας σας. Η διατροφή είναι το νούμερο ένα εάν θέλετε να μειώσετε το σωματικό σας βάρος

 

Θα κάψετε περισσότερο λίπος στην ζώνη καύσης λίπους


Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι καίτε ένα υψηλότερο ποσοστό λίπους στη ζώνη καύσης λίπους. Ωστόσο, δεν καίτε περισσότερες συνολικές θερμίδες από το λίπος. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να κάψετε το υψηλότερο ποσοστό θερμίδων από λίπος, όταν βρίσκεστε σε κατάσταση ηρεμίας. Αυξήστε την ένταση σας και επικεντρωθείτε στο σύνολο των θερμίδων που καίγονται.

 

Θα πρέπει να εκτελείτε κάμψεις δικεφάλων για να μεγαλώσουν τα μπράτσα σας


Όλοι αγαπούν αυτή την άσκηση όμως δε χρειάζεται να κάνετε κάμψεις , εναλλακτικά προτιμήστε να κάνετε βαριές κινήσεις κωπηλασίας ή έλξεις. Με αυτές τις ασκήσεις είναι εγγυημένο ότι θα αποκτήσετε τους δικέφαλους που θέλατε (εξαιρούμενοι οι ελίτ bodybuilders).

 

Η άσκηση με βάρη κάνει τις γυναίκες ογκώδης


Ο μύθος αυτός φοβίζει τις γυναίκες και αποφεύγουν τα βάρη. Εάν οι γυναίκες θέλουν να διατηρήσουν τη μυϊκή τους μάζα θα πρέπει να φτιάξουν τη διατροφή τους και όχι να απορρίψετε τα βάρη

 

Μπορείτε να πετύχετε στοχευόμενα απώλεια λίπους με την άσκηση


Δεν υπάρχει κάποια άσκηση που θα αφαιρέσει το λίπος από ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματός σας. Η απώλεια λίπους δεν είναι τοπική, είναι συστημική. Εσείς δεν επιλέξατε πού θα βάλετε το λίπος, έτσι δεν μπορείτε να επιλέξετε από πού θα το αφαιρέσετε. Η απώλεια λίπους αφορά σχεδόν αποκλειστικά τη διατροφή σας.

 

Χρειάζεστε ένα γυμναστήριο για να γυμναστείτε


Όχι, δεν χρειάζεστε ένα γυμναστήριο για να γυμναστείτε. Η προπόνηση δύναμης μπορεί να γίνει είτε με ένα μικρό εξοπλισμό στο σπίτι, ή απλά και μόνο με το βάρος του σώματός σας. Μπορεί να σας κοστίσει κάποια ευρώ το μήνα, ή μπορεί να μην σας κοστίσει απολύτως τίποτα. Αν υπάρχει θέληση, υπάρχει τρόπος.

 

 

πηγή: govastileto.gr

Διαβάστηκε 164 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)