ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2022 - 7:03:45μ.μ.

banner468x60

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 298
03
Ιουνίου

Χορός της κοιλιάς για λεπτή μέση

Κατηγορία Fitness

Τα βήματα είναι εύκολα και αποτελούνται από τις παραδοσιακές κινήσεις χορού της κοιλιάς.

Ξεκινάς με τα «χέρια της γοργόνας» (όπου ταλαντεύεις απαλά πάνω-κάτω τα χέρια στο ύψος των ώμων) και ακολουθείς μια σειρά με απαλές μπροστινές προβολές και ένα συνδυασμό κινήσεων των γοφών.

Οφέλη για το σώμα
Οι κινήσεις των γοφών και της κοιλιάς τονώνουν τους μυς του μέσου κορμού και διατηρούν λεπτή τη μέση.

Ξεκίνα με τη Βασική Κίνηση-Κάθετο Οχτάρι
Στάσου όρθια με τους ώμους χαλαρούς και το λαιμό τεντωμένο. Λύγισε ελαφρώς τα γόνατα, με τα πέλματα ελαφρώς ανοιχτά για να μπορείς να ισορροπήσεις.


Βήμα Δεύτερο
Σήκωσε προς τα πάνω το δεξιό γοφό, σαν να προσπαθείς να καθίσεις σε ψηλό σκαμπό. Έχοντας ανασηκωμένη τη δεξιά φτέρνα, σπρώξε το γοφό ώστε να διαγράψει έναν κύκλο, κινώντας τον προς τα πάνω, έπειτα προς τα έξω και τέλος προς τα κάτω, ώστε να σχηματίσει ένα ημικύκλιο, κρατώντας ίσιο και σταθερό το πάνω μέρος του σώματος. Φέρε ξανά το γοφό προς το κέντρο για να διαγράψεις έναν ολόκληρο κύκλο.


Βήμα τρίτο
Επανάλαβε προς την αριστερή πλευρά.


Βήμα τέταρτο
Κινήσου και προς τις δύο πλευρές για να σχηματίσεις ένα «8» καθώς οι γοφοί σου κινούνται συνεχώς από τα δεξιά προς τα αριστερά.


Βήμα πέμπτο
Για να αυξήσεις την ένταση, βάλε το αριστερό χέρι πίσω από το κεφάλι και τέντωσε το δεξί χέρι στο πλάι καθώς κινείς τους γοφούς προς τα δεξιά. Επανάλαβε προς την άλλη πλευρά.

 

 

Πηγή: govastileto.gr

Διαβάστηκε 102 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα