ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2022 - 9:18:13μ.μ.

banner468x60

11
Ιανουαρίου

6 φυσικοί τρόποι για να καθαρίσετε τους πνεύμονες από το τσιγάρο και τη ρύπανση

6 φυσικοί τρόποι για να καθαρίσετε τους πνεύμονες από το τσιγάρο και τη ρύπανση

 

Υπάρχουν φυσικοί τρόποι για να καθαρίσετε τους πνεύμονες οι οποίοι μπορεί να ωφελήσουν άτομα που καπνίζουν, άτομα που εκτίθενται τακτικά στην ατμοσφαιρική ρύπανση και άτομα με χρόνιες παθήσεις που επηρεάζουν το αναπνευστικό σύστημα, όπως το άσθμα, η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και η κυστική ίνωση.

 

Η εισπνοή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, του καπνού του τσιγάρου και άλλων τοξινών μπορεί να βλάψει τους πνεύμονες και είναι γνωστό ότι αυτοί οι παράγοντες δημιουργούν σοβαρά προβλήματα υγείας. Η διατήρηση της υγείας των πνευμόνων είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της υγείας του υπόλοιπου σώματος.

 

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι φυσικοί τρόποι για να καθαρίσετε τους πνεύμονες.

 

Είναι δυνατόν να καθαρίσετε τους πνεύμονές σας με φυσικό τρόπο;
Η υγεία των πνευμόνων είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική υγεία ενός ατόμου. Οι πνεύμονες είναι αυτοκαθαριζόμενα όργανα που θα αρχίσουν να αυτοθεραπεύονται μόλις σταματήσει η έκθεσή τους σε ρύπους, για παράδειγμα, όταν κάποιος κόψει το κάπνισμα.

 

Αφού οι πνεύμονες έχουν εκτεθεί σε ρύπανση, όπως ο καπνός του τσιγάρου, το στήθος ενός ατόμου μπορεί να το αισθάνεται βαρύ. Η βλέννα συγκεντρώνεται στους πνεύμονες και μαζεύει μικρόβια και παθογόνα, γεγονός που συμβάλλει σε αυτό το αίσθημα βάρους.

 

Οι άνθρωποι μπορεί να μπορούν να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένες τεχνικές για να βοηθήσουν στην απομάκρυνση της βλέννας και άλλα δυσάρεστα συμπτώματα, σύμφωνα με το medicalnewstoday.com.

 

Ορισμένες από αυτές τις φυσικές μεθόδους μπορεί επίσης να ανοίξουν τους αεραγωγούς, να βελτιώσουν την ικανότητα των πνευμόνων και να ελαττώσουν τη φλεγμονή, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπτώσεων της ρύπανσης και του καπνού στους πνεύμονες.

 

Φυσικοί τρόποι για να καθαρίσετε τους πνεύμονες
Δείτε κάποιους φυσικούς τρόπους για να καθαρίσετε τους πνεύμονες.

 

1. Ατμοθεραπεία
Η εισπνοή ατμού είναι μια δημοφιλής θεραπεία για το κρυολόγημα και τον βήχα. Η θεραπεία με ατμό ή η εισπνοή ατμού, περιλαμβάνει την εισπνοή υδρατμών για να ανοίξουν οι αεραγωγοί και να βοηθηθούν οι πνεύμονες να αποστραγγίσουν τη βλέννα.

 

Τα άτομα με πνευμονικές παθήσεις μπορεί να παρατηρήσουν τα συμπτώματά τους να επιδεινώνονται σε κρύο ή ξηρό αέρα. Αυτό το κλίμα μπορεί να στεγνώσει τους βλεννογόνους στους αεραγωγούς και να περιορίσει τη ροή του αίματος.

 

Αντίθετα, ο ατμός προσθέτει ζεστασιά και υγρασία στον αέρα, κάτι που μπορεί να βελτιώσει την αναπνοή και να βοηθήσει στη “χαλάρωση” της βλέννας μέσα στους αεραγωγούς και τους πνεύμονες. Η εισπνοή υδρατμών μπορεί να προσφέρει άμεση ανακούφιση και να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπνεύσουν πιο εύκολα.

 

Μια μικρή μελέτη στην οποία συμμετείχαν 16 άνδρες με χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ), μια πάθηση των πνευμόνων που δυσκολεύει την αναπνοή, διαπίστωσε ότι η θεραπεία με μάσκα ατμού οδήγησε σε σημαντικά χαμηλότερους καρδιακούς παλμούς και αναπνευστικούς ρυθμούς από τη θεραπεία με μάσκα χωρίς ατμό.

 

Ωστόσο, οι συμμετέχοντες δεν ανέφεραν μόνιμες βελτιώσεις στην αναπνευστική τους λειτουργία.

 

Αυτή η θεραπεία μπορεί να είναι μια αποτελεσματική προσωρινή λύση, αλλά οι επιστήμονες πρέπει να κάνουν περισσότερη έρευνα προτού κατανοήσουν πλήρως τα οφέλη της θεραπείας με ατμό στην υγεία των πνευμόνων.

 

2. Ελεγχόμενος βήχας


Ο ελεγχόμενος βήχας μπορεί να βοηθήσει στην αποβολή βλέννας μέσω των αεραγωγών.
Ο βήχας είναι ο τρόπος του σώματος να αποβάλλει φυσικά τις τοξίνες που έχουν παγιδευτεί στη βλέννα. Ο ελεγχόμενος βήχας χαλαρώνει το περίσσευμα βλέννας στους πνεύμονες.

 

Οι γιατροί συνιστούν στα άτομα με ΧΑΠ να κάνουν αυτή την άσκηση για να καθαρίσουν τους πνεύμονές τους:

καθίστε σε μια καρέκλα με τους ώμους χαλαρούς
διπλώστε τα χέρια πάνω από το στομάχι
εισπνεύστε αργά από τη μύτη
εκπνεύστε αργά ενώ γέρνετε προς τα εμπρός, πιέζοντας τα χέρια στο στομάχι
βήχετε 2 ή 3 φορές κατά την εκπνοή, κρατώντας το στόμα ελαφρώς ανοιχτό
εισπνεύστε αργά από τη μύτη

 

ξεκουραστείτε και επαναλάβετε όσο χρειάζεται
3. Αποστραγγίστε τη βλέννα από τους πνεύμονες
Η ορθοστατική παροχέτευση περιλαμβάνει την κατάκλιση σε διαφορετικές θέσεις αξιοποιώντας τη βαρύτητα για την απομάκρυνση της βλέννας από τους πνεύμονες. Αυτή η πρακτική μπορεί να βελτιώσει την αναπνοή και να βοηθήσει στη θεραπεία ή την πρόληψη λοιμώξεων των πνευμόνων.

 

Οι τεχνικές ορθοστατικής παροχέτευσης διαφέρουν ανάλογα με τη θέση:

 

1. Με την πλάτη

 

Ξαπλώστε στο πάτωμα ή στο κρεβάτι.
Τοποθετήστε μαξιλάρια κάτω από τους γοφούς και βεβαιωθείτε ότι το στήθος είναι χαμηλότερο από τους γοφούς.
Εισπνεύστε αργά από τη μύτη και εκπνεύστε από το στόμα. Κάθε εκπνοή πρέπει να διαρκεί δύο φορές περισσότερο από την εισπνοή, η οποία ονομάζεται αναπνοή 1:2.
Συνεχίστε για λίγα λεπτά.


2. Από τη μία πλευρά

Ξαπλώστε στη μία πλευρά, ακουμπώντας το κεφάλι σε ένα χέρι ή μαξιλάρι.
Τοποθετήστε μαξιλάρια κάτω από τους γοφούς.

 

Εξασκηθείτε στο μοτίβο αναπνοής 1:2.
Συνεχίστε για λίγα λεπτά.
Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.


3. Με το στομάχι

Τοποθετήστε μια στοίβα μαξιλάρια στο πάτωμα.
Ξαπλώστε με το στομάχι πάνω από τα μαξιλάρια. Θυμηθείτε το ύψος των γοφών να είναι πιο πάνω από το στήθος.
Διπλώστε τα χέρια κάτω από το κεφάλι για υποστήριξη.

 

Εξασκηθείτε στο μοτίβο αναπνοής 1:2.
Συνεχίστε για λίγα λεπτά.

 


4. Άσκηση
Η τακτική άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων και μειώνει τον κίνδυνο πολλών παθήσεων υγείας, συμπεριλαμβανομένων των εγκεφαλικών επεισοδίων και των καρδιακών παθήσεων .

 

Η άσκηση αναγκάζει τους μύες να εργαστούν πιο σκληρά, γεγονός που αυξάνει τον ρυθμό αναπνοής του σώματος, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη παροχή οξυγόνου στους μύες. Βελτιώνει επίσης την κυκλοφορία, καθιστώντας το σώμα πιο αποτελεσματικό στην απομάκρυνση της περίσσειας διοξειδίου του άνθρακα που παράγει το σώμα κατά την άσκηση.

 

Το σώμα θα αρχίσει να προσαρμόζεται για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της τακτικής άσκησης. Οι μύες θα μάθουν να χρησιμοποιούν το οξυγόνο πιο αποτελεσματικά και να παράγουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα.

 

Αν και η άσκηση μπορεί να είναι πιο δύσκολη για άτομα με χρόνιες πνευμονικές παθήσεις, αυτά τα άτομα μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την τακτική άσκηση. Τα άτομα που έχουν ΧΑΠ, κυστική ίνωση ή άσθμα θα πρέπει να συμβουλευτούν έναν επαγγελματία υγείας πριν ξεκινήσουν ένα νέο σχήμα άσκησης.

 

 

5. Πράσινο τσάι
Το πράσινο τσάι περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής στους πνεύμονες. Αυτές οι ενώσεις μπορεί ακόμη και να προστατεύουν τον πνευμονικό ιστό από τις βλαβερές συνέπειες της εισπνοής καπνού.

 

Μία μελέτη στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 ενήλικες στην Κορέα ανέφεραν ότι οι άνθρωποι που έπιναν τουλάχιστον 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα είχαν καλύτερη λειτουργία των πνευμόνων από αυτούς που δεν έπιναν καθόλου.

 

6. Αντιφλεγμονώδεις τροφές
Η φλεγμονή των αεραγωγών μπορεί να κάνει την αναπνοή δύσκολη και να αισθάνεστε το στήθος βαρύ. Η κατανάλωση αντιφλεγμονωδών τροφών μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και να ανακουφίσει αυτά τα συμπτώματα.

 

Οι τροφές που βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής περιλαμβάνουν:

 

κουρκουμάς
φυλλώδη λαχανικά
κεράσια

βατόμουρα
ελιές
καρύδια
φασόλια
φακές

 

 

Πηγή:healthstories.gr

Διαβάστηκε 17 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα