ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 12 Απριλίου 2024 - 8:55:21μ.μ.
18
Φεβρουαρίου

Γλουταθειόνη: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το ισχυρό αντιοξειδωτικό

Γιατί και πώς θα το εντάξετε στη διατροφή σας

Το τελευταίο διάστημα γίνεται πολύ μεγάλη συζήτηση για ένα αντιοξειδωτικό που χαρακτηρίζεται ως το καλύτερο κρυμμένο μυστικό της βιομηχανίας της ομορφιάς και της ευεξίας.

 

Η γλουταθειόνη, γνωστή και ως GSH, είναι το κύριο αντιοξειδωτικό του οργανισμού, τον οποίο προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες, τα απόβλητα και δυνητικά όλες τις επιβλαβείς ουσίες, ενώ παράλληλα μπορεί να ανανεώνει και να διατηρεί όλα τα άλλα αντιοξειδωτικά του σώματος, όπως οι βιταμίνες C και E.

 

Παίζει βασικό ρόλο στη φυσική άμυνα του σώματος και του δέρματος, αλλά και στην υγεία του ήπατος. Υποστηρίζει τη λειτουργία των κυττάρων του ανοσοποιητικού και βελτιστοποιεί την ικανότητά τους να καταπολεμούν λοιμώξεις και ασθένειες. Επίσης βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειας και της υγείας του δέρματος και έχει αντιγηραντικές ιδιότητες.

 

Εν ολίγοις λειτουργεί ως τον απόλυτα φύλακα στο φρούριο του οργανισμού μας και προσφέρει πολύπλευρα οφέλη για τη συνολική ευεξία.

 

Ωστόσο με την πάροδο της ηλικίας, η ικανότητα του σώματος να παράγει γλουταθειόνη μειώνεται. Για να ενισχύσετε φυσικά αυτό το σούπερ αντιοξειδωτικό, δώστε προτεραιότητα στη διατροφή σας.

 

Καταναλώστε τρόφιμα που είναι πλούσια σε θειούχες ενώσεις, όπως το σκόρδο, τα κρεμμύδια, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και άλλα σταυρανθή λαχανικά, αλλά και τροφές που είναι πλούσιες σε σελήνιο (κοτόπουλο, μοσχάρι, ψάρι, καστανό ρύζι, καρύδια Βραζιλίας). Εξαιρετική πηγή γλουταθειόνης είναι επίσης το σπανάκι, το αβοκάντο, το κουνουπίδι, το μπρόκολο, το κάρδαμο, οι μπάμιες και τα σπαράγγια.

 

Επιπλέον τα επίπεδα της γλουταθειόνης στον οργανισμό αυξάνονται και με τη λήψη της βιταμίνης C, αλλά και με τη λήψη συμπληρωμάτων διατροφής με γαϊδουράγκαθο. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι γενικά τα συμπληρώματα με γλουταθειόνη θα μπορούσαν να είναι πολλά υποσχόμενα, ιδιαίτερα οι κάψουλες βραδείας αποδέσμευσης.

 

Τέλος, για να αυξήσετε τη γλουταθειόνη, συνίσταται επίσης ο επαρκής και καλός ύπνος, η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ και η τακτική άθληση.

 

Είτε μέσω διατροφικών επιλογών και συμπληρωμάτων, είτε μέσω αλλαγών στον τρόπο ζωής, η αξιοποίηση της δύναμης της γλουταθειόνης μπορεί να είναι ένα πολύτιμο πλεονέκτημα στο ταξίδι προς τη συνολική ευημερία του οργανισμού.

 

 

 

 

 

 

Πηγή:newsbeast.gr

Διαβάστηκε 21 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα