«ο Πάπας εκλεκτός του θεού επί της γης »
εξαγριωμένοι τότε τον κάλεσαν
όχι για να τον προσκυνήσουν
αλλά για να του επιτεθούν
και ενωμένοι να τον πολεμήσουν
Και ο λόγος ήταν απλός και λίαν λογικός
αφού επί της γης ήταν του θεού ο κολλητός
και ασκεί θεϊκή παντοδυναμία
υπεύθυνος για της Κένυα ήταν την ξηρασία
άρα αυτός έκανε τη γη τους έρημο Γεδρωσία
ή δεν απέτρεψε του ...διαβόλου την κακία.
Παράλογος ο πόνος και ο κόσμος
στην λατρεία του η διαφυγή
αν ήμουνα αστροναύτης ή αστρονόμος
θα έλεγα στον άνθρωπο
«κανείς τον θεό στον ουρανό ως τώρα δεν έχει δει»
ούτε ο πιστός, ούτε ο ειδωλολάτρης
ούτε ο αθεϊστής.
Στα μεταφυσικά ουδείς έχει δικαίωμα
με βεβαιότητα να ομιλεί
να αμφιβάλει και να ερευνά η πιο καλή συνταγή
ακόμη και ο σοφότατος Σωκράτης ήταν αγνωστικιστής
Ο θεός είναι η Αλήθεια
και όχι μύθοι της Βίβλου
και της καλογριάς τα παραμύθια
εκεί ψάξε και ίσως κάποτε τον βρεις.
Αν ο θεός παράδεισο μας είχε κάνει
αν του διαβόλου την κακία είχε ξεκάνει
τους κακούς αν είχε από προσώπου γης εξαφανίσει
ίσως τότε θα υποφέραμε από ανυπόφορη
άνοια και πλήξη.
Με τις δοκιμασίες τον κόσμο τον λυτρώνει;
τον βασανίζει μέχρι θανάτου και τον εξοντώνει;
μέτρα θανάσιμα στο συνταξιούχο να περάσει;
για να τον κάνει καλό χριστιανό και να τον δοκιμάσει;
αρνούμαι τέτοιο θεό θηριοδαμαστή
σαν ... τον Ερντογάν βασανιστή χασάπη.
Παράξενη και του Κυρίου η Ανάσταση
γιατί παίχθηκε σε μία και μοναδική παράσταση;
γιατί μερικούς άγιους και σοφούς δεν ανάστησε
το θαύμα να πουν στους ζωντανούς δεν άφησε;
γιατί να μην επιβεβαιωθεί η δευτέρα παρουσία;
θα χωρούσε όμως η γη όλων των αιώνων τα νεκροταφεία ;
Κάτι ψυλλιάστηκε Επίκουρος ο Αθηναίος
παντοδύναμος και πανάγαθος ο θεός και γενναίος;
θέλει ο Θεός να εμποδίσει το κακό
αλλά δεν είναι ικανός και θαρραλέος;
τότε δεν είναι παντοδύναμος
Μπορεί αλλά δε θέλει το κακό να εμποδίσει;
τότε δεν είναι πανάγαθος αλλά κακή φύση
αν πάλι θέλει και μπορεί;
τότε γιατί το κακό να αφήσει στη Γη να επικρατήσει;
Είναι καλοκάγαθος και φιλεύσπλαχνος διερωτήθηκε;
και ο ίδιος αποκρίθηκε :
«αν ήταν δεν θα έκανε τον άνθρωπο
μισό καλό και μισό κακό ;»
εκτός και δεν έχει δύναμη να το αποτρέψει
οπότε για νάναι θεός δεν του πρέπει
αν πάλι δεν ενδιαφέρεται για το ανθρώπινο είδος
γιατί και εγώ να τον προσκυνώ και να σκύβω;
Αν πάλι ούτε θέλει, ούτε μπορεί;
γιατί να τον αποκαλούμε θεό;
πρόκειται για δύναμη ασθενική.
Κάποια άγνωστη προς το παρόν δύναμη
το Σύμπαν πλημμυρίζει με ενέργεια το κινεί
και όλα τα στριφογυρίζει
αυτή την συνολική δύναμη
η επιστήμη ψάχνει να την βρει
αν και όταν αυτή την ανακαλύψουν
υπέρτατη θα την ονομάσουν
αλλά δεν θα την προσκυνήσουν.
Τότε το μυστήριο ίσως λυθεί
θεός η Αλήθεια η συμπαντική
δεν χρειάζεται ούτε ζώνες, ούτε λείψανα, ούτε ιεράρχες
ούτε μας ζητάει κάποια ανταμοιβή με επίσημους και τελετάρχες.
Σε τούτη την υπέρτατη- άγνωστη προς το παρόν – δύναμη
συμμέτοχοι είμαστε και μείς της Γαίας οι κοσμοναύτες
του άγνωστου ταξιδευτές, του ωραίου και του αληθινού οι θηρευτές
στο χάος χωρίς βάρκες πελαγοδρομούμε .
το θεό κάποια μέρα θα τον βρούμε;
*Αμφικτύων
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Συγγραφεύς-Ποιητής
Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
http://amphiktyon.blogspot.com/
7/5/2017