Τη μερίδα του λέοντος στις καταγγελίες των καταναλωτών καταλαμβάνουν οι αγορές ελαττωματικών προϊόντων και ακολουθούν τα παράπονα στις συναλλαγές με κοινωφελείς οργανισμούς. Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ το 91,52 % των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 38 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. 1 καταγγελία παραπέμφθηκε, στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Δήμου Καλαμαριάς, η οποία αποφάσισε υπέρ του καταναλωτή.
Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 157.719,88 ευρώ. Αναλυτικά από:
· Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου: 59.585,38 ευρώ
· Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 27.440,12 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 19.531,12 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες – ΟΤΑ: 16.070,00 ευρώ
· Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 14.987,82 ευρώ
· Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών:11.761,22 ευρώ
· Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 3.125,22 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 2.483,00 ευρώ
· Επιστροφές προκαταβολών: 1.106,00 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 1.000,00 ευρώ
· Επιστροφές από καταβαλλόμενα ποσά, φόρου β’ κατοικίας (Χαράτσι Β΄κατοικίας στη Χαλκιδική): 630,00 ευρώ
πηγή: iefimerida.gr