ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 - 3:28:54μ.μ.
11
Απριλίου

«ГЛУМ» από την ομάδα θεάτρου C.For Circus στο θέατρο Αμαλία

Κατηγορία Θέατρο και Χορός

Η ομάδα θεάτρου C. For Circus παρουσιάζει την παράσταση “ГЛУМ”, βασισμένη στο  «Ημερολόγιο ενός απατεώνα» του Αλεξάντρ Οστρόφσκι, διασκευασμένη όμως σύμφωνα με τη δυναμική και τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες.

Πρόκειται για μια σάτιρα της εποχής του μεγάλου Ρώσου δραματουργού, της περιόδου του ρεαλιστικού ρεύματος στη ρωσική λογοτεχνία, που καυτηριάζει με χιούμορ διαχρονικά κοινωνικοπολιτικά θέματα όπως η ματαιοδοξία και η κενότητα των διαπροσωπικών σχέσεων, η δημόσια εικόνα-ως εργαλείο απάτης και αυτοεξαπάτησης, οι προκαταλήψεις και ο συντηρητισμός και η διαπλοκή της εξουσίας και των εκπροσώπων της ανώτερης κοινωνικής τάξης.

 

Το “ГЛУМ” που ως λήμμα σηματοδοτούσε την απάτη, είναι η ιστορία του Γκλούμοφ, το όνομα του οποίου αποτελεί λογοπαίγνιο.

 

PAN170126 5D3 1670 2w

 

Η Μόσχα, στις αρχές του 19ου αιώνα, είναι ένας μεγάλος, αυτοαναφορικός διάλογος. Ο  νέος και ανήσυχος Γκλούμοφ, αποφασίζει, πολύ στοχευμένα να πάρει μέρος σ’ αυτό το διάλογο, αντιδρώντας στην αδιάφορη θέση του στην κοινωνία της Μόσχας. Με την εξυπνάδα και το θράσος του καταφέρνει να εισχωρήσει σε έναν κύκλο ανθρώπων με επιρροή, χρησιμοποιώντας τους κατάλληλα για να πετύχει τους στόχους του: μια σταθερή, καλοπληρωμένη δουλειά και έναν γάμο «λαχείο» και εισιτήριο στην εξέχουσα κοινωνία της Μόσχας. Σύμμαχός του στην πορεία του, ένα ημερολόγιο, μόνος αποδέκτης της αλήθειας – καθρέφτης των μύχιων σκέψεών του και αχίλλειος πτέρνα του.  

 

Ένας κυνηγός της τύχης, ένας άνθρωπος που λαχταρά να αδράξει όσα του αξίζουν και κάνει γι’ αυτό περισσότερα απ’ όσα χρειάζεται. Ο Γκλούμοφ.


Ταυτότητα της παράστασης
Μετάφραση: Βαλέρια Δημητριάδου
Μουσική επιμέλεια: C. for Circus
Σκηνικά - Κοστούμια: Τίνα Τζόκα, Τζέλα Χριστοπούλου
Σχεδιασμός φωτισμών: Σεσίλια Τσελεπίδη
Επιμέλεια αφίσας: Άννυ Βαλουγεώργη
Φωτογραφίες: Νίκος Πανταζάρας
Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγγάνη, Τζένη Σερέτη

 

Παίζουν οι:
Παναγιώτης Γαβρέλας (Νηλ Φεντοσέιτς Μαμάεφ, Γκριγκόρι)
Χρύσα Κοτταράκου (Γκλαφίρα Γκλούμοβα, Μάσσενκα)
Ειρήνη Μακρή (Κλεοπάτρα Λβόβνα Μαμάεβα, Ράνγκα)
Παύλος Παυλίδης (Γεγκόρ Ντμίτριτς Γκλούμοφ)
Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Γκολούτβιν, κος Κρουτίτσκι, Μανιέφα)
Νατάσα Ρουστάνη (Μαντάμ Τουρούσινα)
Σπύρος Χατζηαγγελάκης (Γεγκόρ Βασίλιτς Κουρτσάεφ, Ιβάν Ιβάνιτς Γκοροντούλιν, Μάτσα)


Πληροφορίες της παράστασης
Παραστάσεις: 28-29-30 Απριλίου 2017
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21.00
Τιμές εισιτηρίου: Προπώληση 8,00€ μέχρι την πρεμιέρα. Κανονικό 12,00€, Φοιτητικό, ανέργων 10,00€
Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Reload, Media Markt, Seven Spots, 11876, και στο ταμείο του Θεάτρου Αμαλία
Ώρες ταμείου: Δευτέρα – Τρίτη 10:30-13:30, Τετάρτη έως και Κυριακή 17:30-21:00



Facebook page της ομάδας: https://www.facebook.com/cforcircus/


Έγραψαν για την παράσταση
«…Οι C. For Circus δίνουν στο έργο του μεγάλου Ρώσου δραματουργού μια νεανική, σύγχρονη και άκρως κωμική ματιά. «Τραβώντας» τους χαρακτήρες και τις αντιδράσεις τους στα άκρα τους οδηγούν σε μία καρτουνίστικη διάθεση, συνεπικουρούμενοι από το έντονο makeup τους, αποφεύγοντας όμως με μαεστρία την παγίδα της καρικατούρας. Η προσέγγιση αυτή δίνει στην παράσταση μία ελευθερία να κινηθεί αυτοσχεδιαστικά και να εισάγει σύγχρονα στοιχεία στο κλασσικό κείμενο, που λειτουργούν με μεγάλη επιτυχία. Με έναν ευφάνταστο και εύθυμο τρόπο η ομάδα μπλέκει τον Οστρόφσκι με αναφορές από τον Ελύτη και τη Beyonce μέχρι την Άννα Καρένινα και την Άννα Βίσση…»
Παντελής Κακαβάς, http://www.noizy.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6542%3Aantapokrisi-glum&catid=88%3A2012-02-05-07-14-30&Itemid=625


«…Η ομάδα «C. for Circus» διασκευάζοντας το Ημερολόγιο ενός απατεώνα, δίνοντάς του τον πιο αινιγματικό τίτλο Γκλουμ, χρησιμοποιεί την τεχνική του devised theatre και δημιουργεί μια παράσταση συνόλου, όπου θριαμβεύει η έννοια της ομαδικότητας. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως λειτουργούν σαν ένας οργανισμός, γι’ αυτό και κατορθώνουν να αποθεώσουν το έργο, δημιουργώντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Οι ερμηνείες (Παναγιώτης Γαβρέλας, Χρύσα Κοτταράκου, Ειρήνη Μακρή, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Παύλος Παυλίδης, Νατάσα Ρουστάνη, Σπύρος Χατζηαγγελάκης) δίνουν την αίσθηση του φρέσκου και κυρίως του ζωντανού, πλάθοντας μια παράσταση που έχει παλμό…»
Ιφιγένεια Καφετζοπούλου, https://artic.gr/gkloum-kritiki-parastasis/57179/


«Η δράση των ηθοποιών είναι άρτια χορογραφημένη. Χρησιμοποιώντας τις τεχνικές του σωματικού θεάτρου, οι ηθοποιοί με τη κίνηση χτίζουν ακέραιους κωμικούς χαρακτήρες που πάλλονται από ενέργεια από την αρχή ως το τέλος. Παγώνουν πλάθοντας εικόνες, μπαίνουν σε slow motion και είναι πάντα έτοιμοι να ενταχθούν με δυναμισμό στη δράση. Οι ερμηνείες των ηθοποιών (Παναγιώτης Γαβρέλας, Χρύσα Κοτταράκου, Ειρήνη Μακρή, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Παύλος Παυλίδης, Νατάσα Ρουστάνη, Σπύρος Χατζηαγγελάκης) ακροβατούν στα όρια της καρικατούρας με δεξιοτεχνία, χωρίς να πέφτουν ούτε στιγμή στις παγίδες του είδους.»
Αποστόλης Κόκκαλης, http://3pointmagazine.gr/είδαμε-την-παράσταση-глум-γκλουμ-στ/


«Ξεκαρδιστικό, αληθινό, συγκλονιστικά αληθινό, ευφάνταστο, δημιουργικό! Μερικές από τις πρώτες λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό για να περιγράψω την παράσταση που εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια μας από την ομάδα θεάτρου C.For Circus…»
Έφη Χρυσού, http://www.debop.gr/events/-gloum-cfor-circus-theatro-104


«…Οι C. for Circus έστησαν μια παράσταση με αφορμή αυτή την κοινωνία των γελοίων ανθρωπάκων, παίρνοντας αρκετές ελευθερίες· εντέλει, δημιούργησαν ένα ευφάνταστο, απολαυστικό θέαμα, που πήρε υπόψη του τη σατιρική ταυτότητα του έργου, απέκτησε όμως μια δική του, νέα ταυτότητα. Οι εφτά ηθοποιοί δημιούργησαν ήρωες-καρικατούρες, τους οποίους υποδύθηκαν με κέφι, μεταχειρίστηκαν ωραία σκηνικά ευρήματα, καθώς και αυτοσχεδιαστικές, σύγχρονες αναφορές με έμπνευση, αλλά και αίσθηση του μέτρου, χρησιμοποίησαν το απλούστερο σκηνογραφικό εργαλείο: μερικά ξύλινα πλαίσια που άλλαξαν δεκάδες ρόλους, φόρεσαν εύστοχα κοστούμια  με ρωσικές αναφορές, εξυπηρετικά της σατιρικής διάθεσης (Τίνα Τζόκα), τραγούδησαν, χόρεψαν και πέρασαν από ρόλο σε ρόλο με αστείρευτη ενέργεια…»
Τώνια Καράογλου, http://www.elculture.gr/blog/article/ομαδική-υπόθεση/


«…Εξαιρετικές ερμηνείες, απολαυστικές, με κυρίαρχο στοιχείο το χιούμορ δημιουργώντας στο κοινό μια απίστευτη ευφορία, διότι το γέλιο βγαίνει αβίαστα και μια μεταφορά στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα κάποιες στιγμές,όλα αυτά αποτελούν το εχέγγυο μιας ιδιαίτερης, ξεχωριστής, φρέσκιας μοναδικής παράστασης απ’τους ηθοποιούς Παναγιώτη Γαβρέλα, Χρύσα Κοτταράκου, Ειρήνη Μακρή, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Παύλος Παυλίδης, Νατάσα Ρουστάνη, Σπύρος Χατζηαγγελάκης…»
Μαριλιάνα Ρηγοπούλου, http://www.mcnews.gr/politismos/theatro-kai-xoros/gloum-enas-alliotikos-ostrofski.html


Περίληψη/Περιγραφή
Το "ГЛУМ" είναι μια παράσταση με επτά ηθοποιούς επί σκηνής, επτά παραβάν και ένα ακορντεόν.

 

PAN170216 5D3 1366w

 

Με αυτά ως μόνα όπλα και περιορισμούς, αφηγούμαστε την ιστορία ενός νέου και ανήσυχου Μοσχοβίτη, του Γκλούμοφ, που αποφασίζει, πολύ στοχευμένα να πάρει μέρος στο μεγάλο, αυτοαναφορικό διάλογο, της Μόσχας του 19ου αι. Αντιδρά στην αδιάφορη, κατά τον ίδιο, θέση του στην κοινωνία της πόλης και με την εξυπνάδα και το θράσος του, καταφέρνει να εισχωρήσει σε έναν κύκλο ανθρώπων με επιρροή, χρησιμοποιώντας τους κατάλληλα για να πετύχει τους στόχους του: μια σταθερή, καλοπληρωμένη δουλειά και έναν γάμο «λαχείο», εισιτήριο, δηλαδή, στην εξέχουσα κοινωνία της Μόσχας. Σύμμαχός του στην πορεία αυτή, ένα πολύ μικρό ημερολόγιο, μόνος αποδέκτης της αλήθειας – καθρέφτης των μύχιων σκέψεών και αχίλλειος πτέρνα του.  

 

Σ’ αυτό το αριστούργημα της ρωσικής λογοτεχνίας, το «Ημερολόγιο ενός απατεώνα» εμείς δε διαβάσαμε την ιστορία ενός «απατεώνα», και αυτό θελήσαμε να αποδώσουμε, αλλάζοντας ακόμα και τον τίτλο. Αφουγκραστήκαμε τις κρυφές σκέψεις ενός ανθρώπου, που πασχίζει να φτιάξει την τύχη του, συμμεριστήκαμε ευσεβείς πόθους και ηθικούς προβληματισμούς, αναθεωρήσαμε ως προς την επαναστατικότητα της πράξης του και αυτό ακριβώς το μεταίχμιο, προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε επί σκηνής. Τη μικρή αυτή απόσταση ανάμεσα σε έναν επαναστάτη κι έναν τυχοδιώκτη ή σε έναν άνθρωπο κοινωνικά ευφυή και έναν απατεώνα.

 

Ξεχωρίζουμε τα κομμάτια της ιστορίας, που μας αφορούν, και χρησιμοποιούμε το κολάζ της μελέτης πάνω στην κουλτούρας της εποχής, για να καταφέρουμε ουσιαστικά να μιλήσουμε για πραγματικά ανθρώπινες ανάγκες. Ανάγκες διαχρονικές, όπως αυτή της επιβίωσης ή η ανάγκη για επιβεβαίωση, για κοινωνική υπεροχή, αυτοπροβολή, άνευ όρων αποδοχή και αγάπη.  Πάρτε για παράδειγμα κάποιον που έχει στην κατοχή του εκατό γούνες. Αν του πάρεις τη μία, η αντίδραση θα είναι ραγδαία, καθότι πρόκειται για "κλοπή". Αν όμως του τις πάρεις όλες, πρόκειται τελικά για πράξης απογύμνωσης. Αντιμετώπιση, δηλαδή, της αλήθειας, χωρίς περιστροφές κι ενδοιασμούς, να δείξεις σ’ όλους τι πραγματικά είναι. Στην περίπτωση, δε που αυτό γίνει σε μια ομάδα - εν προκειμένω, της ελίτ - ο καθένας, πέραν της δικής του φανερής πια αλήθειας, αναγνωρίζει αυτομάτως πως το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους. Ολικό ξεγύμνωμα λοιπόν. Ποιος να καλύψει ποιον; Και γιατί να κυνηγήσουν τον «κλέφτη» αν για πρώτη φορά, έστω μες στη γύμνια τους, νιώθουν μία ανεξήγητη λύτρωση;

 

Η σκηνοθεσία συνδιαμορφώθηκε από τα μέλη της ομάδας. Κατ' αυτό τον τρόπο, δημιουργήσαμε μια παράσταση,  μέσα στην οποία ο καθένας αναγνωρίζει προσωπικά κομμάτια δημιουργίας και έχει δημιουργήσει χώρο για τα πυροτεχνήματα του νικητή, το φόβο της μοναξιάς και της απομόνωσης, τον καημό μιας πληγωμένης γυναίκας, ακόμα και τον επινίκειο ερωτικό χορό σε ποπ ήχους.

 

Η σκηνική αποτύπωση της κάθε εικόνας, επιτυγχάνεται με τη χρήση επτά διπλών παραβάν, σε διαφορετικούς γεωμετρικούς σχηματισμούς. Με τη χρήση πολυμορφικών κοστουμιών και μικρών αντικειμένων (props), αλλάζουμε ρόλους από σκηνή σε σκηνή, ενώ όσοι δεν συμμετέχουν στην κεντρική δράση, παρακολουθούν και συνδιαμορφώνουν την ατμόσφαιρα του εκάστοτε επεισοδίου, λειτουργώντας βοηθητικά στην αφήγηση, μέσω της μουσικής ή του προσωπικού βιώματος.

 

Με τη χρήση ενός ακορντεόν και επτά φωνών, η αφήγηση γίνεται πιο στοχευμένη. Η δύναμη επτά φωνών είναι αποκαλυπτική και ήταν ο λόγος που την εμπιστευτήκαμε. Διασκευάσαμε και χρησιμοποιούμε ποικιλόμορφα ένα μουσικό μοτίβο, κατά βάση ακαπέλα και σε πολυφωνικούς συνδυασμούς. Χρησιμοποιήσαμε ως βασικό μουσικό μοτίβο της παράστασης, τη διασκευασμένη μελωδία του φολκ ρωσικού τραγουδιού “Korobeiniki”, πιο γνωστή ως μελωδία του Tetris , ένα κομμάτι σύνδεσής μας με τη Ρωσία του 19ου αι. Τα πολυμορφικά και πολύχρωμα κοστούμια σε αντίθεση με τα μονόχρωμα παραβάν, δημιουργούν εικόνες και ζωντανά κάδρα, δημιουργώντας ταυτόχρονα δύο επίπεδα αφήγησης, μπροστά και πίσω από τα σκηνικά.

 

Το ГЛУМ είναι ο ήχος της βουτιάς στη θάλασσα, από ψηλό βράχο, που φοβάσαι πριν πέσεις, ενώ οι φίλοι σου είναι ήδη στο νερό και σου λένε "Έλα!". Είναι ένα αθώο παιδικό ψέμα, προτιμότερο να πεις στους γονείς ότι στο σπίτι μπήκαν κλέφτες και με την απειλή όπλου έκλεψαν ένα βάζο όλο κι όλο, παρά να παραδεχτείς ότι έσπασες παίζοντας μπάλα στο σαλόνι και πέταξες τα κομμάτια στα σκουπίδια. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι ο κόσμος που ζούμε είναι πιο γελοίος από ένα σατιρικό έργο. Είναι η προσπάθεια να συναντηθούν επτά διαφορετικοί κόσμοι στο "τι είναι απάτη τελικά;"


Βιογραφικά στοιχεία της ομάδας

C. for Circus - Ομάδα Θεάτρου
Η ομάδα C. for Circus δημιουργήθηκε τον Ιούνιο του 2008 στη Θεσσαλονίκη και τα τέσσερα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται κυρίως στην ΑΘήνα. Αποτελείται από τα ιδρυτικά μέλη Παναγιώτη Γαβρέλα, Βαλέρια Δημητριάδου, Δημήτρη Κίτσο, Μαρία- Ελισάβετ Κοτίνη, Χρύσα Κοτταράκου, Ειρήνη Μακρή, Παύλο Παυλίδη, Νατάσα Ρουστάνη, Γιωργή Σφυρή, Σπύρο Χατζηαγγελάκη, με τελευταία προσθήκη στο δυναμικό της τον Νικόλα Παπαδομιχελάκη.  

 

Έχει συμμετάσχει σε διάφορα φεστιβάλ, όπως τα "Αισχύλεια", το "Bob theater festival" κ.ά., ενώ το 2016 συμμετείχε στο Itaka - International Sekspir Festival της Σερβίας, με το έργο "Με το ίδιο μέτρο" του W. Shakespeare. Παραστάσεις της ομάδας έχουν ανέβει σε θέατρα, όπως το "Bios", "Από μηχανής θέατρο", "Skrow", "Αυλαία", "Blackbox" κ.ά. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες, όπως ο Ryszard Nieoczym, ο John Britton, η Αλίκη Δουρμάζερ κ.ά.


Παραστάσεις της ομάδας και κριτικές

«ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΤΡΟ»,  W. Shakespeare
25 Ιουλίου 2016, Παλαιό Ελαιουργείο Ελευσίνας, «Αισχύλεια»
2 Ιουλίου 2016, 3rd Itaka Sekspir Festival, International Shakespeare Festival, Cortanovci, Serbia
4 - 5 Ιουνίου 2016, ΜΙΕΤ
9 Μαΐου 2016, “BIOS”, BOB Festival
15 Φεβρουαρίου – 26 Απριλίου 2016, Θέατρο «Από μηχανής»

 

“Το πιο σημαντικό για να ανεβάσεις κωμωδία του Σαίξπηρ σήμερα στην Ελλάδα είναι να βρεις τρόπο να ανακαλύψεις ξανά το χιούμορ σε αυτούς τους χαρακτήρες, να ξανακάνεις φρέσκες τις καταστάσεις, να βρεις τρόπο να ζωντανέψεις αυτόν τον πλούσιο αλλά δύσβατο ποιητικό λόγο, να... να το διασκεδάσεις και να το κάνεις νεανικό και ανατρεπτικό όπως ήταν κάποτε. Και αυτό είδαμε εδώ!”
http://gkoultoura.gr/gkoultourobarometro1

 

“Είμαστε συνεπαρμένοι από την απλότητα, την λιτότητα των μέσων, και την αμεσότητα της αφήγησης. Ήταν όλοι τους υπέροχοι.”
http://www.ebdomi.com/politismos/12171-me-to-idio-metro-me-thn-omada-theatrou-c-for-circus.html10

 

“Ευρυθμία, εκφραστική ποικιλία, ευελιξία μεταμορφώσεων, προσεκτικές μεταβάσεις από την ιλαρότητα σε σκηνές εσωτερικού δράματος, υποβλητικές μουσικές και "ανάγλυφες" φωτιστικές ατμόσφαιρες, όλα αυτά μαζί συνθέτουν μια σκηνική δημιουργία με συνοχή, αισθητική αρτιότητα και οιστρήλατες ερμηνείες. Υποκριτικά η ομάδα δίνει εξαιρετικά δείγματα γραφής.”
http://www.kritikitheatrou.gr/%CE% BA%CF% 81% CE%B9% CF%84%CE% B9% CE% BA% CE%AD% CF%82-CF% 84% CF% 81% CE% B5%CF%87% CE% BF% CF% 85% CF% 83% CF%8E% CE% BD-%CF%80% CE% B1% CF% 81% CE% B1%CF% 83% CF% 84% CE%A C%CF%83%CE% B5% CF% 89% CE% BD/ 487“

 

Aνατρεπτικό καστινγκ, προσεγμένα κουστούμια, ένα εφευρετικό σκηνικό από πολυχρηστικές σκάλες, αλλά το πιο σημαντικό, μια εξαιρετική δραματουργική επεξεργασία η οποία κρατάει το πνεύμα του έργου, φέρνοντας το σε μια σημερινή νεανική και ανάλαφρη  αισθητική.”
http://gkoultoura.gr/post/142202430015/cforcircus

 

PAN170216 5D3 1916w

 

“Η ζωντάνια ξεχειλίζει, το κοινό ξεκαρδίζεται, η μουσική παίζεται ζωντανά επί σκηνής από τους ίδιους τους ηθοποιούς. Ανακαλύψτε αυτ την θαυματουργή ομάδα.”
http://www.alphafreepress.gr/exeretikes-prospathies-neon-kallitechnon-apo-tin-thessaloniki/

 

“Η κατανόηση και οικειοποίηση αυτού του δύσκολου κειμένου είναι ένα από τα μεγάλα επιτεύγματα της παράστασης. Κάθε λέξη έφτασε στα αυτιά μας με το ισάξιό της νόημα. Σε αυτή την παράσταση η έννοια της ομάδας αποτέλεσε τη σταθερή βάση, πάνω στην οποία χτίστηκε με τόση μαεστρία κάθε επί μέρους κομμάτι".
http://all4fun.gr/columns/epilogi-evdomadas/12645--q-q-.html11

 


«ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ», C. for Circus
10 Μαΐου 2014, Bob Theatre Festival, «BIOS»
5 – 9 Φεβρουαρίου και 14 - 16 Απρίλη 2014, Θέατρο «Αυλαία»
17–27 Οκτωβρίου 2013, Θέατρο «Skrow»
Τέσσερις ιστορίες βασισμένες στο «Κάτι άλλο» της Κάθριν Κέιβ, το «Μελαγχολικό θάνατο του Στρειδάκη» του Τιμ Μπάρτον, την «Καλή οικογένεια» του Γιόακιμ Πίρινεν και το «Χρυσό Δράκο» του Ρόλαντ Σίμελπφενιχ. Η παράσταση ανέβηκε στο BIOS και στο Skrow στην Αθήνα, καθώς και στο Θέατρο Αυλαία στη Θεσσαλονίκη.

 

“Πρόκειται για μια παραστατική αφήγηση που έχει την δύναμη να σε παρασύρει και να σε γοητεύσει, παραβλέποντας θεατρικές συμβάσεις, κανόνες, θεωρίες.”
Πηνελόπη Χριστοπούλου, www.episkhnhs.gr

 

“Με μοναδική συνοδεία την μουσική (που οι ίδιοι παίζουν), συγκροτούν την κυκλοθυμία όλων αυτών που έχουν να αναπαραστήσουν και ελέγχουν στιβαρά - από απόσταση - το χάος που ηθελημένα προκαλούν. Γέλιο αβίαστο σε κάθε σκηνή, σε κάθε στιγμή, σε κάθε κάδρο.”
Γιάννης Τσιαβός, www.noizy.gr

 

Τέσσερις αυτοτελείς και παράλληλα ανόμοιες ιστορίες εναλλάσσονται με εξαιρετικά ευρηματικό τρόπο, μέχρι που, φτάνοντας στο τέλος, διαπιστώνουμε πως μας έχουν φωνάξει, τραγουδήσει, αφηγηθεί ότι το κλειδί για την αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων μέσα στις διάφορες κοινωνίες είναι η αποδοχή της διαφορετικότητας.”
Ζωή Καρασουλτάνη, www.roadstory.gr

 

«ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΙΝΦΑΝΤΑ», O. Wilde
1-3 Μαρτίου 2013, Φεστιβάλ «Ανοιχτή σκηνή - Θεατρικές φωνές της πόλης», Θέατρο «Άνετον»

 

Η παράσταση «Τα γενέθλια της Ινφάντα» είναι μία διασκευή από την ομάδα πάνω στο ομώνυμο παραμύθι του Oscar Wilde. Ανέβηκε στο Φεστιβάλ «Ανοιχτή Σκηνή-Θεατρικές Φωνές της Πόλης», στο θέατρο «Άνετον» τον Μάρτιο του 2013.

 

«ΑΠΟΓΡΑΦΗ»,  C. for Circus
Φεστιβάλ «Δημήτρια» με θέμα την απογραφή πληθυσμού στο Θέατρο «Άνετον» (2011)

 

«ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ»,  Μ. Maeterlinck
18 Νοεμβρίου – 25 Δεκεμβρίου και 18 Μαρτίου - 17 Απριλίου 2011, Θεατρικός χώρος C. for  Circus

 

Η παράσταση “Εσωτερικό” ήταν σύμφωνα με την ιστοσελίδα kulturosupa.gr μία από τις 11 καλύτερες παραστάσεις που παρακολούθησαν το 2011, αφήνοντας ως σχόλιο:
"Ένα θέαμα «εσωτερικό» αλλά και παράλληλα εικαστικά άρτιο και καλοδουλεμένο! Μια παράσταση που – παρά τις ορισμένες παραφωνίες του - αφήνει μια αίσθηση ονειρική!"

 

Για τη χρονιά 2011, κατά την οποία η C. for Circus ανέβασε τις πρώτες δύο επίσημες παραγωγές της, ψηφίστηκε από την πολιτιστική ιστοσελίδα kulturosupa.gr ως η καλύτερη πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα θεάτρου της Θεσσαλονίκης.

 

«Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ», Κ. Ισαακίδης
Η παράσταση "Σ' αυτόν τον τόπο όλες οι ιστορίες είναι αληθινές" συμμετείχε στο 8ο Φεστιβάλ Θεάτρου της Κορίνθου "Βασίλης Ρώτας", τον Αύγουστο του 2010, όπου απέσπασε:
2ο βραβείο καλύτερης παράστασης
Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας
(Κώστας Conie Ισαακίδης)

 

Βραβείο α' γυναικείου ρόλου
(Δήμητρα - Μαρίνα Κουλιάκη)

Βραβείο β' γυναικείου ρόλου
(Ειρήνη Μακρή)

 

 

embed video plugin powered by Union Development
Διαβάστηκε 301 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα