Εκτύπωση αυτής της σελίδας
07
Σεπτεμβρίου

Ε.Ι.Α.Σ.: Σεμινάριο για εταιρίες Οδικής Βοήθειας

Κατηγορία Διάφορα

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δεκαοκτώ (18) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης και Ψυχικής Υγείας.
 
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι εκπαιδευόμενοι να αφομοιώσουν συγκεκριμένα εργαλεία που να μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην καθημερινότητα τους.
 
Η  καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι ότι σημαντικότερο, καθώς είναι αυτή που δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα στελέχη θα αντιληφθούν ότι καλή εξυπηρέτηση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δίνω στον πελάτη αυτό που θέλει. Ο τρόπος όμως που τελικά θα εξυπηρετήσουν παίζει μεγάλο ρόλο για το εάν ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος παρόλο που δεν πήρε τελικά αυτό που ζητούσε. Επίσης είναι σημαντικό να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ διεκπεραίωσης των εργασιών και εξυπηρέτησης.
 
Το Σεμινάριο απευθύνεται:


σε υπαλλήλους οι οποίοι εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center) Εταιριών Οδικής Βοήθειας αλλά και στο πλήρωμα των αυτοκινήτων των Εταιριών Οδικής Βοήθειας, που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
 
Τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου είναι:

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ  ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΥΛ
    Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
    ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ
    ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
    Η ΑΚΟΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΧΡΟΝΟ
    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
    ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ASSERTIVENESS)
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ

 
Μεθοδολογία Σεμιναρίου:
Ο τρόπος που θα γίνει η εκπαίδευση θα είναι εργαστηριακός και  θα περιλαμβάνει:

    Βασική θεωρία και αρχές
    Συζητήσεις
    Ασκήσεις
    Βιωματικές ασκήσεις
    Παιχνίδια ρόλων
    Μελέτες περιπτώσεων (case studies)

 
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016.
 
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
 

    180€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ.
    200€ για τα μη μέλη

 
Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 160€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 180€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.
 
ΟΑΕΔ
Σας ενημερώνουμε πως οι υπηρεσίες μας μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ (ΛΑΕΚ 0,24%). Ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

 

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016, 16:00 – 20:15
Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016, 09:00 – 15:45
Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016, 16:00 – 20:15

 

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Διαβάστηκε 261 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)