Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του Fairy Tale Test, ένα ψυχοδιαγνωστικό εργαλείο που αποσκοπεί στην εις βάθος διερεύνηση της προσωπικότητας των παιδιών, στα Children Apperception Test (CAT) και Thematic Apperception Test (TAT), που είναι τεστ προσωπικότητας, για παιδιά και ενήλικες αντίστοιχα, και αποσκοπούν στη διάγνωση και το σχεδιασμό της θεραπευτικής προσέγγισης του υποκειμένου, στη χορήγηση της ημιδομημένης ψυχιατρικής συνέντευξης K-SADS-PL και στην χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των Ελληνικών Κλιμάκων WISC-III για την αξιολόγηση της νοημοσύνης του παιδιού και του εφήβου. Ειδικεύεται στην Εφαρμοσμένη Συμβουλευτική και την Ατομική και Ομαδική Ψυχοθεραπεία Ψυχοδυναμικού Τύπο
Σε ποιους απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, εργοθεραπευτές, εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς ,παιδαγωγούς, φοιτητές επαγγελμάτων ψυχικής υγείας και γονείς .
Σκοπός:
Στόχος του σεμιναρίου είναι αρχικώς, η κατανόηση του όρου «νοητική υστέρηση» και ακολούθως η διάκρισή της σύμφωνα με το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο των Ψυχικών Διαταραχών DSM-5. Περαιτέρω στόχος είναι η εμπέδωση των διαγνωστικών κριτηρίων και των χαρακτηριστικών της νοητικής υστέρησης, η διερεύνηση των αιτιών της αλλά και η παρουσίαση και επεξεργασία διάφορων στρατηγικών και πρακτικών παρέμβασης στην εκπαίδευση των ατόμων με νοητική υστέρηση.
Περιγραφή:
Ο όρος νοητική υστέρηση αφορά μια ευρεία κατηγορία ατόμων με αναπηρίες με κοινό κριτήριο την απόκλιση στο γνωστικό τομέα, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση δυσκολιών σε διάφορους τομείς της ζωής τους, τόσο σε προσωπικό και κοινωνικό όσο και σε ακαδημαϊκό και επαγγελματικό επίπεδο. Ωστόσο, δεν συνιστά ούτε ιατρική ούτε ψυχική διαταραχή, για αυτό και οι σύγχρονοι ορισμοί της εδράζονται σε παράγοντες πέραν του πηλίκου ευφυΐας, πάνω στο οποίο βασίζονταν ως επί το πλείστον κατά το παρελθόν...
Θεματικές Ενότητες
· Φύση της νοητικής υστέρησης και ορισμός της κατά DSM-5
· Σύγχρονα Διαγνωστικά κριτήρια και χαρακτηριστικά
· Τα πιθανά αίτια εμφάνισης της νοητικής υστέρησης
· Συνοδά προβλήματα της νοητικής υστέρησης και συννοσηρότητα
· Η εξελικτική πορεία των ατόμων με νοητική υστέρηση
· Σύγχρονες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση των παιδιών με νοητική υστερηση
· Στρατηγικές και πρακτικές παρέμβασης στην εκπαίδευση παιδιών με νοητική υστέρηση
· Συζήτηση
Πληροφορίες Συμμετοχής:
ΣΑΒΒΑΤΟ 14/06/2014 17:00-22:00
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 60 ΕΥΡΩ (50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ & ΑΝΕΡΓΟΥΣ)