ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 - 2:15:30μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
26
Φεβρουαρίου

Σεμινάριο για την γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία

Κατηγορία Διάφορα

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης

έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.


Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας.

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών τηλεφωνικής επικοινωνίας, των βημάτων σύνταξης ενός επαγγελματικού email ή επιστολής, καθώς και σχετικών εργαλείων που θα δοθούν δωρεάν.

 

Ενότητες Σεμιναρίου

 

Α. Γραπτή Επικοινωνία

 

Διάγνωση.Γράφουμε σωστά;
Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την επιχείρηση
Η στρατηγική του γράφοντα ?- τα 7 βήματα
Format email / επιστολής
Ποιοτικά χαρακτηριστικά του επαγγελματικού email / επιστολής – Περιεχόμενο & Δομή


Πώς κερδίζουμε το ενδιαφέρον του αναγνώστη
Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα
Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής / email
Χρήση ηλεκτρονικών υπογραφών - εφαρμογές
Υπογραφές και εταιρική ταυτότητα - links με social media


Διαχείριση εισερχομένων - εξερχομένων / πρωτοκόλληση (ηλεκτρονικό πρωτόκολλο Abpm)
Μαζική αποστολή αλλη?λογραφίας (διαδικασία, εργαλεία)
Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, πώλησης, αναγνώρισης, ?οικονομικής ?διευθέτησης, δελτίο τύπου κλπ). Πώς τις συντάσσουμε
Αγγλική εμπορική αλληλογραφία - Ομοιότητες και διαφορές με την ελληνική


Β. Τηλεφωνική Επικοινωνία

 

Εισαγωγή: Αρχές της Επικοινωνίας, ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας, απαιτούμενες δεξιότητες, οι συντελεστές της τηλεφωνικής αλληλοκατανόησης.


Άνοιγμα Επικοινωνίας: Η επιλογή του κατάλληλου χαιρετισμού – αυτοπαρουσίαση, ο τόνος της φωνής και πως εκλαμβάνεται από τον συνομιλητή, η σημασία της πρώτης θετικής εντύπωσης και πως αυτή επιτυγχάνεται, το χαμόγελο στο τηλέφωνο.


Εισαγωγή στο Θέμα: Ο τρόπος παρουσίασης του θέματος, η προσεκτική ακρόαση, Διαχείριση αντιρρήσεων και παραπόνων.


Κλείσιμο Επικοινωνίας: Καλές πρακτικές για το κλείσιμο, η επίτευξη δέσμευσης από την άλλη πλευρά, ο ενδεδειγμένος τρόπος κλεισίματος.


Ειδικά Θέματα: Τύποι συνομιλητών και τρόποι Διαχείρισης, απαγορευμένες φράσεις, η διαχείριση των παύσεων, πώς αντιμετωπίζεται η φλυαρία, στόχοι επιτυχημένων τηλεφωνικών επαφών, follow up για δεσμεύσεις που δόθηκαν, η σημασία του να μην κάνετε υποθέσεις, η σημασία της ειλικρίνειας στην επικοινωνία, η αξία της γνώσης του θέματος, στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία για τον συνομιλητή σας.

 

Σε ποιούς απευθύνεται

 

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου, καθώς και σε υπαλλήλους call centers.

 

Πως θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες

 

Θα αποκτήσουν δεξιότητες για:


Τον επαγγελματικό τρόπο έναρξης και υλοποίησης μιας ποιοτικής επικοινωνίας
Να επιτυγχάνουν ένα ποιοτικό κλείσιμο της τηλεφωνικής επικοινωνίας λαμβάνοντας δέσμευση της άλλης πλευράς
Οι συμμετέχοντες καλούνται επεξεργαζόμενοι Case Studies, να συντάξουν επιστολές / emails για:
Διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών


Επικοινωνία με προμηθευτές που ζητούν αύξηση τιμών
Διαχείριση υπολοίπου με πελάτες
Επικοινωνία με τράπεζες
Προώθηση προϊόντων


Θέματα HRM
Μετά τη σύνταξη τους από τους συμμετέχοντες και τον σχετικό σχολιασμό, θα παρουσιαστούν σχετικά πρότυπα.

 

Κόστος Συμμετοχής: 370 Ευρώ

 

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

 

Εισηγητές:


Ιωάννης Κριτσωτάκις, Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στην Επικοινωνία και στο Marketing Εξαγωγών. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στην Επικοινωνία και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία).

 

Γιώργος Βάβουλας, ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου και Επικοινωνίας

 

Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220


Περιλαμβάνονται:


- Το βιβλίο του εισηγητή, Ι. Κριτσωτάκη, «Το τηλέφωνο φέρνει κέρδη»
- Σημειώσεις του σεμιναρίου
- Παρουσίαση του σεμιναρίου
- Εργαλεία σύνταξης επιστολών
- Δείγματα επιστολών στην Eλληνική και Aγγλική γλώσσα
- Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

 


Επιδότηση ΛΑΕΚ:


Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:


Αθήνα:
Τρίτη 22 Μαρτίου


Θεσσαλονίκη:
Τετάρτη 16 Μαρτίου

 


Αθήνα: Τρίτη 29 Μαρτίου 2016 (09:30-17:00), Divani Palace Acropolis


Θεσσαλονίκη: Τρίτη 22 Μαρτίου 2016 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace

 

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

 

 

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διαβάστηκε 243 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα