ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 - 3:31:17μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
25
Ιουνίου

Αποτελεσματική Επικοινωνία και Γλώσσα Σώματος στην Πώληση

Κατηγορία Marketing

Γιατί, ενώ εφαρμόζεις όλες τις τεχνικές πωλήσεων που γνωρίζεις, το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που επιθυμείς; Υπάρχει κάτι που σου διαφεύγει, κάποιος κρίκος της αλυσίδας που λείπει; Αυτός που θα δέσει τη γνώση και την προσπάθεια σου με το αποτέλεσμα, δηλαδή με το κλείσιμο της πώλησης;


Όταν επικοινωνούμε μεταξύ μας σαν άνθρωποι - σε κάθε αμφίδρομη επικοινωνία - οι παράγοντες που θα συμβάλουν σε μία ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ και ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ επικοινωνία (μήνυμα) είναι οι κάτωθι:


· Η λεκτική επικοινωνία . Τα λόγια , οι φράσεις , οι λέξεις .


· Τα φωνητικά . Ο χρωματισμός της φωνής , η ένταση , ο τόνος , η χροιά , το ύψος της φωνής .


· Και η γλώσσα του σώματος !! . Η κίνηση των χεριών , το βλέμμα , η στάση του σώματος , η στάση / ύψος των ώμων , το κούνημα του κεφαλιού , η στάση των ποδιών , η κατεύθυνση των πελμάτων κλπ.


H ικανότητα να ενεργείς αυτόνομα και να κινείς πρώτος τις εξελίξεις είναι συνάρτηση της αυτοπεποίθησης η οποία πηγάζει από την σωστή ψυχολογική προετοιμασία και γνώση σε βάθος του πελάτη.

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει:

 

Σε όλα τα στελέχη των εταιρειών πως θα αποκτήσουν τις θεμελιώδεις γνώσεις και απαραίτητα εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να βελτιώσουν την προσωπική και εταιρική επικοινωνία και αποτελεσματικότητα, χτίζοντας εμπιστοσύνη στις πραγματικές ικανότητές τους και αποκτώντας επίγνωση των ορίων τους.


· Nα μάθουν τι χρειάζονται για να αισθάνονται ότι έχουν αυτοπεποίθηση στην πώληση
· Nα μάθουν πως να συμπεριφέρονται με αυτοπεποίθηση μπροστά στον πελάτη
· Nα μάθουν να υπερβαίνουν το φόβο της αποτυχίας όταν πρόκειται να αναλάβουν κάποια πρωτοβουλία
· Να χρησιμοποιούν θετική σκέψη, να μιλάνε θετικά και να έχουν θετική συμπεριφορά
· Να εφαρμόσουν τα σωστά βήματα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης η όποια είναι θεμέλιος λίθος στην πώληση
· Να μπορούν να έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους και να εμπνέουν αξιοπιστία μπροστά στους πελάτες τους

 


Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:


Σε στελέχη πωλήσεων και επαγγελματίες που θέλουν να βλέπουν τον εαυτόν τους επιτυχημένο και δυνατό, να επηρεάζουν ενεργά τα γεγονότα αντί να τα δέχονται παθητικά, να αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες, να ενεργούν ανάλογα και να υποκινούν δράση δηλαδή να ξεκινούν πράγματα από μόνοι τους ενεργώντας αυτόνομα ώστε να κινούν πρώτοι τις εξελίξεις.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ


Η επικοινωνία με τον πελάτη Στην Πώληση
Η προσωπική πώληση και άλλα στοιχεία επικοινωνίας
Εισαγωγή στην επικοινωνία. Τι σημαίνει “επικοινωνία”
Ρόλος, αξία και μορφές της επικοινωνίας
Οι ανάγκες του πελάτη και πώς να τις κατανοήσουμε


Γλώσσα του σώματος - μη λεκτική επικοινωνία
Οι διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης και επικοινωνία
Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, την γλώσσα του σώματος που θα τους φέρει σε επαφή με τον πελάτη.
Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του πελάτη. Ακούω η λαμβάνω θορύβους.
Πως αποκωδικοποιώ τα μηνύματα του πελάτη?
Αλήθεια τι μου λέει? Τι πραγματικά ακούω?


Τι θέλει ο πελάτης και πως θα το κατανοήσω,
Κατάργηση των στερεότυπων και της ευκολίας μου
Ο πελάτης ΜΟΥ
Ακούγοντας ενεργητικά και στρατηγικές
Αναγνώριση μηνυμάτων και ενδιαφέρον του πελάτη



Αυτοπεποίθηση Στην Πώληση


· Τι χρειάζονται για να αισθάνονται ότι έχουν αυτοπεποίθηση
· Να συμπεριφέρονται με αυτοπεποίθηση μπροστά στους άλλους
· Να υπερβαίνουν το φόβο της αποτυχίας όταν πρόκειται να αναλάβουν κάποια πρωτοβουλία
· Να εφαρμόσουν τα σωστά βήματα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης
· Να είναι προσανατολισμένοι στη δράση
· Να χρησιμοποιούν θετική σκέψη, να μιλάνε θετικά και να έχουν θετική συμπεριφορά



Εμπιστοσύνη Στην Πώληση


· Πως κτίζω εμπιστοσύνη στον πελάτη.
· Γιατι θα με εμπιστευθεί αφου είμαι ενας ακόμα πωλητής
· Πως κερδίζω την εμπιστοσύνη του πελάτη,
· Να μπορούν να έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους και να εμπνέουν αξιοπιστία μπροστά στους πελάτες τους



ΟΜΙΛΗΤΗΣ: Α. ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ


Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία.
Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής, Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών.Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.



ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ


3 Ιουλίου στην Αθήνα Στο Ξενοδοχείοο STRATOS VASILIKOS 10:00-15:00
4 Ιουλίου στην Θεσσαλονίκη Στο Ξενοδοχ είο MEDITERRANEAN Hotel 15:00-20.00



ΤΙΜΗ


205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ. (ΛΑΕΚ 0,45)



ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (κάντε κλικ)

Διαβάστηκε 216 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα