ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 - 2:17:21μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
26
Μαρτίου

Αποτελεσματική Διαχείριση Απαιτήσεων - Receivables Management

Κατηγορία Marketing

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Υπεύθυνους είσπραξης οφειλών,

Υπεύθυνοι Πιστωτικού Ελέγχου, Διευθυντές Πωλήσεων, Πωλητές, Λογιστές και Οικονομικά Στελέχη που εμπλέκονται στη διαχείριση απαιτήσεων.

 

Σκοπός


Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:


• Γνωρίζουν τις κατάλληλες τεχνικές και να έχουν αποκτήσειτις δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαχείριση, τη διασφάλιση και τη συλλογή των απαιτήσεων από τους πελάτες προκαλώντας την μικρότερη δυνατή δυσαρέσκεια.


• Γνωρίζουν τι σημαίνει αποτελεσματική είσπραξη απαιτήσεων


• Έχουν ένα πλαίσιο ανάλυσης, προκειμένου να αναγνωρίσουν το προφίλ του οφειλέτη και να προετοιμάσουν μια άριστη διαπραγματευτική θέση


• Σχεδιάσουν μια τακτική προκειμένου να οδηγήσουν την επικοινωνία τους προς το επιθυμητό αποτέλεσμα


• Περιγράψουν και να χρησιμοποιήσουν τα βασικά μοντέλα δεξιοτήτων που χρησιμοποιούνται από τους αποτελεσματικούς υπευθύνους εισπράξεων


• Αντιληφθούν στρατηγικές, προκειμένου να διατηρηθεί μια θετική ατμόσφαιρα και να αντιμετωπίσουν την στασιμότητα ή τα αδιέξοδα

 

Περιγραφή Σεμιναρίου


Η κρίση και ότι αυτή επιφέρει, επηρεάζει και τη φύση των συναλλαγών με τους πελάτες. Η διαχείριση απαιτήσεων δυσκολεύει ολοένα και περισσότερο. Η ορθή διάγνωση, παρακολούθηση και περισσότερο η διαχείριση των οφειλών είναι επιτακτικότερη από ποτέ. Πέραν των γνώσεων και των διαθέσιμων εργαλείων όσοι διαχειρίζονται απαιτήσεις, θα πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες αναπτύσσοντας δεξιότητες που να τους κάνουν αποτελεσματικότερους διατηρώντας ταυτόχρονα τις σχέσεις τους με τους πελάτες.

 

Το περιεχόμενο του προγράμματος

 

Ο ρόλος υπεύθυνου είσπραξης


• Αποτελεσματικοί και μη αποτελεσματικοί τρόποι είσπραξης
• Μύθοι και πραγματικότητες σχετικά με τις συμπεριφορές και τις στάσεις του υπευθύνου είσπραξης
• Πώς να ξεπεράσετε το φόβο και τις σκέψεις που σας εμποδίζουν να προτείνετε την κατάλληλη ρύθμιση των οφειλών.

 

Το Πλαίσιο των καθυστερημένων πληρωμών
• Τύποι καταναλωτικής πίστης - Είδη χρηματοδότησης
• Ορισμός των ληξιπρόθεσμων οφειλών

 

Επικοινωνία


• Μοντέλο επικοινωνίας
• Τρόποι επικοινωνίας
• Ενεργή ακρόαση
• Καταστροφική επικοινωνία
• Αποτελεσματική επικοινωνία

 

Στάδια και τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας - ενημέρωση του οφειλέτη για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές


• Προετοιμασία για επικοινωνία – Η Διαδικασία των Πέντε Βημάτων
• Τύποι ερωτήσεων
• Τα επτά στάδια κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας
• Λόγοι για την καθυστέρηση

 

Οι διαπραγματεύσεις στην είσπραξη Απαιτήσεων
• Πιθανά αποτελέσματα- Win-Win, Lose-Lose, Win-Lose
• Προετοιμασία: Στόχοι, Θέματα, Όρια, Ανταλλάγματα

 

Σχεδιασμός της διαπραγμάτευσης


• Κοινό έδαφος, Βραχυπρόθεσμα - Μακροπρόθεσμα θέματα
• Το ζήτημα της εξουσίας
• Ιεράρχηση των μεταβλητών
• Στρατηγικές Παραχωρήσεων

 

Παραγωγικές και αντιπαραγωγικές συμπεριφορές στην είσπραξη Απαιτήσεων


• Φρασεολογία Διαπραγμάτευσης: Αποτελεσματικές και αναποτελεσματικές προσεγγίσεις
• Διατηρώντας παραγωγικό κλίμα, ξεπερνώντας τα αδιέξοδα και κλείνοντας την συμφωνία

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

 

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 237 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα