μεταξύ άλλων, τόσο στις πωλήσεις, καθώς και για το κλείσιμο ραντεβού, την ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων, την συλλογή πληροφοριών, την έρευνα αγοράς ή την ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων.
Κατηγορία: Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Τομείς εφαρμογής της τηλεφωνικής επικοινωνίας
2. Διοίκηση της τηλεφωνικής επικοινωνίας
3. Τακτικές επιτυχίας
4. Πωλήσεις σε υπάρχον πελάτες
5. Εύρεση νέων πελατών
6. Χρυσοί κανόνες της τηλεφωνικής επικοινωνίας
7. Επιτυχής χειρισμός των αντιρρήσεων και παραπόνων
8. Η δεοντολογία της τηλεφωνικής επικοινωνίας
9. Οι διαφορετικοί τύποι ανθρώπων και ο χειρισμός τους
10. Συμπεράσματα
Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.
Πληροφορίες Συμμετοχής:
Διάρκεια: 4 ώρες
πηγή: semifind.gr