Εκτύπωση αυτής της σελίδας
14
Μαρτίου

Διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών

Κατηγορία Marketing

Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση και η εμπέδωση τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών με βάση την πελατοκεντρική αυτή φιλοσοφία , που θα λειτουργεί ως μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών, καθώς και ο εμπλουτισμός αυτών των τεχνικών με νέα δεδομένα και νέες πρακτικές.

Περιγραφή: Οι αναπάντεχες δυσκολίες των αγορών και ο μεγάλος ανταγωνισμός, οδήγησαν όλες τις επιχειρήσεις, τα τελευταία χρόνια, είτε εμπορικές, είτε υπηρεσιών, να αντιληφθούν ότι, για να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικές έπρεπε να θέσουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους τον πελάτη και την άψογη εξυπηρέτηση του. Η πελατοκεντρική αυτή προσέγγιση και θέση, γίνεται ακόμη πιο αναγκαία και επιβεβλημένη στις παρούσες συνθήκες.

 

Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Η έννοια της εξυπηρέτησης
2. Τι περιλαμβάνει η εξυπηρέτηση πελατών
3. Αντίληψη της ποιότητας
4. Προσδοκίες, επιθυμίες των πελατών (έρευνα ικανοποίησης πελατών)
5. Εσωτερικό και εξωτερικό Μάρκετινγκ
6. Διαδικασίες για την δημιουργία κλίματος παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών
7. Η επικοινωνία με τον πελάτη (οι διάφοροι τύποι επικοινωνίας)
8. Διαχείριση παραπόνων/ αντιρρήσεων
9. Η χρήση της τεχνολογίας στην διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών
10. Αύξηση των πωλήσεων μέσα από την διαχείριση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών

 

Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

 

Κατηγορία: Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών

 

Πληροφορίες Συμμετοχής:
Διάρκεια: 5 ώρες

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 260 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)