Κατηγορία: Οργάνωση & Διοίκηση, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία, Γραμματειακή Υποστήριξη
Εισηγητής: Φανή Κατσαρού
Master Degree in Social Work, McGill University, Καναδάς. Diploma in Social Welfare, Pierce (Deree) College. Person Centered Approach Institute International (Great Britain) πρόγραμμα ‘Training Programme in Client Centred Psychotherapy & Applications of the person-centred approach’, Αγγλία. Center for cross-cultural communication. Επιμόρφωση σε θέματα διαπροσωπικής & δια-ομαδικής επικοινωνίας & ψυχοθεραπείας με επίκεντρο τον πελάτη. University of Massachusetts & Institute for Govermental services, πρόγραμμα Management Development, Βοστώνη.
Σκοπός:
- Να ευαισθητοποιήσει τους συμμετέχοντες στη σημασία του ρόλου τους ως κομβικού σημείου επικοινωνίας με το κοινό.
- Να εξοικειώσει με τις δραστηριότητες και τους τρόπους άριστης προβολής της επιχείρησης από τη σκοπιά της γραμματείας
- Να εφοδιάσει με ικανότητες και άλλα «εργαλεία» επικοινωνίας που χρειάζονται στις δημόσιες σχέσεις.
Περιγραφή: Αναλυτικό Περιεχόμενο
• Ο ρόλος της/του γραμματέως/α σε μια επιχείρηση
• Οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού
• Επίσημο πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων και άτυπες μορφές του
• Οι σχέσεις με την κοινότητα / κοινωνία και ο ρόλος των γραμματέων
• Ο κοινωνικός ρόλος μιας επιχείρησης και η προώθηση επιλεγμένης δημόσιας εικόνα της
• Μορφές επικοινωνίας στις δημόσιες σχέσεις
• Η ανάπτυξη και η καλλιέργεια σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας-τρόποι. Συγγραφή δελτίων τύπου κατά περιόδους και σε ειδικές περιστάσεις
• Πιθανές δραστηριότητες των γραμματέων σε δημόσιες εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, εκθέσεις
• Η τέχνη της επικοινωνίας : μηνύματα, διαδικασίες, «κλίμα», ικανότητες και δυσκολίες
• Η χρησιμοποίηση του Διαδικτύου ως μέσου για την προώθηση των δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
• Συγγραφή ενημερωτικών δελτίων (pamphlets) παρουσίασης της επιχείρησης
πηγή: semifind.gr