Εκτύπωση αυτής της σελίδας
27
Μαρτίου

Εξαγωγές και νέα επιχειρηματικότητα, Προοπτικές και Προϋποθέσεις

Κατηγορία Marketing

Θέλω να εξάγω. Από πού όμως αρχίσω; Πως θα πάω να πουλήσω; Τι πρέπει να ξέρω; πως θα προετοιμαστώ και πως θα διαπραγματευτώ;

Σε μια εποχή κρίσης οπού οι ευκαιρίες – αλλά και το χρήμα – στην τοπική αγορά σπανίζουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να στραφούν σε άλλες αγορές, και να επιδιώκουν κέρδος μέσω της αύξησης των πωλήσεων τους διεθνώς.


Το σεμινάριο αυτό είναι μια ολοκληρωμένη &πρακτική προσέγγιση για το θέμα της εξαγωγικής ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων είτε αυτές θέλουν να πουλήσουν προϊόντα, είτε υπηρεσίες στο εξωτερικό. Πρόκειται για ένα Διαδραστικό Workshop, που λειτουργεί ως «πρόκληση» για τους συμμετέχοντες στους βασικούς άξονες του Διεθνούς Εμπορίου, της Παγκόσμιας Οικονομίας, αλλά και της αποτελεσματικής διεξαγωγής Διεθνών Εξαγωγικών Διαπραγματεύσεων.


Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει:
Πως επιτυγχάνεται η αποτελεσματικότητα στην εξαγωγική πώληση, τα βήματα για μια επιτυχημένη πώληση, τι περιλαμβάνει το κάθε βήμα με θεωρητική και πρακτική προσέγγιση, την συστηματική ανάπτυξη των εξαγωγικών πωλήσεων και τέλος την αποτελεσματική διαπραγμάτευση.


Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:
Απευθύνεται στον νέο επιχειρηματία που βλέπει τις ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει, στο στέλεχος που θέλει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητας του και να συμβάλει στην ανάπτυξη της επιχείρησης του διεθνώς, και γενικά σε όσους σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις διεθνείς αγορές αλλά δεν ξέρουν που να αρχίσουν.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ


-Νέα Ελληνική Επιχειρηματικότητα
• Η Πραγαμτικότητα και οι προκλήσεις
• Είναι οι εξαγωγές η λύση για τους νέους?
• Πως θα ξεκινήσω τις Εξαγωγές?
• Είναι η εταιρία μου έτοιμη να εξάγει?
• Επιλογή των Καλύτερων Αγορών για Εξαγωγές


Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε,
• Πηγές πληροφοριών
• Επιλογή μεθόδου Εισόδου στην Αγορά
• Ανεύρεση & επιλογή τοπικών εταίρων
• Προσαρμογή στις τοπικές ιδιαιτερότητες
• Globalisation ή glocalisation?
• Αντιμετώπιση του διεθνούς ανταγωνισμού
• Αναγκαιότητα της έρευνας διεθνών αγορών
• Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε - Πηγές πληροφοριών
• Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς
• Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών.
• Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ.
• Χρήση βάσεων δεδομένων,
• Trade leads, Κατάλογοι Εμπορικών επαφών, Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
• Λίστες ελέγχου και χρήσιμα bookmarks.

 


ΟΜΙΛΗΤΗΣ:
Μπάμπης Φιλαδαρλής MBA, DipM, MIEx.
Δ/νων Σύμβουλος της GlobalGreece. τ.Γ. Διευθυντής του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, για πάνω από 15 χρόνια. Διευθυντής του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ. Εθνικός σύμβουλος της Ελλάδος για τα προγράμματα διεθνούς συνεργασίας μέσα από εκθεσιακές συναντήσεις Europartenariat και B2fair. Σχεδιαστής και υπεύθυνος υλοποίησης του agora.mfa.gr της πρώτης ενοποιημένης διαδικτυακής ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών των γραφείων εμπορικών ακολούθων των ελληνικών πρεσβειών στο εξωτερικό για την συλλογή επιχειρηματικών πληροφοριών και την στήριξη των ελλήνων επιχειρηματιών στην αναζήτηση διεθνών εταίρων.

 


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ


Αθήνα, 24 Απριλίου στο Ξενοδοχείο STRATOS VASILIKOS 15:30-20.30
Θεσσαλονίκη, 25 Απριλίου στο Ξενοδοχείο MEDITERRANEAN PALACE 10:00-15.00

 


TIMH

205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%


Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.

 

 

albert consulting


Αλέξανδρος Μπερτσιμάς
Εκπαίδευση, Σύμβουλος Ανάπτυξης Πωλήσεων Marketing και Strategic management
Ι. Πασαλίδη 145, 55133 Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 523738 fax: 2311241625, e-mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Διαβάστηκε 231 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)