ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 - 12:52:06μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
17
Φεβρουαρίου

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να αναδειχθεί

η σημασία του μάρκετινγκ και των εξαγωγών στη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση. Να παρουσιαστούν μεθοδολογικά εργαλεία για την ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας, της έρευνας αγοράς καθώς και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, να αναλυθεί η στρατηγική εισόδου σε ξένες αγορές και η διαδικασία εύρεσης συνεργατών σε αυτές.

 

Εισηγητής


Γιάννης Αντωνιάδης, επικ. Καθηγητής ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας


Ο κος Γιάννης Αντωνιάδης είναι Επίκ. Καθηγητής στο Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνης) του ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας, όπου διδάσκει Στρατηγική Επιχειρήσεων, Marketing, και Διοίκηση Εξαγωγικών επιχειρήσεων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Είναι κάτοχος Διδακτορικού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, και Μεταπτυχιακού από το πανεπιστήμιο του Reading στην Αγγλία. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα επενδύσεων και στην Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος με αντικείμενο τη χρηματοδότηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.


Σε ποιους απευθύνεται


Σε στελέχη τμημάτων εξαγωγών, τμημάτων πωλήσεων και μάρκετινγκ, εταιριών με εξαγωγική δραστηριότητα καθώς και σε όλους εκείνους οι οποίοι αναπτύσσουν ή επιθυμούν να αναπτύξουν εξαγωγική δραστηριότητα.

 

Περιγραφή Σεμιναρίου


ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:


1. Ολιστικό Marketing και εξαγωγική δραστηριότητα
Έννοια και σημασία Marketing στη σύγχρονη επιχείρηση. Σημασία εξαγωγών για τις επιχειρήσεις και την Ελληνική Οικονομία. Εξαγωγικό Marketing.


2. 8 Βήματα για να εξάγεις
Παρουσίαση του μεθοδολογικού εργαλείου εξαγωγικής ετοιμότητας του ΣΕΒΕ «8 Βήματα για να εξάγω»


3. Έρευνα Ξένων αγορών
Στοιχεία Συμπεριφοράς καταναλωτών. Τμηματοποίηση αγορών. Μεθοδολογία έρευνας αγοράς. Πηγές και αναζήτηση στοιχείων για ξένες αγορές


4. Κανάλια διανομής – Τιμολογιακή Πολιτική
Στρατηγικές εισόδου σε ξένες αγορές. Κανάλια διανομής και εξεύρεση συνεργατών σε ξένες αγορές. Τιμολογιακές στρατηγικές και marketing σε ξένες αγορές.


5. Συσκευασία και Branding
Στοιχεία προϊόντος. Χαρακτηριστικά συσκευασίας και σχεδιασμός. Ετικέτα και σήματα ποιότητας. Έννοια branding και διαχείριση μάρκας.


6. Επικοινωνία και ξένες αγορές
Marketing Media Mix σε ξένες αγορές.Ολοκληρωμένη επικοινωνία Marketing (Integrated Marketing Communications). Social Media Marketing. Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις.


7. Εξαγωγικό Business Plan
Σημασία Business Plan. Περιεχόμενα και παρουσίαση. Χαρακτηριστικά καλού Business plan για εξαγωγικές επιχειρήσεις.

 

Πληροφορίες Συμμετοχής


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 26 - 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16:00 - 21:00 & ΣΑΒΒΑΤΟ 09:30 -15:30
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ΩΡΕΣ
ΚΟΣΤΟΣ: 140€

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

 

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 230 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα