ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 - 7:48:32π.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
06
Νοεμβρίου

Η μεταφορά των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στους εκπαιδευόμενους

σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, είτε σε επιχειρήσεις υπηρεσιών είτε φυσικών προϊόντων, ώστε να παρέχουν άψογη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Τελικός εκπαιδευτικός στόχος είναι η γνώση που θα αποκτηθεί να μπορεί να εφαρμοστεί για την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη δημιουργία πιστών πελατών.

 

Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:


• Στελέχη πωλήσεων που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη
• Υπάλληλοι επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες και έχουν θέση υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη της επιχείρησης
• Ελεύθεροι επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών
• Στελέχη που ασχολούνται με διαχείριση παραπόνων πελατών.

 

Περιγραφή Σεμιναρίου


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


• Η σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών για την επιχείρηση


• Η ποιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών
- Γιατί η εξυπηρέτηση του πελάτη δεν είναι άψογη; Τα κενά στην εξυπηρέτηση που αφορούν τους υπαλλήλους επαφής
- Πώς μπορούν να καλυφθούν τα κενά στην εξυπηρέτηση (γνώση, κατάλληλη προετοιμασία, ενσυναίσθηση)


• Η σημασία της επικοινωνίας του υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη
- πληροφόρηση της επιχείρησης προς και από «τον έξω κόσμο»
- ο υπάλληλος επαφής είναι η εικόνα της επιχείρησης προς τα έξω


• Συμπεριφορά, γνώσεις και απαιτήσεις των πελατών μας
• Τι πρέπει να γνωρίζει ο υπάλληλος που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη για το προϊόν:
- πολιτική επιχείρησης για την προώθηση του προϊόντος/υπηρεσίας
- τοποθέτηση επιχείρησης στην αγορά
- ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προϊόντος – πλεονεκτήματα, χρηστικές πληροφορίες (π.χ. τρόποι φύλαξης)
- προτάσεις υπαλλήλου για υποστήριξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος πελάτη και διευκόλυνση πωλήσεων
- ειδικές προσφορές


• Σχέσεις υπαλλήλων που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη με υπαλλήλους που υποστηρίζουν την πώληση.


• Χειρισμός καθημερινών προβλημάτων και παραπόνων πελατών. Πώς τα παράπονα μπορούν να γίνουν ευκαιρία για εξαιρετική εξυπηρέτηση;


• Νέα προϊόντα – τι ιδιαίτερο πρέπει να γίνει για αυτά;

 

Πληροφορίες Συμμετοχής


Διάρκεια: 20 ώρες Κόστος: 400 ευρώ

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

 

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 207 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα