σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, είτε σε επιχειρήσεις υπηρεσιών είτε φυσικών προϊόντων, ώστε να παρέχουν άψογη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Τελικός εκπαιδευτικός στόχος είναι η γνώση που θα αποκτηθεί να μπορεί να εφαρμοστεί για την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη δημιουργία πιστών πελατών.
Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:
• Στελέχη πωλήσεων που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη
• Υπάλληλοι επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες και έχουν θέση υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη της επιχείρησης
• Ελεύθεροι επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών
• Στελέχη που ασχολούνται με διαχείριση παραπόνων πελατών.
Περιγραφή Σεμιναρίου
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
• Η σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών για την επιχείρηση
• Η ποιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών
- Γιατί η εξυπηρέτηση του πελάτη δεν είναι άψογη; Τα κενά στην εξυπηρέτηση που αφορούν τους υπαλλήλους επαφής
- Πώς μπορούν να καλυφθούν τα κενά στην εξυπηρέτηση (γνώση, κατάλληλη προετοιμασία, ενσυναίσθηση)
• Η σημασία της επικοινωνίας του υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη
- πληροφόρηση της επιχείρησης προς και από «τον έξω κόσμο»
- ο υπάλληλος επαφής είναι η εικόνα της επιχείρησης προς τα έξω
• Συμπεριφορά, γνώσεις και απαιτήσεις των πελατών μας
• Τι πρέπει να γνωρίζει ο υπάλληλος που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη για το προϊόν:
- πολιτική επιχείρησης για την προώθηση του προϊόντος/υπηρεσίας
- τοποθέτηση επιχείρησης στην αγορά
- ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προϊόντος – πλεονεκτήματα, χρηστικές πληροφορίες (π.χ. τρόποι φύλαξης)
- προτάσεις υπαλλήλου για υποστήριξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος πελάτη και διευκόλυνση πωλήσεων
- ειδικές προσφορές
• Σχέσεις υπαλλήλων που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη με υπαλλήλους που υποστηρίζουν την πώληση.
• Χειρισμός καθημερινών προβλημάτων και παραπόνων πελατών. Πώς τα παράπονα μπορούν να γίνουν ευκαιρία για εξαιρετική εξυπηρέτηση;
• Νέα προϊόντα – τι ιδιαίτερο πρέπει να γίνει για αυτά;
Πληροφορίες Συμμετοχής
Διάρκεια: 20 ώρες Κόστος: 400 ευρώ
πηγή: semifind.gr