×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
17
Ιουνίου

Εμπορική Πολιτική - Διαχείριση Εμπορικών Συμφωνιών

Κατηγορία Marketing

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανώτερα στελέχη της Εμπορικής λειτουργίας, τα οποία συμμετέχουν στην ανάπτυξη εμπορικών και καναλικών στρατηγικών των εταιρειών τους

Εισηγητής


Νικόλαος Σιγανός, Σύμβουλος Στρατηγικής & Πωλήσεων με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε θέματα Πωλήσεων και Coaching. Έχει σπουδάσει οικονομικά και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων-MSc in Management. Διαθέτει 25ετή εμπειρία σαν Σύμβουλος, Εκπαιδευτής και Coach μεγάλων ελληνικών και διεθνών εταιρειών όπως π.χ. Ε. Ι. Παπαδόπουλος, PepsiCo, Hasbro, Rolco, AB Βασιλόπουλος, Γερμανός & Ελινόιλ..

 

Περιγραφή Σεμιναρίου


Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της κατάλληλης Εμπορικής Πολιτικής και η Διαχείριση των Εμπορικών Συμφωνιών είναι το κλειδί για την ανάπτυξη των πωλήσεων και την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών αυξάνοντας τη διαχρονική αξία του πελάτη (Lifetime Customer Value) και την ανταγωνιστικότητα. Αστοχίες στην Εμπορική Πολιτική που αφορά π.χ. Νέους Πελάτες ή ισοπεδωτική Εμπορική Πολιτική για σημαντικούς και μη σημαντικούς πελάτες, είναι πιθανό να αποτελέσουν αιτία απώλειας αφοσιωμένων πελατών.

 

Αλλαγές στην Εμπορική Πολιτική χωρίς μελέτη των επιπτώσεων στις χρηματοοικονομικές ροές της επιχείρησης μπορεί να προκαλέσουν αλυσιδωτά δυσεπίλυτα προβλήματα.

 

Επίσης εμπορικές συμφωνίες που δεν στηρίζονται σε αξιόπιστους υπολογισμούς του Contribution Margin, μπορεί να οδηγήσουν σε ζημιογόνα αποτελέσματα.

 

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

 

Α. Η Διαμόρφωση της Εμπορικής Πολιτικής
Η Έννοια και οι Διαστάσεις της Εμπορικής Πολιτικής
Παράμετροι καθορισμού της Εμπορικής Πολιτικής
Πηγές άντλησης πληροφοριών
Κατηγοριοποίηση Πελατών - Διαμόρφωση Πολιτικής ανά Κατηγορία Πελατών
Αξιολόγηση & Παρακολούθηση Ανταγωνισμού
Διαχείριση Προσφορών - Το κατάλληλο Timing - Ένταξη στην Εμπορική Πολιτική
Η Εμπορική Πολιτική για νέους Πελάτες και νέες Αγορές
Η Τιμολογιακή Πολιτική σε νέα προϊόντα

 

Β. Στρατηγικές Καναλιών


Κανάλια ιδιόκτητα (ιδιόκτητα σημεία πώλησης, franchising, direct εταιρικές πωλήσεις σε σημεία πώλησης) VS καναλιών άλλων (χονδρική σε καταστήματα, κανάλια χονδρικής και ειδικών συνεργατών)
Βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες δυνατότητες καναλιών να εξυπηρετήσουν προϊοντικές στρατηγικές
Διαπραγματευτική δύναμη καναλιών/ μεγάλων πελατών
Σχετική διαπραγματευτική θέση εταιρείας σε σχέση με τα κανάλια και επιπτώσεις στις εμπορικές συμφωνίες

 

Γ. Διαμόρφωση και Διαχείριση Εμπορικών Συμφωνιών


Σύνδεση εμπορικών συμφωνιών με εξυπηρέτηση εταιρικής στρατηγικής
Εμπορικές συμφωνίες που εξυπηρετούν τις καναλικές ισορροπίες και τις ισορροπίες μεταξύ μεγάλων πελατών

 

Δ. Διαχείριση Καναλιών


Οργάνωση και διαχείριση πωλήσεων ευθυγραμμισμένη με καναλικές στρατηγικές
Βελτίωση της κατευθυντικότητας στα κανάλια
Κτίσιμο στρατηγικής συνεργασίας με κανάλια διανομής

 

Ε. Η Διαμόρφωση της Εμπορικής Πολιτικής ως μια συνεχής διεργασία


Εργαλεία αξιόπιστου υπολογισμού Contribution Margin
Οι επιπτώσεις της Εμπορικής Πολιτικής στην Ταμειακή Ροή - Εργαλεία
Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική

 

Πληροφορίες Συμμετοχής


Περιλαμβάνονται

 

Εγχειρίδιο «Εμπορική Πολιτική»
Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
Εργαλεία Σύνταξης Ταμειακών Ροών (Cash Flow), Υπολογισμού Οικονομικών Δεικτών, ABC Analysis
Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου


ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 240 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)