ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 - 4:29:51μ.μ.
20
Δεκεμβρίου

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κατηγορία Marketing

Σκοπός: Το σεμινάριο αυτό δίνει τη δυνατότητα στο σπουδαστή να κατανοήσει την έννοια της στρατηγικής η οποία είναι αναγκαία για να επιτευχθούν οι στόχοι μιας επιχείρησης.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι για να νικήσουμε σε έναν πόλεμο πρέπει να κερδίζουμε μία-μία μάχη. Στρατηγική.


Περιγραφή: Η ολοένα και αυξανόμενη αβεβαιότητα λόγω της παγκοσμιοποίησης της αγοράς οδήγησαν ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και οικονομικών μονάδων να δημιουργούν και να αναλύουν διαδικασίες επιχειρησιακών στρατηγικών κα ελέγχων των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων τους ώστε να επιτύχουν ευκολότερα και επιτυχώς τους στόχους τους.

 

Σε ποιους απευθύνεται: Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε: Φοιτητές, Σπουδαστές και Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών έτσι ώστε να γνωρίσουν και να μάθουν το αντικείμενο των επιχειρησιακών στρατηγικών και ελέγχου για να μπορούν στο μέλλον να αντιδρούν δυναμικά στις συνεχείς μεταβαλλόμενες συνθήκες περιβάλλοντος της επιχείρησης.

 

Κατηγορία: Οργάνωση & Διοίκηση, Management
Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου: 
Α) Σε αίθουσα διδασκαλίας
B) Online μέσω Internet με εικόνα και ήχο ζωντανά από την αίθουσα διδασκαλίας

 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

 


Μέρος πρώτο


Ανάλυση Επιχειρηματικών Στρατηγικών και Επιχειρηματικών Κινδύνων
• Εισαγωγή στον Επιχειρησιακό στρατηγικό και Στάδια της Διαδικασίας Ανάλυσης και Ελέγχου αυτού
• Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης - Ανάλυση και Διάγνωση του
• Ανάλυση του Εσωτερικού Περιβάλλοντος της Επιχείρησης
• Επιχειρηματικός κίνδυνος
• SWOT Ανάλυση (Ανάλυση Δυνατοτήτων- Αδυναμιών-Ευκαιριών και Απειλών )
• Αποστολή της επιχείρησης και καθορισμός στόχου
• Εναλλακτικές τεχνικές -στρατηγικές
• Τεχνικές για την αξιολόγηση των εναλλακτικών στρατηγικών
• Εφαρμογή της στρατηγικής ή στρατηγικών για την πραγματοποίηση της στρατηγικής που επιλέχθηκε
• Στρατηγικές και συμμαχίες στον παγκόσμιο χώρο
• Στρατηγικά επιχειρηματικά σχέδια για την ανάπτυξη της επιχείρησης.

 

 

Μέρος δεύτερο


Έλεγχος της Απόδοσης των Δραστηριοτήτων και Επιχειρησιακών Στρατηγικών της Επιχείρησης
• Εισαγωγή στον Έλεγχο της Απόδοσης των Δραστηριοτήτων και Επιχειρησιακών Στρατηγικών της Επιχείρησης
• Διαχειριστικοί έλεγχοι
• Έλεγχος επιχειρησιακών στρατηγικών

 

 

Πληροφορίες Συμμετοχής:
-Διάρκεια 30 ώρες
- Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέχρι και 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0.45-ΟΑΕΔ.
- Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση (e- learning).

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 334 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα