ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Σάββατο, 20 Απριλίου 2024 - 3:01:23μ.μ.
02
Αυγούστου

Εξυπηρέτηση Πελατών σε Καιρό Κρίσης

Κατηγορία Marketing

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (8 ώρες):

1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική


2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση


3. Ποιότητα Υπηρεσιών


4. Εστίαση στους πελάτες


5. Πρότυπα εξυπηρέτησης


6. Παράπονα και διαχείρισή τους


7. Συναισθηματική Νοημοσύνη


8. Γλώσσα Σώματος


9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους


10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)

 

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:


• Βεβαίωση Παρακολούθησης
• Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις.


Πληροφορίες Συμμετοχής

 

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-13.00


Διάρκεια: 8 ώρες


Κόστος: € 250

 

ΠΟΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ            ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ            ΕΝΑΡΞΗ        ΔΙΑΡΚΕΙΑ / ΩΡΕΣ


ΑΘΗΝΑ                     Χαριλάου Τρικούπη 24    25/08/2016        8 ώρες


ΑΘΗΝΑ                     Χαριλάου Τρικούπη 24    15/09/2016       8 ώρες


ΑΘΗΝΑ                     Χαριλάου Τρικούπη 24   13/10/2016        8 ώρες


ΑΘΗΝΑ                     Χαριλάου Τρικούπη 24    10/11/2016       8 ώρες


ΑΘΗΝΑ                     Χαριλάου Τρικούπη 24   08/12/2016        8 ώρες

 

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Διαβάστηκε 300 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα