ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 - 8:48:06μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 299
16
Ιουνίου

Εξυπηρέτηση πελατών ΕΠΑΙΝΟΣ και Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων

Κατηγορία Marketing

Ένα 6ωρο σεμινάριο  Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. ......γιατι η ικανοποίηση του πελάτη είναι που μετράει    

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει:
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ένα εκπαιδευτικό  “workshop” για Υπεύθυνους Εξυπηρέτησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών.

 

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τι σημαίνει να είναι εστιασμένοι στον πελάτη. Το “workshop” δίνει έμφαση στις τεχνικές, στάσεις και συμπεριφορές που απαιτούνται για να επιτευχθεί υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.


 Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων , Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Εξυπηρέτησης καθώς και σε στελέχη Διαφημιστικών εταιρειών και εταιρειών Δημοσίων

Σχέσεων αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.

 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:
Μείγμα θεωρητικής και πρακτικής (ασκήσεις, Role-plays, κλπ.) εκπαίδευσης (20/80) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συμμετεχόντων.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Ε.ξυπηρέτηση  

Τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση

Γιατί η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική

Γιατί ασχολούμεθα με την εξυπηρέτηση πελατών

Π.ελάτης 

Ποιοι είναι οι πελάτες μας

Τι θέλουν από μας οι πελάτες

Πώς να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες αποτελεσματικότερα

Α.ξιοποιήστε τα μοναδικά σας χαρακτηριστικά

Τι είναι συμπεριφορά, στάση, κίνητρα και αξίες και πως μας βοηθούν να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση;

Ι.κανοποίηση του πελάτη

Τι χρειαζόμαστε για να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση

Πώς να μάθουμε τι θέλει ο πελάτης

Ν.α λέμε και ευχαριστώ που..

Πώς να λέμε σωστά ευχαριστώ…

Κατάλληλες φράσεις στην εξυπηρέτηση πελατών

Φράσεις που καλόν είναι να αποφεύγονται στην εξυπηρέτηση πελατών

Απαγορευμένες φράσεις στην εξυπηρέτηση πελατών

Ο. Δύσκολος πελάτης

Διαδικασία χειρισμού παραπόνων πρόσωπο με πρόσωπο

 Σ.υμπεριφορά –

Ενέργειες για να προσαρμόσουμε τη συμπεριφοράς μας στη

συμπεριφορά των πελατών κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης

 

Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων

 

Ορισμός και διαχείριση παραπόνων

Γιατί πρέπει να είμαστε μεθοδικοί και συστηματικοί.

Γλώσσα του σώματος και επικοινωνία

Σημασία της ενεργητικής ακρόασης

Απέφυγε την όποια μάχη. γιατι η σχεση με τον πελατη δεν ειναι μαχη και πολεμος.

Κατηγορίες πελατών και η σημασία κατανόησης του πελάτη

Η φύση των αντιρρήσεων και γιατί ο πελάτης έχει αντιρρήσεις

Κατηγορίες αντιρρήσεων

Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων

Τεχνικές αντιμετώπισης και άρσης αντιρρήσεων

Τι εντυπωσιάζει τον πελάτη και τι θυμάται ο πελάτης

Σκοπός και στόχος του χειρισμού παραπόνων και αντιρρήσεων

Επίλυση προβλημάτων με τη μια, χωρίς δεύτερες σκέψεις και υπόλοιπα....................

Χειρισμός συναισθημάτων- απόκριση και όχι αντίδραση

 

  ΟΜΙΛΗΤΗΣ

Α. ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ
Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. 
Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.
Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.


 ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Αθήνα, 30 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο ALEXANDROS (Πλατεία Μαβίλη) 15:00-20.00
Θεσσαλονίκη, 1 Ιουλίου στο Ξενοδοχείο Mediterranean Palace 10:00-15.00

 

 ΤΙΜΗ

205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και εξόφλησης μια πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διαβάστηκε 506 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα