ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 - 11:51:52π.μ.
25
Μαρτίου

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους, Πωλητές, Στελέχη και Προσωπικό τμημάτων Πωλήσεων και Marketing

Σκοπός:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μυήσει τους συμμετέχοντες στην Εμπορική και Οικονομική Γνώση των Επιχειρήσεων, έτσι ώστε να είναι σε θέση να προβλέπουν τις οικονομικές και εμπορικές συνέπειες των αποφάσεων, να ερμηνεύουν τα οικονομικά και εμπορικά μεγέθη, να παρακολουθούν την πορεία των στόχων, να προβαίνουν έγκαιρα σε διορθωτικές ενέργειες και τέλος να είναι σε θέση να επικοινωνούν αποτελεσματικά μεταξύ τους.


Συνοπτικό πρόγραμμα:

    Πωλήσεις – Marketing – Οικονομικά: Που συναντιούνται
    Ερμηνεία Εμπορικών & Οικονομικών όρων
    Ποιες είναι οι κατηγορίες των Εσόδων και των Πωλήσεων
    Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων
    Τι ονομάζουμε Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης
    Περιθώρια Μικτού Κέρδους: Margin και Markup
    Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα πωλήσεων κατά είδος και ποιά τα έξοδα πωλήσεων κατά προορισμό (Κέντρα Κόστους). Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης
    Πως επηρεάζει ο τρόπος που πουλάμε την αξία των τόκων. Επιδράσεις στα αποτελέσματα
    Πολιτικές Πιστώσεων: Πως επηρεάζει την πορεία της επιχείρησης η ακολουθούμενη πολιτική πιστώσεων σε πελάτες. Πλαφόν (όρια) πιστώσεων και προσδιορισμός του βέλτιστου χρόνου είσπραξης και πληρωμής
    Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κλπ)
    Ποιες Εμπορικές / Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε ? Κάθε πότε ?
    Ανάλυση και Ερμηνεία Εμπορικών Αναφορών & Εμπορικών Δεικτών
    Ανάλυση και συσχέτιση Οικονομικών και Εμπορικών Μεγεθών
    Έννοια και χρησιμότητα των εμπορικών και οικονομικών δεικτών
    Ανάλυση Νεκρού Σημείου (Break Even Point) Πωλήσεων
    Αξιολόγηση της πορείας του ανταγωνισμού μας
    Αποτύπωση των προοπτικών μίας επιχείρησης. Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση οικονομικών και εμπορικών δεδομένων.
    Τιμολογιακή & Εμπορική Πολιτική
    Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ?
    Εργαλεία αξιόπιστου υπολογισμού Contribution Margin
    Οι επιπτώσεις της Εμπορικής & Τιμολογιακής Πολιτικής στην Οικονομική Κατάσταση της εταιρίας
    Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική
    Πως αξιολογούμε τον υποψήφιο ή υφιστάμενο πελάτη μας, με Οικονομικά και Εμπορικά κριτήρια

 

Εισηγητής/ές:Ζησιμάτος Γιάννης


Διάρκεια: 8 Ώρες
Κόστος: 180€ & Στις 2 συμμετοχές 150€/άτομο
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 29,30/3
Ημερομηνία έναρξης: 29/3/2017
Ώρες διεξαγωγής: 17:00-21:00
Πόλη: Αθήνα


ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Διαβάστηκε 334 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα