Όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν κάτι από διαπραγματεύσεις, διότι ευκαιρίες διαπραγμάτευσης, δίνονται συχνά κατά την διάρκεια της ημέρας. Τι κάνουμε όμως για βελτιώσουμε αυτές τις ικανότητες; Σ’ αυτό ακριβώς στοχεύει και το σεμινάριο αυτό. Να εφαρμόσουμε με επιτυχία τις τεχνικές που θα αναλυθούν στις επόμενες διαπραγματεύσεις μας, όπου στόχος μας θα είναι η επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
Ανεξάρτητα από την εργασία που κάνουμε, την ειδικότητα που έχουμε, ή λειτούργημα που ασκούμε, η επιτυχία μας στον 21ο αιώνα εξαρτάται κυρίως από 2 παράγοντες:
1. Τις γνώσεις (τεχνικές ή άλλες), τις δεξιότητες και τις εσωτερικές στάσεις που διαθέτουμε ως άνθρωποι και
2. Την ικανότητα να κτίζουμε διαπροσωπικές σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους.
Από τις τελευταίες σημαντικό ρόλο παίζει η ικανότητά μας να πείσουμε τους άλλους να συνεργαστούν μαζί μας. Ο παράγων συνεργασία, δηλ. οι διαπραγματευτικές μας ικανότητες, θα κάνουν την διαφορά μεταξύ των μεγάλων επιτευγμάτων και της μετριότητας – ή ακόμη και της αποτυχίας. Σήμερα φαίνεται ότι το μέλλον των επιχειρήσεων θα εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις δεξιότητες επιρροής των ικανών διαπραγματευτών τους. Η ικανότητα του να διαπραγματεύεται κάποιος με επιτυχία – να πετύχει μια καλή συμφωνία – αποτελεί τον πυρήνα των δεξιοτήτων που πρέπει να κατέχει το στέλεχος και ο διευθυντής σήμερα. Η ικανότητα αυτή επηρεάζει άμεσα την κερδοφορία της επιχείρησης.
Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τα στελεχη πωλησεων. Γενικότερα, το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους εκείνους, οι οποίοι έχουν κατανοήσει τη σημασία που έχει ο πελάτης και η διατήρησή του για την επιβίωση της επιχείρησης, ιδιαίτερα όταν ο ανταγωνισμός και η ομοιότητα των προϊόντων, είναι τόσο έντονος όσο ποτέ στο παρελθόν.
Αποτελέσματα
Ο παραπάνω σχεδιασμός και ο τρόπος υλοποίησης του προγράμματος δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να επανεξετάσουν τη διαδικασία που ακολουθούν στις πωλήσεις τους μέχρι σήμερα και να κάνουν τις απαραίτητες αναπροσαρμογές, οι οποίες θα τους βοηθήσουν να γίνουν οι πωλητές που θα βελτιώνουν την απόδοσή τους, θα δημιουργούν μακροχρόνιες επαγγελματικές σχέσεις με τους πελάτες τους και θα επιτυγχάνουν τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους ίδιους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
1. Τι είναι Διαπραγμάτευση;
2. Επιλέγοντας την διαπραγματευτική στρατηγική μας
3. Επιδιώκω μια καλή συμφωνία
4. Διατηρώ μια υπάρχουσα σχέση (rapport) ενεργή, υγιή, ζωντανή!
5. Τι θα συμβεί εάν δεν συμφωνούμε;
6. Το στάδιο της προετοιμασίας
7. Ο χειρισμός του αδιεξόδου
8. Η αναβολή και η διακοπή της Διαπραγμάτευσης
9. Η αποτελεσματική επικοινωνία
10. Προσπαθώ να βρω δημιουργικές λύσεις. Η μέθοδος Win – Win.
11. Τα διάφορα στυλ της διαπραγμάτευσης
12. Οι τακτικές της διαπραγμάτευσης
13. Η διαδικασία της διαπραγμάτευσης
14. Κλείσιμο σεμιναρίου – Τελικές Σκέψεις και Συμπεράσματα.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Ο ειδικός σχεδιασμός του σεμιναρίου, η μέθοδος διδασκαλίας, η πρακτική εφαρμογή με ασκήσεις role-playing, η ενθάρρυνση για την ανταλλαγή απόψεων και οι μέθοδοι που αναλύονται, καθιστούν το πρόγραμμα αυτό μια ευχάριστη και εποικοδομητική εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες.
Δίνεται έμφαση στις παρακάτω προϋποθέσεις για επιτυχημένες διαπραγματεύσεις:
Είμαι κατηγορηματικός, γνωρίζω τι θέλω
Αναζητώ και βρίσκω δημιουργικές εναλλακτικές λύσεις
Επιλύω τριβές και διαμάχες
Λαμβάνω υπόψη μου τα συναισθήματα. Τα δικά μου και των άλλων!
Επιτυγχάνω συμφωνία και δέσμευση
Ανακαλύπτω ενδιαφέροντα και κοινό υπόβαθρο για να στηριχθώ
Αναφέρομαι και αξιοποιώ τα γεγονότα
Προσπαθώ να απαλλαγώ από προσωπικά θέματα
Υποβάλλω καλές ερωτήσεις
Ακούω προσεκτικά τις απαντήσεις
Αντιλαμβάνομαι και κατανοώ τη γλώσσα του σώματος, κλπ.
ΟΜΙΛΗΤΗΣ: Αλέξιος Βαρελάς
Εχει Μάστερ Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Mentor, σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματαmanagement, στρατηγικού management,project management, ηγεσίας, ανθρώπινου δυναμικού, πωλήσεων, κλπ.Εισηγητής Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Κύπρος, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Βουλγαρία, Εμιράτα κλπ. Μέλος του Chartered Management Institute της Μ.Βρετανίας.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Αθήνα: 10 Φεβρουαρίου στην στο Ξενοδοχείο STRATOS VASILIKOS 15:00-20:00
Θεσσαλονίκη: 11 Φεβρουαρίου στο Hotel Mediteranean palace 10:00-15:00
TIMH
205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.
Δείτε όλα τα σεμινάρια στην ιστοσελίδα μας www.albertconsulting.gr