Περιγραφή:
Είναι γεγονός, ότι ο Αγροτικός Κλάδος σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους υστερεί στην κατανόηση και εφαρμογή των κανόνων του Marketing και του Branding.
Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο τα στελέχη Marketing μίας αγροτικής επιχείρησης ή οργανισμού θα μάθουν πώς να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού. Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία θα μπορέσουν να επιτύχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού. Όλα τα παραπάνω με τη σειρά τους σε πιστότητα (loyalty) των πελατών και τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών της αγροτικής επιχείρησης.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Marketing
- Βασικές έννοιες marketing
- Ικανοποίηση πελάτη
- Συμπεριφορά καταναλωτή
- Ανάπτυξη νέων προϊόντων
- Κανάλια marketing
- Ηλεκτρονικό marketing
Branding
- Βασικές έννοιες branding
- Positioning και Επικοινωνία του Brand Positioning
- Brand Extension
- Τιμολογώντας το brand ως premium
- ROBI (Return on Brand Investment)
- Νόμοι του branding
Πληροφορίες Συμμετοχής:
Είναι διαδραστικό με μικρές παρουσιάσεις του εισηγητή που ακολουθούνται από συζητήσεις και εργασίες/ πειραματισμούς των συμμετεχόντων.