αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση - ικανών γνώσεων για την εκπόνηση ενός σωστού και αποτελεσματικού πλάνου marketing.
Επίσης, καθώς σε περιόδους οικονομικής ύφεσης η ανάγκη για προϊόντα και μάρκες που ξεχωρίζουν γίνεται επιτακτική, το σεμινάριο επικεντρώνεται
- στην ανάλυση των αναγκών του σημερινού καταναλωτή
- τη διαδικασία ανάπτυξης μαρκών (Brands) με υπεραξία που θα προσελκύσουν και θα κερδίσουν την προτίμησή του.
Εισηγητής
Αγγελική Κοτσολάκη
Σε ποιους απευθύνεται
- Στελέχη επιχειρήσεων και μικρομεσαίους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν μια πρακτική και σύγχρονη άποψη του Marketing ώστε να βελτιστοποιήσουν τα εμπορικά αποτελέσματα τους
- Σε εργαζόμενους που δεν ασχολούνται επαγγελματικά με το marketing αλλά επιθυμούν να αποκτήσουν μια συνολική γνώση του αντικείμενου ώστε να έχουν παραγωγική συνεργασία με το τμήμα marketing
Περιεχόμενα
- Εισαγωγή στο Πελατοκεντρικό εμπόριο
- Σχεδιασμός Πλάνου Marketing
- Τμηματοποίηση Αγοράς & Στόχευση Κοινών
- Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
- Συμπεριφορά & Τάσεις Καταναλωτή
• Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης
• Το «μαύρο κουτί» του καταναλωτή – παράγοντες της αγοραστικής απόφασης
• Ο καταναλωτής σε εποχή οικονομικών δυσκολιών
- Ανάπτυξη Προϊόντος
- Ανάπτυξη Μάρκας (Branding)
- Διακίνηση Προϊόντων
- Τιμολόγηση Προϊόντων
- Εργαλεία Επικοινωνίας Marketing
• Διαφήμιση & Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
• Δημοσιές Σχέσεις
• Προωθήσεις Πωλήσεων
• Άμεσο (Direct) Marketing
• Συσκευασία
πηγή: semifind.gr