ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 - 12:36:04μ.μ.
09
Μαΐου

Οι καλύτερες Πρακτικές ως προς την Έρευνα, Στόχευση & Ανάπτυξη Εξαγωγικών Αγορών

Κατηγορία Marketing

Σήμερα που οι ευκαιρίες και το χρήμα στην τοπική αγορά σπανίζουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να στραφούν σε άλλες αγορές και να επιδιώκουν αύξηση των πωλήσεων τους διεθνώς. Χρειαζόμαστε περισσότερους και πιο αποτελεσματικούς εξαγωγείς για να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά.

Το πρόγραμμα που σχεδιάσαμε είναι μια συστηματική και πρακτική προσέγγιση για τις ελληνικές επιχειρήσεις που βλέπουν τις ευκαιρίες στο εξωτερικό και και αναζητούν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε ξένες αγορές.

 

Είτε θέλετε να πουλήσετε προϊόντα, είτε υπηρεσίες στο εξωτερικό, οι δύο αυτές ημέρες σας ανοίγουν τον δρόμο, παρέχοντας λύσεις, χρήσιμα εργαλεία και πρακτικές προτάσεις - ίσως - στην πιο δύσκολη περίοδο των ελληνικών επιχειρήσεων.

          

Θεματολογία

 

1η Ημέρα: Έρευνα, Επιλογή & Στόχευση Εξαγωγικών Αγορών

 

Το πρώτο μέρος του σεμιναρίου βοηθά τον δυνητικό εξαγωγέα να διακρίνει τις πραγματικές εξαγωγικές δυνατότητές του. Αναμφίβολα, όλοι θέλουν να εξάγουν. Είναι όμως έτοιμοι; Είναι τα προϊόντα τους κατάλληλα για εξαγωγή;

 

Στη συνέχεια, του παρέχει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο έρευνας και ανάδειξης των καλύτερων για τα προϊόντα του αγορών. Από πού θα ξεκινήσει;  Ποιες αγορές θα εξετάσει και σε ποιες τελικά θα εστιάσει; Ποια εργαλεία και μεθοδολογία θα χρησιμοποιήσει για την ανάδειξή τους; Πώς θα σχεδιάσει την ανταγωνιστική του τοποθέτηση σε αυτές;

 

Εξαγωγική Ετοιμότητα και Συστηματική Σκέψη

 

    Πως θα ξεκινήσω τις Εξαγωγές;

 

    Είμαι έτοιμος; Έχω τα απολύτως απαραίτητα;

 

    Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Αγορά για τις Εξαγωγές μου

 

    Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Μεθόδου Εισόδου μου στην Αγορά αυτή

 

    Γιατί είναι αναγκαία η Έρευνα Ξένων Αγορών

 

    Είδη και χρησιμότητα έρευνας, κόστος και εναλλακτικά σενάρια

 

    Μέθοδοι, Πηγές, Τεχνικές, Συστήματα κατηγοριοποίησης

 

    Απαιτούμενες Προσαρμογές στις τοπικές ιδιαιτερότητες

 

    Δημιουργία ενδιαφέροντος & ανταπόκριση

 

    Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη

 

Εργαλεία Ερευνας & Ανάπτυξης

 

    Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών

 

    Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ

 

    Συμβουλές για οικονομική έρευνα ξένης αγοράς.

 

    Πρόσβαση & Χρήση Βάσεων Δεδομένων

 

    Χρήση Ιντερνετ για Έρευνα Ξένων Αγορών

 

    Trade leads, Κατάλογοι Εμπορικών επαφών, Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

 

    Λίστες ελέγχου, Φόρμες και χρήσιμα Βookmarks.

 

    Τι πληροφορίες χρειαζόμαστε

 

    Πού θα τις βρούμε - Πηγές πληροφοριών

 

    Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς

 

    Ανεύρεση & Επιλογή Τοπικών Εταίρων & Αγοραστών

 

Πλαίσιο Εξαγωγικού Σχεδιασμού

 

    Διαστάσεις Εξαγωγικής Στοχοθέτησης

 

    Σχεδιασμός του Εξαγωγικού Μείγματος Marketing

 

    Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης & Ανάπτυξης Ξένων Αγορών


2η Ημέρα:  Glocalization

 

Προσαρμογή στις Τοπικές Συνθήκες

 

Αφού επιλέξει την χώρα και το τμήμα της αγοράς στην ξένη χώρα που θέλει να διεκδικήσει, πρέπει να προσαρμόσει αποτελεσματικά το μείγμα εξαγωγικού marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς.

 

Οι τοπικές ιδιαιτερότητες, ο «εκεί» ανταγωνισμός, τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής και τα διαθέσιμα «Μέσα» αποτελεσματικής προβολής και επικοινωνίας είναι λίγοι μόνο από τους παράγοντες που πρέπει να λάβουν υπόψιν τους, πριν αποφασίσουν την στρατηγική marketing με την οποία θα προσπαθήσουν να κερδίσουν το επιθυμητό μερίδιο της αγοράς-στόχου.

 

Ανάπτυξη Εξαγώγιμου Προϊόντος

 

    Το Προϊόν ορίζει την Αγορά, τους Ανταγωνιστές, το Μείγμα Marketing

 

    Είναι το προϊόν μου Κατάλληλο για εξαγωγή;

 

    Stress-Test Ανταγωνιστικότητας & Αιτίες «Προϊοντικής Ανεπάρκειας»

 

    Τυποποίηση ή Προσαρμογή;

 

    Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης

 

    Πηγές Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος

 

    Συσκευασία: Λειτουργικότητα & Επικοινωνία

 

    Από το Προϊόν στο Brand. Δημιουργία Υπεραξίας & Στρατηγικές Διαχείρισης

 

Επιλογή Διεθνών Δικτύων Διανομής

 

    Ποιο «Κανάλι» ταιριάζει καλύτερα στο Προϊόν μου και τις Δυνατότητές μου;

 

    Σχεδιασμός Κάλυψης Αγοράς. Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής

 

    Απευθείας στον πελάτη ή σε Ενδιάμεσους;

 

    Αντιπρόσωποι και Διανομείς. Τι προσφέρουν και τι ζητούν; Κριτήρια Επιλογής

 

    Διαχείριση Συνεργασιών, Συγκρούσεις & Εμπόδια Εξόδου

 

    Η οργανωμένη Λιανική στο Διεθνή Χώρο. Προκλήσεις για τον Εξαγωγέα.

 

Τιμολογιακή Πολιτική Εξαγωγών

 

    Η Διαφορετική Λογική της Εξαγωγικής Τιμολόγησης

 

    Τι «Δεν» θα Πληρώσει ο Πελάτης

 

    Στόχοι Εξαγωγικού Marketing και Στρατηγικές Τιμολόγησης

 

    Μέθοδοι Τιμολόγησης και οι Επιδράσεις τους στα Μεγέθη της Επιχείρησης

 

    Συνθήκες Καταλληλόλητας, Προϋποθέσεις & Περιορισμοί

 

    Χτίσιμο “Door-to-Door” Τιμών – Price Structure

 

Στρατηγική Διεθνούς Επικοινωνίας

 

    Προσδιορισμός Στόχων Διεθνούς Επικοινωνία

 

    Σχεδιασμός Διεθνούς Μείγματος Προβολής

 

    Επιλογή Μηνύματος. Προτυποποίηση ή Προσαρμογή;

 

    «Push or Pull»? Προωθητικές Δράσεις & Στόχοι Πωλήσεων

 

    Αποτελεσματική Προσωπική Πώληση

 

    Αξιοποίηση Εξαγωγικής Ιστοσελίδας


Σε ποιους απευθύνεται;

 

Στον επιχειρηματία που βλέπει τις ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει, στο δυναμικό στέλεχος που θέλει να ασχοληθεί με τις εξαγωγές ή/και θέλει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της επιχείρησής του διεθνώς.

 

Σε νέους επιστήμονες και συμβούλους που θέλουν να εξειδικευθούν στο διεθνές εμπόριο, και γενικά σε όσους σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις διεθνείς αγορές αλλά δεν γνωρίζουν τη μεθοδολογία και τα μυστικά της επιτυχημένης εξαγωγικής ανάπτυξης.

 

Εισηγητής

 

Μπάμπης Φιλαδαρλής MBA, DipM, MIEx.


Δ/νων Σύμβουλος της GlobalGreece. τ.Γ. Διευθυντής του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, για πάνω από 15 χρόνια. Διευθυντής του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ. Εθνικός σύμβουλος της Ελλάδος για τα προγράμματα διεθνούς συνεργασίας μέσα από εκθεσιακές συναντήσεις Europartenariat και B2fair.
Σχεδιαστής και υπεύθυνος υλοποίησης του agora.mfa.gr της πρώτης ενοποιημένης διαδικτυακής ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών των γραφείων εμπορικών ακολούθων των ελληνικών πρεσβειών στο εξωτερικό για την συλλογή επιχειρηματικών πληροφοριών και την στήριξη των ελλήνων επιχειρηματιών στην αναζήτηση διεθνών εταίρων.


Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2000 στελέχη επιχειρήσεων σε θέματα εξαγωγικού marketing, έρευνας ξένων αγορών και εξαγωγικής στρατηγικής στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

 

Έχει συγγράψει πολλά εκπαιδευτικά βοηθήματα για νέους εξαγωγείς για φορείς όπως ο ΣΕΒΕ, ο ΣΕΒ, το ΙΤΜ και πολλά Επιμελητήρια. Είναι ο δημιουργός του «Οδικού Χάρτη Εξαγωγών» που έχει τυπωθεί και μοιραστεί σε πάνω από 4500 εξαγωγικές επιχειρήσεις.
    

Εισηγητής

 

Γιώργος Ζερίτης ΒΑ, ΜΒΑ, CGMCA

 

Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy & Finance - και στο Cambridge Judge Business School – Deploying Strategy for Value Creation & Competitive Superiority, Strategic Performance Management, Organisational Innovation, Corporate Investment.

 

Διαθέτει πολυετή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing και International Business Development σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG, B2C & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών.

 

Συνεργάστηκε, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, με διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις από τους τομείς της βιομηχανίας και του εμπορίου, αναλαμβάνοντας διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο επιχειρηματικής μονάδας, χώρας και περιφέρειας.

 

Χώρος Διεξαγωγής
    

ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Αλέξανδρος

Τιμ.Βάσσου 8,

Πλατεία Μαβίλη.

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης
    

Χρόνος  

12 Ωρες

 

ΑΘΗΝΑ

23 & 24 Μαϊου

15.00-21.00

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

27 Μαϊου

15.00-21.00 &

28 Μαϊου

11.00-17.00

 

Κόστος

280 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)

 

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, καφέ, χυμούς & light lunch, πιστοποιητικό παρακολούθησης, καθώς και δωρεάν αντίτυπο του «Οδικού Χάρτη Εξαγωγών» και του βιβλίου "Ο Τζακ, η Φασολιά και οι...Εξαγωγές" - αξίας 40 Ευρώ.

 

Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!


Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 220 ευρώ.

 

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.


Επικοινωνία

Global Greece - International Business Projects
9ο Χλμ Οδού Θεσσαλονίκης-Θέρμης,

Κτίριο Thomas, Τ.Θ. 60689, 57001 Θέρμη
Tel: +30 2310474191
Fax:+30 2310474192
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.globalgreece.gr              

 

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

              

Διαβάστηκε 334 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα