Εκτύπωση αυτής της σελίδας
24
Μαρτίου

Online Shopping | e-Commerce Strategy

Κατηγορία Marketing

Περιγραφή:  Η δημιουργία και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που αποσκοπεί στην προώθηση ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας & μίας επιχείρησης.

Οι στρατηγικές εφαρμογές και η μεθοδολογία για το “στήσιμο ηλεκτρονικής βιτρίνας”. Τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η επίδραση στις αγορές. Δημιουργία πελατολογίου & ικανοποίηση των καταναλωτών.

 

Κατηγορία: Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις, Marketing

 

Εισηγητής: Νίκος Καλογερόπουλος, Quality Auditor – Marketeer
Ο Νίκος Καλογερόπουλος σπούδασε “Ανάπτυξη Προϊόντος για τις Βιομηχανίες Ένδυσης (ΒΑ) Hons, στο London College of Fashion της Αγγλίας. Συνεργάζεται με την Inchcape Testing Services ως προς την πιστοποίηση των προδιαγραφών προϊόντων προς εξαγωγή, με σκοπό τη διασφάλιση της επιχείρησης και την ταυτόχρονη μείωση του ρίσκου. Συνεργάστηκε ως υπεύθυνος ποιοτικού ελέγχου με το Burton Group, Reebok, Opera, Phildar, Decathlon, Marithe et Francois Girbaud για την έκθεση καταλληλότητας ενδυμάτων. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε εταιρίες ερευνών αγοράς όπως Focus Bari, Mrb, Abacus, Research International, Metron Analysis, Data Power πάνω σε έρευνα & προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

 

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

 

 

Ενότητα 1
• Εισαγωγή, ερευνητικό υπόβαθρο, αναγκαιότητα και προσέγγιση της έρευνας.
• Bασικές έννοιες διαδικτυακού εμπορίου & στατιστικά στοιχεία.
• Ηλεκτρονικό «επιχειρείν», είδη e-commerce, κατάταξη επιχειρήσεων.

 

 

Ενότητα 2
• Εφαρμογές, βασικά πλεονεκτήματα, οφέλη από το ηλεκτρονικό εμπόριο.
• Εκμοντερνισμός και εξέλιξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων.

 

 

Ενότητα 3
• Αλλαγές, νέα μεθοδολογία στη δομή των επιχειρήσεων. Οι δυσκολίες στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Present Status και μελλοντική ανάπτυξη στην παγκόσμια αγορά.
• Το Διαδικτυακό εμπόριο στην Ελλάδα.

 

 

Ενότητα 4
• Μέθοδοι και στρατηγικές διαχείρισης διαδικτυακού εμπορίου.
• Οι σχέσεις που αναπτύσσονται με δυνητικούς ανταγωνιστές, αγοραστές & προμηθευτές.
• Νέα interactive προϊόντα και υπηρεσίες.

 

 

Ενότητα 5
• Ανταγωνιστικές στρατηγικές, πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα.
• Είδη επιχειρηματικών μοντέλων.

 

 

Ενότητα 6
• Δομή Ηλεκτρονικού καταστήματος, προδιαγραφές, στόχοι.
• Marketing διαδικτυακού καταστήματος και υποστήριξη πελατών.
• Προϊόντα, αναζήτηση, πληροφορίες.

 

 

Ενότητα 7
• Η έννοια της ικανοποίησης: Παράγοντες και Συνέπειες, τα διάφορα μοντέλακαι η ικανοποίηση του πελάτη.
• Η επιρροή του Διαδικτύου στις επιχειρήσεις και το αντίκτυπο στον ανταγωνισμό.
• Στρατηγική & σχεδιασμός, Ερωτηματολόγια και εξαγωγή Συμπερασμάτων.

 

 

Ενότητα 8
• Η αντίληψη και η φιλοσοφία της μόδας στο διαδίκτυο.

 

Ώρες διδασκαλίας: 26

 

Πληροφορίες Συμμετοχής:
• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες: κ. Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 259 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)