ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Σάββατο, 20 Απριλίου 2024 - 3:48:17π.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
29
Οκτωβρίου

Πρόγραμμα Εξυπηρέτησης πελατών: ΕΠΑΙΝΟΣ

Κατηγορία Marketing

Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες.


Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει:


Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ένα εκπαιδευτικό “workshop” για Υπεύθυνους Εξυπηρέτησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών.


Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τι σημαίνει να είναι εστιασμένοι στον πελάτη. Το “workshop” δίνει έμφαση στις τεχνικές, στάσεις και συμπεριφορές που απαιτούνται για να επιτευχθεί υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.

 

Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:


Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των τμημάτων Marketing , Πωλήσεων , Logistics , Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Εξυπηρέτησης καθώς και σε στελέχη Διαφημιστικών εταιρειών και εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.



ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:


Μείγμα θεωρητικής και πρακτικής (ασκήσεις, Role-plays, κλπ.) εκπαίδευσης (20/80) ώστε να επιτυγχάνεται η αυθόρμητη συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συμμετεχόντων.



ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ


Ε.ξυπηρέτηση
Τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση
Γιατί η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική
Γιατί ασχολούμεθα με την εξυπηρέτηση πελατών


Π.ελάτης
Ποιοι είναι οι πελάτες μας
Τι θέλουν από μας οι πελάτες
Πώς να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες αποτελεσματικότερα


Α.ξιοποιήστε τα μοναδικά σας χαρακτηριστικά
Τι είναι συμπεριφορά, στάση, κίνητρα και αξίες και πως μας βοηθούν να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση;


Ι.κανοποίηση του πελάτη
Τι χρειαζόμαστε για να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση
Πώς να μάθουμε τι θέλει ο πελάτης


Ν.α λέμε και ευχαριστώ που..
Πώς να λέμε σωστά ευχαριστώ…
Κατάλληλες φράσεις στην εξυπηρέτηση πελατών
Φράσεις που καλόν είναι να αποφεύγονται στην εξυπηρέτηση πελατών
Απαγορευμένες φράσεις στην εξυπηρέτηση πελατών


Ο. Δύσκολος πελάτης
Διαδικασία χειρισμού παραπόνων πρόσωπο με πρόσωπο


Σ.υμπεριφορά –
Ενέργειες για να προσαρμόσουμε τη συμπεριφοράς μας στη
συμπεριφορά των πελατών κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης



ΟΜΙΛΗΤΗΣ


Νικόλαος Καράμπελας


25+ χρόνια εκπαιδευτικής εμπειρίας σε θέματα Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, σε επιχειρηματικούς τομείς όπως: Οργάνωση, Πωλήσεις, Τηλεπικοινωνίες & Τεχνολογίες πληροφορικής, Συμβουλευτική επιχειρήσεων και Υπηρεσίες Marketing. Ιδρυτής της NK-80111SALES συνεργάζεται με εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων σε θέματα εκπαίδευσης (2002- ...) Δ/ντης Εκπαίδευσης (1997-2001)στην Bell Atlantic Hellas S.A. Δ/ντης Πωλήσεων (1990-1994) στην LSI Information Technologies S.A., Δ/ντης Marketing στην LPC S.A. (1989-1990) και σε επιχειρήσεις όπως οι: Engineering Resources Inc., και Pelron Engineering στο Chicago, USA. (1984-1988) Ξεκίνησε με ΒSc Χημικού Μηχανικού από το “Illinois Institute of Technology” και ΜΒΑ στο Marketing από το “Illinois Institute of Technology”. η
Α. Μπερτσιμας


Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής, Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ


Αθήνα, 13 Νοεμβρίου στο Ξενοδοχείο STRATOS Vasilikos 15:00-20.00
Θεσσαλονίκη, 14 Νοεμβρ ίου στο Ξενοδοχείο Mediterranean Palace 10:00-15.00


ΤΙΜΗ


205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και εξόφλησης μια πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.



ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διαβάστηκε 233 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα