Ειναι σημαντικό να ξεκινάς την καριέρα σου στις πωλήσεις σωστά, με γνώσεις και μεθοδολογία, γιατί η πώληση είναι μέθοδος και διαδικασία.Πρέπει να έχεις τις σωστές βάσεις για την Επιτυχία. Δεν έχει σημασία πόσο κακή είναι η οικονομία μπορεί ή δεν μπορεί να είναι, οι άνθρωποι και οι εταιρείες εξακολουθούν να έχουν προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν. Και, θα εξακολουθούν να χρειάζονται βοήθεια για την επίλυσή τους. H πώληση δεν πρόκειται να σταματήσει.
Σκοπός
Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.
Να αντιληφθούν την διαδικασία και τις τεχνικές πώλησης .
Να προσαρμόζουν τις τεχνικές πώλησης στις απαιτήσεις του πελάτη.
Να κατανοήσουν την αγοραστική συμπεριφορά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης
Να δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να αναλύσει στρατηγικές, έτσι όπως τις διαμορφώνουν θεωρητικοί και επιχειρηματίες.
Εμπλουτίσετε τις διαπραγματευτικές σας ικανότητες με τις καλύτερες επιχειρηματικές πρακτικές
Αντιλαμβάνεστε και κατανοείτε τις απαραίτητες αρχές ψυχολογίας, ώστε να εχουν μεγαλυτερα αποτελέσματα.
Απευθύνεται σε:
Σε νέους πωλητές που ξεκινούν η έχουν λίγο χρόνο που ξεκίνησαν την καριέρα τους στην Πώληση.
Σε όλα τα στελέχη των πωλήσεων που έχουν ξεκινήσει την προσπάθεια και ψάχνουν την σωστή διαδικασία Πώλησης, σχετικά με την σωστή Προετοιμασία, προσέγγιση και παρουσίαση.
Σε όλα τα στελέχη των πωλήσεων, που θέλουν να έχουν γερές και σωστές βάσεις στην πωλησιακή τους καριέρα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
Εισαγωγή στις τεχνικές της σύγχρονης πώλησης για αύξηση της αποτελεσματικότητας.
Η επικοινωνία με τον πελάτη
Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, την γλώσσα του σώματος που θα τους φέρει σε επαφή με τον πελάτη.
Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του πελάτη. Ακούω η λαμβάνω θορύβους.
Τα προσόντα και οι δεξιότητες των πωλητών
Τι κάνει τους πωλητές επιτυχημένους και οι λόγοι αποτυχίας
Προετοιμασία πριν από την επίσκεψη
- Σχεδιασμός προσέγγισης, εισαγωγής.
- Στόχοι. Γνώση στόχων
- Προϊόν
- Τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας
Προσέγγιση και ανίχνευση
Ο πρώτος χαιρετισμός, και ο τρόπος έναρξης της συζήτησης είναι βασικά στοιχεία. Πως να χρησιμοποιήστε μια σειρά από ποικίλα ερωτήματα, άμεσα η έμμεσα, για να ανακαλύψετε τις ανάγκες του πιθανού σας αγοραστή.
- Αρχή επαφής
Παρουσίαση
- Χαρακτηριστικά
- Πλεονεκτήματα - Οφέλη Αμοιβαίο όφελος και κέρδος. Κατάσταση win-win όπου υπάρχει όφελος για όλους.
Μετατροπή των χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων σε ευεργετήματα και οφέλη.
Χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων των πελατών
- Κατηγορίες αντιρρήσεων
- Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων
- Τεχνικές αντιμετώπισης της άρσης αντιρρήσεων
(Tests & Role playing)
Κλείσιμο (Tests & Role playing)
Μεθοδολογία σεμιναρίου:
Το σεμινάριο διεξάγεται σε workshop βάση , στηρίζεται στην αμφίδρομη επικοινωνία και ενθαρρύνει την συμμετοχή και ανταλλαγή απόψεων.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει πληθώρα πρακτικών ασκήσεων και εξάσκηση στις καλύτερες επιχειρηματικές πρακτικές.
ΟΜΙΛΗΤΗΣ: Α. ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ
Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής, Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Αθήνα: 27 Ιανουαρίου στο Ξενοδοχείο ALEXANDROS 15:00-20:00
Θεσσαλονίκη: 28 Ιανουαρίου στο Hotel Mediteranean palace 10:00-15:00
TIMH
205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.
Δείτε όλα τα σεμινάρια στην ιστοσελίδα μας www.albertconsulting.gr