Πως μπορείς να προσελκύσεις πελάτες, όταν δεν γνωρίζεις τι σκέφτονται; Όταν δεν μπορείς να διαγνώσεις τις ανάγκες τους; Ποια είναι η διαδικασία λήψης της απόφασης; Τι αγοράζουν, γιατί, πότε, πως από που, πόσο συχνά; Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα, που θα εξετάσουμε και θα απαντηθούν στο σεμινάριο, καθώς και οι μεταβολές και εξελίξεις στην συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή.
Κατηγορία: Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις, Marketing
Περιεχόμενα Σεμιναρίου:
1. Ψυχολογία του καταναλωτή
2. Τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου καταναλωτή
3. Διάγνωση αναγκών του πελάτη
4. Οι «κρυφές» επιθυμίες του πελάτη
5. Η διαδικασία ιεράρχησης αναγκών
6. Διαδικασία λήψης αποφάσεων για αγορά προϊόντων/υπηρεσιών
7. Μοντέλα αγοραστικής συμπεριφοράς
8. Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά
9. Κατηγορίες καταναλωτών
10. Συναισθηματική Νοημοσύνη και συμπεριφορά καταναλωτή
11. Έρευνας αγοράς
12. Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων
Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.
Πληροφορίες Συμμετοχής:
Διάρκεια: 5 ώρες
πηγή: semifind.gr