αναφέρεται στις πρακτικές, στρατηγικές και τεχνολογίες που οι εταιρείες χρησιμοποιούν για τη διαχείριση, την καταγραφή και την αξιολόγηση των αλληλεπιδράσεων των πελατών, προκειμένου να κατευθύνουν την ανάπτυξη των πωλήσεων με την εμβάθυνση και τον εμπλουτισμό των σχέσεων με πελατειακές βάσεις τους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ανάλυση επιχειρηματικού μοντέλου
• Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και των υπαρχόντων διαδικασιών Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών του οργανισμού.
• Καθορισμός επιπέδου απαιτούμενης γνώσης της πελατειακής βάσης – τμηματοποίηση
• Διερεύνηση του μοντέλου δικτύου και της επικοινωνίας με τους πελάτες
Καθορισμός Στρατηγικής
• Καθορισμός του μοντέλου διαχείρισης πελατών
• Προσδιορισμός των προτεραιοτήτων ολοκλήρωσης και βελτιστοποίησης των διαδικασιών, της τεχνολογίας και της διαχείρισης του ανθρώπινου παράγοντα
Επιλογή Επιχειρηματικού Σεναρίου
• Επιλογή του κατάλληλου σεναρίου εφαρμογής τεχνολογικών λύσεων, διαδικασιών, και διαχείριση των πελατειακών σχέσεων που θα εξυπηρετήσουν την στρατηγική Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών.
• Διαχείριση αλλαγής
Στόχος του προγράμματος είναι να καταστήσει τους συμμετέχοντες ικανούς να κατανοούν και να αξιολογούν τις αποφάσεις στρατηγικής σημασίας, να αναλύουν αποτελεσματικά το επιχειρηματικό περιβάλλον και την εσωτερική επιχειρησιακή δυναμική, να αναζητούν στρατηγικές που βασίζονται σε διαχρονικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, καθώς και να χρησιμοποιούν σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους Μέτρησης Απόδοσης.
πηγή: semifind.gr