ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2024 - 11:53:39μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
27
Ιανουαρίου

Σχεδιασμός Διεθνούς Διανομής - Επιλογή & Αξιοποίηση Τοπικών Καναλιών

Κατηγορία Marketing

Σκοπός: Η επιτυχημένη διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού προϋποθέτει σωστή επιλογή, ικανότητες διαχείρισης και κίνητρα ανάπτυξης των τοπικών καναλιών διανομής.

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, η αποτελεσματικότητα της διεθνούς διανομής αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πτυχές ανταγωνιστικότητας της σύγχρονης επιχείρησης. Σήμερα, τα κανάλια δεν εξυπηρετούν απλά τις αγορές, τις δημιουργούν.


Κατηγορία: Πωλήσεις & Marketing, Εισαγωγές - Εξαγωγές


Εισηγητής: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ, Πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA Corporate Strategy - και στο Cambridge Judge Business School – Strategic Performance Management. Διαθέτει πολυετή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing και International Business Development σε περιβάλλοντα B2B, FMCG & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών. Συνεργάστηκε, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, με διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις από τους τομείς της μεταποίησης και του εμπορίου, αναλαμβάνοντας διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο χώρας και region



Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη πωλήσεων & μάρκετινγκ εξαγωγικών επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιδιώκουν την αποτελεσματική διείσδυση των προϊόντων τους στις ξένες αγορές.



Περιγραφή:


Θέματα σεμιναρίου


• Η σημασία της Διανομής ως στοιχείο του Διεθνούς Μείγματος Marketing
• Μοντέλα Εισόδου σε ξένες αγορές. Κριτήρια Επιλογής. Pros & Cons
• Ποιες επιχειρησιακές Ανάγκες πρέπει να καλύπτει ένα Διεθνές Δίκτυο προκειμένου να είναι αποτελεσματικό;
• Σχεδιασμός Δικτύων: Στρατηγικός Χάρτης Διεθνούς Διανομής
• Αντικειμενικοί Στόχοι, Μορφές & Επίπεδα Διανομής, Στρατηγικές Κάλυψης
• Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής
• Ποιο Κανάλι ταιριάζει καλύτερα στα προϊόντα μου και τις δυνατότητές μου; Προσδιοριστικοί Παράγοντες & Κριτήρια Επιλογής.
• Στάδια Επιλογής Δικτύων & Scorecards Μελών
• Διαπραγματεύσεις & Πηγές Ισχύος. Ποιος επιλέγει Ποιόν;
• Τρόποι Διαχείρισης & Κίνητρα Ανάπτυξης Καναλιών
• Ολοκληρωμένα Vs Ανεξάρτητα Δίκτυα Διανομής. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις
• Άμεσες Vs Έμμεσες Εξαγωγές. Ο ρόλος της Διαμεσολάβησης. Pros & Cons
• Πότε θα εξάγω απευθείας στον πελάτη και πότε θα στηριχθώ σε Ενδιάμεσους;
• Αντιπρόσωποι & Διανομείς: Τι προσφέρουν και σε τι προσδοκούν;
• Διαπραγματεύσεις & Κριτήρια Επιλογής Συνεργατών
• Moments of Truth & Διαχείριση Συγκρούσεων
• Σύγχρονες Εξελίξεις στα Διεθνή Κανάλια Διανομής
• Πρακτική εξάσκηση μέσω αληθινών Case Studies

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

 

 

Πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 261 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας είναι ένα site που βοηθάει, ενημερώνει, ψυχαγωγεί και συναρπάζει τους αναγνώστες του παγκοσμίως.

Διαβάστε περισσότερα