Εκτύπωση αυτής της σελίδας
25
Απριλίου

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Κατηγορία Marketing

Σε ποιους απευθύνεται: Στα στελέχη όλων των βαθμίδων των πωλήσεων, customer service, after sales service και marketing που θέλουν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία αντιμετώπισης των κρίσεων.

Σκοπός:
Με την ολοκλήρωση της κατάρτισης οι συμμετέχοντες θα:
• Γνωρίζουν τις τεχνικές retention
• Αντιμετωπίζουν επιτυχώς τις κρίσεις
• Γνωρίζουν να θεσμοθετούν προληπτικά μέτρα retention
• Συστηματοποιήσουν τις υπάρχουσες γνώσεις

 

Κατηγορία: Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση Πελατών
Εισηγητής: Γεώργιος Νταφλούκας
Πτυχιούχος Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών – Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Πολιτικών Επιστημών. Σύμβουλος Ελληνικών και ξένων Επιχειρήσεων. Μέλος φορέων Ανάπτυξης και Εκπαίδευσης του Ελληνο-Σουηδικού Επιμελητηρίου, αρθρογράφος οικονομικών εφημερίδων. Καθηγητής σε μεταπτυχιακά προγράμματα και εισηγητής σε ειδικά προγράμματα επιμόρφωσης σε θέματα Ανάπτυξης, Διοίκησης και Εκπαίδευσης


Περιγραφή:
Αναλυτικό Περιεχόμενο

 

• Τα οφέλη του πιστού πελάτη
• Το κρυφό κόστος απόκτησης πελατών
• Η σχέση 1/6 απόκτησης/διατήρησης
• Τεχνικές συγκράτησης πελατών
• Η δεοντολογία της συγκράτησης
• Οι τεχνικές δημιουργίας υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες
• Η κατάτμηση 1-2-1
• Συστήματα πίστης και αφοσίωσης
• Τρόποι, μέθοδοι και τεχνικές αποφυγής αποσυνδέσεων (αποκοπής)
• Τρόποι εντοπισμού και αποβολής ζημιογόνων πελατών
• Τα 7P στη διοίκηση των πελατειακών σχέσεων - Ο πελατοκεντρισμός και η εμπορική πολιτική
• Η μεθοδολογία του after sales support – Γιατί χάνονται οι πελάτες – Χειρισμός παραπόνων
• Case studies, επίλυση αποριών
• Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
• Αξιολόγηση, κλείσιμο

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 221 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)