Αυτό δημιουργεί περιβάλλοντα ανταγωνιστικά και δυσάρεστα και το εργασιακό ωράριο γίνεται πολλές φορές ανυπόφορο. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αποφευχθεί σε κάποιο βαθμό, αν οι άνθρωποι ήταν πιο ευαισθητοποιημένοι και ικανοί στα θέματα του σκοπού και των τεχνικών των ανθρωπίνων σχέσεων.
Κατηγορία: Οργάνωση & Διοίκηση, Πωλήσεις, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία, Βελτίωση Ικανοτήτων Διοίκησης
Εισηγητής: Ξενοφών Διαμαντής
Απόφοιτος Οικονομικών της ΑΣΟΕΕ και Marketing του Handelshojskole in Denmark. Εξουσιοδοτημένος εκπαιδευτής του CHARTERED INSTITUTE OF MARKETING (Maidenhead – London) και τακτικός εισηγητής στο μακροχρόνιο πιστοποιημένο πρόγραμμα Sales & Sales Management του CIM στην Ελλάδα. Διαθέτει πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία σε θέματα Πωλήσεων, Marketing, Διοίκησης Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ικανοτήτων των Στελεχών (σε θέματα επικοινωνίας, διαπραγματεύσεων, συμπεριφοράς κλπ).
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε όλα στελέχη της επιχείρησης, ανεξαρτήτως ιεραρχικού επιπέδου ή τομέα δραστηριότητας, με ή χωρίς προβλήματα σχέσεων με συναδέλφους τους. Σε όλους, όσους θα ήθελαν να βελτιώσουν την ικανότητα κατανόησης των άλλων και την δική τους αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των σκοπών τους μέσω των άλλων, με ανταποδοτικό τρόπο.
Σκοπός:
Μετά το πέρας του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν ευαισθητοποιηθεί και κατανοήσει, με απόλυτα πρακτικό και συμμετοχικό τρόπο, τις απαραίτητες έννοιες, τα μυστικά και τις τεχνικές για πιο αποτελεσματικές ανθρώπινες σχέσεις.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Επικοινωνία
- Βασικές αρχές επικοινωνίας
- Μορφές, μέθοδοι, συστατικά, εμπόδια, «εργαλεία»
Τύποι συμπεριφοράς
- Η συμπεριφορά και οι παράγοντες που την ελέγχουν
- Βασικές στάσεις: Επιθετική – Υποχωρητική – Θετική
- Δράση – Αντίδραση – Επίδραση στις ανθρώπινες σχέσεις
- Η σημασία του αυτοελέγχου και της κατανόησης στην επίδραση
- Η προσαρμοστικότητα στην συμπεριφορά ως «εργαλείο» επίδρασης
- Βασικά αναγνωρίσιμα στοιχεία του ανθρώπινου χαρακτήρα
- Πρακτικές μέθοδοι αναγνώρισης
- Βασικοί τύποι συμπεριφοράς και χαρακτήρα
- Λεκτικά, φωνητικά και μη λεκτικά επικοινωνιακά χαρακτηριστικά
- Προτιμήσεις των διαφόρων τύπων συμπεριφοράς
- Βασικές επιδιώξεις, μέθοδοι επιτυχίας
- Συμβατοί και ασύμβατοι τύποι
- Μέθοδοι προσαρμογής και χειρισμού συμπεριφορών
- Ανίχνευση «μικτών» συμπεριφορών και χειρισμός τους
- Αυτοαναγνώριση και αυτογνωσία της συμπεριφοράς μας
πηγή: semifind.gr