Είναι αποτέλεσμα συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού. Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία. Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία Κτισίματος και Ενίσχυσης των Brands. Παρουσιάζονται όλες οι απαιτούμενες δράσεις κι εξετάζονται για κάθε μία οι διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές για την επιτυχή υλοποίησή τους, καθώς και τα κριτήρια της Επιτυχίας τους.
Ο Σχεδιασμός Branding εξετάζεται ξεχωριστά για κάθε κανάλι λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική ύφεση που διανύει η χώρα. Οι στρατηγικές κατηγορίας των λιανέμπορων και ανταγωνιστών, η εταιρική διαπραγματευτική θέση μέσα στη κατηγορία, καθώς και η ανάπτυξη των private labels διερευνώνται για τις επιπτώσεις τους στο Branding.
Επίσης, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μέσω case studies, επιτυχημένες διεθνείς Στρατηγικές Branding και best practices, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσω Workshop να ενισχύσουν το δικό τους project ανάπτυξης του Brand για την εταιρεία τους.
Σε ποιούς απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες και σε Στελέχη που έχουν την ευθύνη σχεδιασμού και ανάπτυξης Branding, αλλά και του καθορισμού βήμα προς βήμα των δράσεων που θα οδηγήσουν στην διαμόρφωση του Brand.
Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία:
Να σχεδιάσουν βήμα προς βήμα ένα αποδοτικό πλάνο για το κτίσιμο του Brand, ώστε να προκύψουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
Να προσδιορίσουν συγκεκριμένες περιοχές βελτίωσης της δικής τους στρατηγικής
Να γνωρίσουν το πως να αξιοποιούν τα κανάλια διανομής και τις στρατηγικές τους στην ανάπτυξη των brands που διαχειρίζονται
Να ευθυγραμμίσουν τις στρατηγικές branding με τις στρατηγικές κατηγορίας και τη διαπραγματευτική δύναμη μέσα στην κατηγορία
Να αναπτύξουν τις κατάλληλες πολιτικές Τιμολόγησης
Να εκτιμήσουν τις επιπτώσεις στο Brand των private label
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Η έννοια και η αξία του Branding
Marketing - Advertising - Branding
Συνήθη λάθη στο Brand Building και πώς αντιμετωπίζονται
Περιουσία και ανταγωνιστική τοποθέτηση Brand (Brand Equity & Positioning)
Γνώση, αναγνωρισιμότητα και εικόνα brand (knowledge, awareness and brand image)
Τα 14 κρίσιμα σημεία στο κτίσιμο του Brand
Εργαλεία παρακολούθησης του Brand Building Project
B. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ BRAND
Αγορά - στόχος και ανάλυση ανταγωνιστικής τοποθέτησης
Οδηγός ανταγωνιστικής τοποθέτησης του προϊόντος
Στρατηγική πιστότητας και Brand Value Chain
Μέτρηση απόδοσης του Brand - Δείκτες
Γ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND
Ανάπτυξη μέσω direct, ιδιόκτητων σημείων πώλησης ή/και franchising
Στρατηγικές Αλυσίδων λιανικής, Εμπορίου και σημείων μικρής λιανικής
Στρατηγικές private label
Στρατηγικές Κατηγορίας ανά κανάλι (Category Management)
Δ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ MARKETING ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ BRAND
Ευθυγράμμιση στρατηγικών brands με στρατηγικές καναλιών
Στρατηγικές για στοιχεία brand (elements) (Επωνυμία, Χρώμα, Logo, Σχήμα, Μήνυμα)
Στρατηγικές ποιότητας και στρατηγικές τιμολόγησης
Στρατηγικές Επικοινωνίας και Προώθησης
Πρόγραμμα Marketing για κτίσιμο και διατήρηση αξίας brand (brand equity)
Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων Στρατηγικών Brand
Υπόδειγμα Project: "Το Κτίσιμο και η Ενίσχυση του Brand Εταιρείας XYZ"
ΕΙΣΗΓΗΤEΣ
Σιγανός Νικόλαος
Σύμβουλος Στρατηγικής, Πωλήσεων & Marketing. Έχει σπουδάσει οικονομικά και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων-MSc in Management. Διαθέτει 25ετή εμπειρία σαν Σύμβουλος, Εκπαιδευτής και Coach μεγάλων Ελληνικών και Διεθνών Εταιρειών όπως π.χ. Ε. Ι. Παπαδόπουλος, PepsiCo, Hasbro, Rolco, AB Βασιλόπουλος, Γερμανός & Ελινόιλ, στο Κτίσιμο και την Ενίσχυση του Brand Εταιρειών και Προϊόντων.
Τσάκωνας Μιχάλης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος B.Sc στο Management και κάτοχος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με ειδίκευση στο Διεθνές Marketing. Σημαντική επαγγελματική εμπειρία στον τομέα του Marketing, Προγραμματισμού και Οργάνωσης σε Ελληνικές και Πολυεθνικές Εταιρείες (Avon Cosmetics, Lavipharm, κα). Διετέλεσε επίσης Σύμβουλος Διαφήμισης και Επικοινωνίας, υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Στρατηγικής των Ενεργειών Marketing προκειμένου να Κτιστεί και να Ενισχυθεί το Brand.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Κόστος Συμμετοχής
400 ευρώ.
Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%
Επιδότηση ΛΑΕΚ
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.
Περιλαμβάνονται
- Σημειώσεις του σεμιναρίου "Το Κτίσιμο & η Ενίσχυση του Brand"
- Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου